Volgens Papa Perez was Sergio wéér de snelste vandaag.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Raar genoeg deden ze het redelijk in de race. Ze waren sneller dan Perez.
Hij had de snelste ronde.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens Papa Perez was Sergio wéér de snelste vandaag.
Het kwalificeren viel wat tegen voor Perez. Misschien kan-ie morgen belangrijke punten pakken.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan wordt-ie vast wereldkampioen dit jaar.
Hij was wat ziekjes, las ik. Hij durfde het waarschijnlijk niet aan om zich te laten vervangen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kwalificeren viel wat tegen voor Perez. Misschien kan-ie morgen belangrijke punten pakken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was wat ziekjes, las ik. Hij durfde het waarschijnlijk niet aan om zich te laten vervangen.
Ja, zo kan ik er qua snelheid ook goed bijzitten. Gewoon alle bochten afsnijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, qua snelheid zat-ie er wel ongeveer bij, dacht ik. Drie keer lap time deleted in Q2 is een beetje slordig echter.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik er qua snelheid ook goed bijzitten. Gewoon alle bochten afsnijden.
Morgen maar even de highlights kijken dan. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een sprintweekend is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de laatste ronde van Albon werd afgekeurd. Die zit er goed bij.
Goed bezig! Straks word ik vernederd terwijl jij helemaal niets gedaan hebt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen maar even de highlights kijken dan. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een sprintweekend is.
Ik heb 4x Alpine. Het moet wel heel gek lopen als ik jou zou vernederen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Straks word ik vernederd terwijl jij helemaal niets gedaan hebt.
Ik heb AM, Haas, Alonso en Albon. Alonso viel wat tegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 4x Alpine. Het moet wel heel gek lopen als ik jou zou vernederen.
Ja, of hij blijft braaf achter Stroll.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Die gaat het zondag vast wel weer goed doen.
Leuk ook als je, zoals ik, Ocon en 2x Alpine hebt. Die heeft na het protest van AM nog eens drie kwartier aan tijdstraffen aan de brandvrije broek gekregen.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk ook als je, zoals ik, Ocon en 2x Alpine hebt. Die heeft na het protest van AM nog eens drie kwartier aan tijdstraffen aan de brandvrije broek gekregen.
Dat is toch helemaal niet logisch?quote:Four infringements receive a five second time penalty, while five infringements receive a 10 second time penalty. The stewards explained: "Then a 'reset' has been allowed due to excessive number of infringements. The counting of infringements restarts. After another four infringements, a five second time penalty will apply; after five, a 10 second penalty."
En het is ook raar dat er een aantal rijders wel waarschuwingen krijgen zodat ze er beter op kunnen letten en weten waar ze aan toe zijn en anderen het pas achteraf, na een protest, te horen krijgen. Shitshow.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]Hij had 2x 5 seconden en 2x 10 seconden? Hoe werkt dat?
[..]
Dat is toch helemaal niet logisch?Alsof je na een paar flinke verkeersovertredingen die steeds harder bestraft worden vanwege de eerdere overtredingen opeens een reset krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |