Ben bang dat er dan niets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zou een ander eens moeten laten banjeren
Bloedspetters op de cameralensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop het en niet zo'n tamme stemming van binnen 1 min erdoor
Dat denk ik ook, dit loopt weer met een sisser af.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben bang dat er dan niets gaat gebeuren
Waarschijnlijk wel..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dit loopt weer met een sisser af.
WKRquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
Als dit als een arbeidscontract gezien wordt, zou het kunnen zijn dat andere zaken dan kleding (denk aan bedrijfskleding) en boeken (voor interne opleiding) misschien nog buiten de belasting vallen. Andere zaken als dure tassen, sieraden en dergelijke zou door de belasting als 'verkapt loon' gezien kunnen worden en daar is dan ook belasting over verschuldigd.
Dit is een aanname want ik heb geen idee wat die contracten zijn, hoe ze eruit zien en whatever, dus het blijft gissen naar wat de reden is van 'het ene wel, het andere niet'.
Omdat ze verwachten dat Jeff het heftigste zal reageren waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
soms lijkt het wel in scene gezet
cam op ripi
en cam op jeff
Ze weten dat Rupie de stelling gaat gooien, dus lijkt me een logische keuze.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
soms lijkt het wel in scene gezet
cam op ripi
en cam op jeff
slang is rupi samen met bepquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Rupie vindt het horrjjrrrble om stellilngen te gooien.
Ik had niet anders verwacht. Alles is slapjes, stellingen, stemmingen het is allemaal zo voorspelbaar gewordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Zie, wat ik zei...
ging weer nergens over
om de kop?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
wat jeff al heeel lang roept
het gaat om de kop
en dat punt krijgt hij maar niet duidelijk
wie gooit de stellingquote:
ahjaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gooit de stelling
dat bepaalt vaak of het ja of nee wordt
altijd goed om de kennis van je dinnetje hierover te testenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Er staan in het boek 10 manieren om iemand te vermoorden. Weet jij er 10 te noemen?
WTF?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Er staan in het boek 10 manieren om iemand te vermoorden. Weet jij er 10 te noemen?
En de popcorn nog niet opquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
zuchr... dus ik zat al een uur te wachten voor iniks?
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Is de verkiezing morgen al?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Dit was een slimme zet van jeff.
24 uur bedenk tijd. Morri dan manager, dan gaat het door.
Tuurlijk dat bespreken ze altijd van te voren.. en dan blijft die moth*Ī* Isaac altijd op de achtergrond.quote:
Oh weet ik niet. T leek alsof ze t zo berekend hadden. Dat zoe nu de doorslag gevende stem zou hebbenquote:
maar las over ruziequote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze gingen stemmen
ze stemden niet
the end
morgen is morrie nog geen manageerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Dit was een slimme zet van jeff.
24 uur bedenk tijd. Morri dan manager, dan gaat het door.
Ik vond hem wel raar dicht bij de rand staan, alsof hij zo over kon stappen als dat nodig was.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie stond normaal ook vaak op rood en nu op groen, snap ik ook niet. Of zit ik fout?
ik dacht dat ze niet gestemd haddenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie stond normaal ook vaak op rood en nu op groen, snap ik ook niet. Of zit ik fout?
Jawel, maar de stelling was veranderd, dus wilde Jeff opnieuw 24 uur bedenktijdquote:
ze hebben gestemd maar dat telde nog niet. want jeff stemde niet mee, hij wilde opnieuw 24 uur bedenktijd omdat de stelling was veraderd van 1000 naar 800 euroquote:
ja grappig hun commentaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac, Jappi een Jeff willen in de Hottub, maar Eunice zit er in en ze willen niet bij haar zitten![]()
Dan hebben ze pechquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac, Jappi een Jeff willen in de Hottub, maar Eunice zit er in en ze willen niet bij haar zitten![]()
Eunicequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:02 schreef Varen het volgende:
Over wie hebben ze het nou?
Diegene zei: Ik had het nodig, ik heb zo hard gewerkt
wat een rattenkopjes bij elkaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
jeff: bohh die zijn teleurgesteld
ice lachen: in zak en as! was mooi om te zien die 8 8
Inderdaad, die gluiperd laat anderen het werk doen.quote:
ja dat is wel jammer dat ice zijn mondje weer houdtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een rattenkopjes bij elkaar![]()
![]()
al moet Jeff altijd degene zijn die het veroorzaakt
nooit Ice
Jeff doet het ook met plezier, hij si toch al de bad guy, maakt hem niets uitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
nooit Ice
nee hij denkt niet de favoriet te zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff doet het ook met plezier, hij si toch al de bad guy, maakt hem niets uit
ja haha, hij moest eens wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij denkt niet de favoriet te zijn![]()
Rat, ratter, ratst.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
de grootste rat die daar rondloopt, kijk maar naar dat bekkie
Ice is een engerd, viezerik om anderen t te laten opknappenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
nooit Ice
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat het morgen misschien alsnog 500 euro wordt.. en dan weeer 24 uur
Vanmiddag beweerde hij nog dat hij pas weer tijdens de poolparty zou drinken.quote:
ik denk dat Jeff en Ice wel degelijk het spel echt samen spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ice is een engerd, viezerik om anderen t te laten opknappen
en zelf keurig op de mat gaan staan
en nu meelullen met jeff
Babette ook. Het was haar idee van de 1000 euroquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ice is een engerd, viezerik om anderen t te laten opknappen
en zelf keurig op de mat gaan staan
en nu meelullen met jeff
Jeff ook hoor. Die zegt altijd dat hij daar keihard werkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
ice echt ervan overtuigd dat ze daar werken![]()
ze staat voor lul voor heel Nederland en er is beeld vanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een over lijken gaat daar is het die Babbel, eerst GJ en nu Wendy. Zo denigrerend over Wen alsof zij verdomme de wijsheid in pacht heeft....je hoopt toch altijd dat dat soort mensen een keer flink op hun bek gaan...
Ja ice met zijn 'werkethos' laat jeff het vuile werk doen die het overigens wel leuk lijkt te vinden ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff en Ice wel degelijk het spel echt samen spelen
al laat Ice lachend Jeff het opknappen
ze bespreken alles
zijn het merendeels met elkaar eens
Jeff en Wendy.quote:
het gaat niet om het geldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff ook hoor. Die zegt altijd dat hij daar keihard werkt.
Ik snap alleen niet waarom ze nu ineens tegen geld uitgeven zijn.
ice gebruikt jeff wanneer het hem uitkomtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff en Ice wel degelijk het spel echt samen spelen
al laat Ice lachend Jeff het opknappen
ze bespreken alles
zijn het merendeels met elkaar eens
om de touwtjes in handen te kunnen houden. Op deze manier blijft er verdeeldheid en daar hebben ze baat bijquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff ook hoor. Die zegt altijd dat hij daar keihard werkt.
Ik snap alleen niet waarom ze nu ineens tegen geld uitgeven zijn.
dat vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom is Wendy gaan klaverjassen met Babette erbij ?
zeker Jeff houdt van ditquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ice met zijn 'werkethos' laat jeff het vuile werk doen die het overigens wel leuk lijkt te vinden ook
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
om de touwtjes in handen te kunnen houden. Op deze manier blijft er verdeeldheid en daar hebben ze baat bij
denk ik
We dachten beiden hetzelfdequote:
Tiano beweerde dat alleen Jeff en Wendy bier drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik krijg zelf ook zin om te banjeren met dit liedjequote:
😂 mafklapper is hetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiano beweerde dat alleen Jeff en Wendy bier drinken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
HEEEEY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trust nobody
Mijn man gaat stuk als ik zo de woonkamer in kom lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg zelf ook zin om te banjeren met dit liedje![]()
ik denk dat ik een enkeltje gesloten inrichting aangeboden krijgquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn man gaat stuk als ik zo de woonkamer in kom lopen
Gary,bijna goed.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ZOO! Wil je dat nooit meer vragen!
RIP oren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ik een enkeltje gesloten inrichting aangeboden krijg![]()
Mooi zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
Babs is ook lichtelijk pissed geloof ik
het gaat haar niet om het geldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
brabbel tegen ice over wat ze achter heeft gezegd over de stelling ?
'we praten straks wel verder'
ik vind het weer dubieusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:23 schreef IkFok het volgende:
babet praat heel zachtjes en ice krijg microfoon controleren van de febo
Zelfs hij zelf drinkt bier ... en Janet met colaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiano beweerde dat alleen Jeff en Wendy bier drinken.
nicotinegebrek heeft niet zo'n likeability en maakt het lastig om vloeiend te adepten aan stressvolle situationaliteitische omstandighedenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
Babs is ook lichtelijk pissed geloof ik
Meer meer meerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
nicotinegebrek heeft niet zo'n likeability en maakt het lastig om vloeiend te adepten aan stressvolle situationaliteitische omstandigheden
✔️ geschiktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
nicotinegebrek heeft niet zo'n likeability en maakt het lastig om vloeiend te adepten aan stressvolle situationaliteitische omstandigheden
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vandaar dat het nogal een opvallende uitspraak was.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hij zelf drinkt bier ... en Janet met cola
Wat ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
Ice moet even wat afstrepen op zijn lijstje
jij hebt duidelijker langer dan 7 maanden een OU studie psychologie gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die sneak schrijft echt elke stap die gezet wordt in de loods op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
Ice moet even wat afstrepen op zijn lijstje
Introductie gelezen van de OU voor het vak doelloos lullen, easyquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die seal schrijft echt elke stap die gezet wordt in de loods op.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ice maakt notities die hij doorsluist naar achter
is immers febo
Dan was het Liev dachboek geweest.quote:
mag nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:29 schreef Thorelf het volgende:
Wen moet even naar boven lekker dansen en lachen!
Vast en zekerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ice maakt notities die hij doorsluist naar achter
is immers febo
Stel je voor dat het gezel wordt.quote:
en dan heeft hij zo n eng nagemaakt lachje op zijn gezicht daar zie je het al aan dat hij aan het slijmen isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:10 schreef Thorelf het volgende:
ik vind isaac meer slijmen dan banjeren de smiecht
sinasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:33 schreef chufi het volgende:
BTW: Wat zit er in die plastic beker van Bep ?
s6appenplan voor elke week?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sneaky Ice en zijn kladblokje
Als ze het met Babs wil bespreken is wat ze zegt raawr ..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
en weer over Wendy
maar nee als Wendy wat vind moet wendy dat met haar bespreken
maar andersom nee hoor
Geen idee, blijf het een aparte gast vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
s6appenplan voor elke week?
Even afvinken wat is gedaan?
ze gunt haar geeneens een fohnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
en weer over Wendy
maar nee als Wendy wat vind moet wendy dat met haar bespreken
maar andersom nee hoor
want Babs is de bestequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze het met Babs wil bespreken is wat ze zegt raawr ..
Zoe doet een euniesjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig kwam ie er alsnog!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Föhnbare wimpersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zE POETS bijna zo snel als een electrische borstel ... man3 heb die voor anti-nicotine middel gesnovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
want Babs is de beste
Zij weet alles, echt
Wat moeten we zonder Babs
Geloof maar wat ze zegt
[..]
[ afbeelding ]
snusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
zE POETS bijna zo snel als een electrische borstel ... man3 heb die voor anti-nicotine middel gesnoven
Net als hoe ze mascara opdoet!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
zE POETS bijna zo snel als een electrische borstel ... man3 heb die voor anti-nicotine middel gesnoven
ik weet zeker dat @Aggie46 zou genieten van deze streamsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als hoe ze mascara opdoet!
daar kon @:aggie46 ook altijd zo om lachen
Wendy is te lief. Ik had toch echt gezegd 'doe ik wel even'quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo e wil haar haar ontkleuren, Wendy meteen: dat ga ik niet doen, dan wordt het rood
Vanavond nog👍🏻👍🏻quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy is te lief. Ik had toch echt gezegd 'doe ik wel even'
Is wel gezel voor Jeff dat ze allemaal meedrinkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen aan het bier uit collegialiteit
[..]
[ afbeelding ]
morgen beginnen ze weer dat hij de krat heeft leeg gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is wel gezel voor Jeff dat ze allemaal meedrinken
Ik neem nu een wijntje ... had vanmiddag ook al eenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is wel gezel voor Jeff dat ze allemaal meedrinken
Imi nu ook met flesje bierquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
morgen beginnen ze weer dat hij de krat heeft leeg gemaakt
Ik zit nog aan dequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem nu een wijntje ... had vanmiddag ook al een
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem nu een wijntje ... had vanmiddag ook al een
tja hij zal buiten echt leven met die dikke schuldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:49 schreef KinKiJan het volgende:
Imi vraagt zich tegenover Babs af of 'die mensen' buiten wel echt leven. Ik ga er vanuit dat ie roodstemmers bedoelde.
Misschien moeten we gaan voor de Nedrlandse Alaskaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo e wil haar haar ontkleuren, Wendy meteen: dat ga ik niet doen, dan wordt het rood
alles wat zij van wendy vond werd toch ook met anderen besproken zodat ze de verwijdering een reden kon geven, de vieze, valse rat met haar mooie snelle babbelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
en weer over Wendy
maar nee als Wendy wat vindt moet wendy dat met haar bespreken
maar andersom nee hoor
Misschien moet het maar weer over de streams gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gaan voor de Nedrlandse Alaska
ja de haarkleur van Zoe, die rood wordt als Wendy doet wat ze wilquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat over streams .... Mijn commentaar
het hele gezeik is begonnen met babs die niet met Wendy ging praten over iets wat haar dwars zit over Wendyquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:56 schreef KinKiJan het volgende:
Babs had het er straks nadat Wendy weg liep met Zoe over dat iedereen het wist, behalve Babs, Wendy had maar naar Babs moeten komen.
Nu gaat Babs iedereen 'haar verhaal' vertellen, maar naar 'haar vriendin' toegaan doet ze zelf ook niet.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:55 schreef schizolientje het volgende:
Charme offensief van Babette? Ik heb haar nooit zien communiceren met Imi of Rupert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |