Ik wou Ricciardo, Leclerc en 2x Alpha Tauri.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Neem je nu de volgende keer Ferrari?
Sterk team! Denk je dat Ricciardo voor z'n stoeltje moet vrezen nu Lawson voor Tsunoda is geëindigd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wou Ricciardo, Leclerc en 2x Alpha Tauri.
Ik denk het niet, niet direct. Hoewel Ricciardo sinds zijn return m.i. nog weinig heeft laten zien heeft lijkt hij off-track van grote waarde voor het team. Ook weer niet heel lang, denk ik. Z'n carriere in F1 zit er wel bijna op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterk team! Denk je dat Ricciardo voor z'n stoeltje moet vrezen nu Lawson voor Tsunoda is geëindigd?
Het is wel knap dat Lawson al die chaos overleefd heeft. Denk je dat Perez beter is dan Ricciardo? Die strategie van Tsunado had gewerkt als het eerder was gaan regenen, maar je kon op de radar zien dat dat niet ging gebeuren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, niet direct. Hoewel Ricciardo sinds zijn return m.i. nog weinig heeft laten zien heeft lijkt hij off-track van grote waarde voor het team. Ook weer niet heel lang, denk ik. Z'n carriere in F1 zit er wel bijna op.
De strategie die ze voor Tsunoda kozen was ook wel een hele slechte vandaag.
Zeker een talent voor de toekomst.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel knap dat Lawson al die chaos overleefd heeft.
Ik denk dat Ricciardo toch echt een probleem heeft met deze generatie auto's.quote:Denk je dat Perez beter is dan Ricciardo?
Zo jammer, want hij zat er echt heel goed bij dit weekend.quote:Die strategie van Tsunado had gewerkt als het eerder was gaan regenen, maar je kon op de radar zien dat dat niet ging gebeuren.
Racetechnisch was het wel het beste moment om te wisselen, het heeft ze niet eens zoveel gekost.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Banden zorgen alleen maar voor weerstand in het water.
Volgende keer beter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Racetechnisch was het wel het beste moment om te wisselen, het heeft ze niet eens zoveel gekost.
Nee, als hij de juiste mentaliteit had gehad, had-ie al enorme stennis gemaakt bij Ferrari. Hij ondergaat het een beetje nu.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens durf ik het wel aan te stellen dat Leclerc nooit wereldkampioen wordt.
Exact dat. Hij vindt het wel best met die enorme contractverlenging. Maakt daarnaast zelf ook nog steeds veel fouten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als hij de juiste mentaliteit had gehad, had-ie al enorme stennis gemaakt bij Ferrari. Hij ondergaat het een beetje nu.
Wie zie je wel wereldkampioen worden? Albon in een Mercedes?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Exact dat. Hij vindt het wel best met die enorme contractverlenging. Maakt daarnaast zelf ook nog steeds veel fouten.
Albon heeft te vaak pech. Russel en Norris zijn voor mij de aangewezen kandidaten. Beide hebben dan wel een betere auto dan Max nodig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie zie je wel wereldkampioen worden? Albon in een Mercedes?
Hmm, Russell zou wel heel erg irritant zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albon heeft te vaak pech. Russel en Norris zijn voor mij de aangewezen kandidaten. Beide hebben dan wel een betere auto dan Max nodig.
Zeker. Dat is een lul. Maar dat helpt wel om kampioen te worden, denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, Russell zou wel heel erg irritant zijn.
Dat zal wel inderdaad. Volgens mij heeft-ie heel weinig fans.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Dat is een lul. Maar dat helpt wel om kampioen te worden, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Perez ook nog een goede kans maakt om dit jaar kampioen te worden omdat hij net zo snel, zo niet sneller, is als Verstappen.Whehe, volgens mij zou 'm dat niet eens lukken als Verstappen verder niet rijdt dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij zou 'm dat niet eens lukken als Verstappen verder niet rijdt dit seizoen.
Oh, dan neem ik Perez in de manager!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Volgende week gaat het gebeuren voor Perez, denk ik![]()
Nu eerst even de honten uitlaten. Alle kleuren tegelijk.
Trusten voor straks
Heb je nu 4x Perez?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik Perez in de manager!Dank voor de tip. Succes met de honten en welterusten zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |