Ach, misschien had-ie een paar procent kans dat het lukte. Uiteindelijk had-ie dan toch nog niet gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Perez zag een heldenrol voor zichzelf weggelegd. "Van 5 naar 2 in de eerste bocht en dan nog even Max. Papa zal zo trots op me zijn. Oepsie,"
Misschien gokte hij erop dat Leclerc Max er af zou drukken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, misschien had-ie een paar procent kans dat het lukte. Uiteindelijk had-ie dan toch nog niet gewonnen natuurlijk.
Denk je dat-ie nog naar AT mag?quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien gokte hij erop dat Leclerc Max er af zou drukken.
Maar ik dacht dat Perez wereldkampioen zou worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah. Ricciardo en Lawson hebben betere papieren, denk ik.
Jij en Papa Perezquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat Perez wereldkampioen zou worden.
Yep. Ik weet ook niet of Marko hem al vergeven heeft dat-ie destijds vertrokken is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks gaan ze Ricciardo weer naast Max zetten. Die gaat ook falen dan.
Ik ook. Welterustenquote:
Wat had je nu dan? Leclerc en Albon of zo? Ik had nog steeds Norris, Hamilton en 2x McLaren.quote:Op zondag 5 november 2023 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan scoor ik wellicht nog beter dan vandaag
Albon, Hamilton, Mercedes, Alpha Tauriquote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat had je nu dan? Leclerc en Albon of zo? Ik had nog steeds Norris, Hamilton en 2x McLaren.
Wel creatief! Zonder dat ongeluk in het begin, had je een stuk meer punten gehad.quote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albon, Hamilton, Mercedes, Alpha Tauri
1,5 uur met de boot, ruim 2,5 uur met de treinquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:48 schreef Recce het volgende:
Hoe lang is die reis nou in totaal. Volgens mij ben ik in dezelfde tijd in Berlijn.
Ah ja, in die tijd kan ik naar Hengelo fietsen en dan met de trein naar Berlijn reizen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1,5 uur met de boot, ruim 2,5 uur met de treinMet overstapwachttijden en veiligheidsmarges al gauw 5 uur onderweg.
Maar doe je dat ook?quote:Op zondag 19 november 2023 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja, in die tijd kan ik naar Hengelo fietsen en dan met de trein naar Berlijn reizen.
Yep. Ingehaald worden in de laatste ronde staat niet zo best. Maar goed: volgend jaar heeft hij weer een goede kans om wereldkampioen te worden.quote:Op zondag 19 november 2023 23:44 schreef Recce het volgende:
Was wel een aardige GP. Perez was wel redelijk aan het suffen zeg.
De manier waarop was ook zo knullig. Hij had dat echt wel kunnen verdedigen, maar hij keek gewoon niet meer omdat hij dacht dat het gat groot genoeg was. Maar inderdaad, volgend jaar begint het weer van voren af aan als Perez een keer wint.quote:Op maandag 20 november 2023 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ingehaald worden in de laatste ronde staat niet zo best. Maar goed: volgend jaar heeft hij weer een goede kans om wereldkampioen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |