Hamilton heeft ze toch allemaal gewaarschuwd met dat gemekker van 'm?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het is ook raar dat er een aantal rijders wel waarschuwingen krijgen zodat ze er beter op kunnen letten en weten waar ze aan toe zijn en anderen het pas achteraf, na een protest, te horen krijgen. Shitshow.
Exact hetzelfde team. Eerder deze week overwoog ik nog om 4x McLaren te nemen, maar de uitslagen van de twee vrije trainingen heeft me anders doen besluiten.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:31 schreef Recce het volgende:
Geen vernederingen in de kwalificatie! Welk team heb jij? Ik heb Sainz, Albon, Williams en Aston Martin. Ik ben benieuwd naar de race pace van McLaren.
Volgens mij had ik het geld niet voor 4x McLaren.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Exact hetzelfde team. Eerder deze week overwoog ik nog om 4x McLaren te nemen, maar de uitslagen van de twee vrije trainingen heeft me anders doen besluiten.
Zoals het hele seizoen. Die wordt echt als tweede rijder behandeld.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:37 schreef Recce het volgende:
Sainz gaat natuurlijk genaaid worden door Ferrari.
Het is ze weer gelukt hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals het hele seizoen. Die wordt echt als tweede rijder behandeld.
quote:Op maandag 10 juli 2023 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was in ieder geval blij dat ik niet meer 4x Alpine had
Ja, Gasly was 18e. Nog net. 6 rondjes achterstand.quote:Op maandag 10 juli 2023 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zou wel mooi zijn geweest. Hebben we dat al een keer gehad? 0 punten uit de race? Of was Gasly nog net geklasseerd?
Ah, toch een paar puntjes dan. Ik ben benieuwd of McLaren zo sterk blijft. Zonder Verstappen zou het een enorm gek seizoen zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Gasly was 18e. Nog net. 6 rondjes achterstand.
Ja, Verstappen verpest het voor de restquote:Op maandag 10 juli 2023 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, toch een paar puntjes dan. Ik ben benieuwd of McLaren zo sterk blijft. Zonder Verstappen zou het een enorm gek seizoen zijn.
"It's always Max [on pole], he always ruins everything for everyone!"quote:Op maandag 10 juli 2023 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Verstappen verpest het voor de rest
Preciesquote:Op maandag 10 juli 2023 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
"It's always Max [on pole], he always ruins everything for everyone!"
Maar morgen is vandaag.quote:
Deze is van Dees.Ben jij wel 40+?quote:Op maandag 10 juli 2023 02:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is zo......
in wat voor een sc zit je nu weer? van wie of wat is dit? ja fok en voor iedereen duh
quote:Op maandag 10 juli 2023 02:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
oh dan ben ok nog iets te jong
doei
Soms maken we een uitzondering.quote:Op maandag 10 juli 2023 02:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
You weet
ik mag hier niet zijn dan he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |