wie gooit de stellingquote:
ahjaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gooit de stelling
dat bepaalt vaak of het ja of nee wordt
altijd goed om de kennis van je dinnetje hierover te testenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Er staan in het boek 10 manieren om iemand te vermoorden. Weet jij er 10 te noemen?
WTF?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Bern: Er staan in het boek 10 manieren om iemand te vermoorden. Weet jij er 10 te noemen?
En de popcorn nog niet opquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
zuchr... dus ik zat al een uur te wachten voor iniks?
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Is de verkiezing morgen al?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Dit was een slimme zet van jeff.
24 uur bedenk tijd. Morri dan manager, dan gaat het door.
Tuurlijk dat bespreken ze altijd van te voren.. en dan blijft die moth*¤* Isaac altijd op de achtergrond.quote:
Oh weet ik niet. T leek alsof ze t zo berekend hadden. Dat zoe nu de doorslag gevende stem zou hebbenquote:
maar las over ruziequote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze gingen stemmen
ze stemden niet
the end
morgen is morrie nog geen manageerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef woxxel het volgende:
Dit was een slimme zet van jeff.
24 uur bedenk tijd. Morri dan manager, dan gaat het door.
Ik vond hem wel raar dicht bij de rand staan, alsof hij zo over kon stappen als dat nodig was.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie stond normaal ook vaak op rood en nu op groen, snap ik ook niet. Of zit ik fout?
ik dacht dat ze niet gestemd haddenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie stond normaal ook vaak op rood en nu op groen, snap ik ook niet. Of zit ik fout?
Jawel, maar de stelling was veranderd, dus wilde Jeff opnieuw 24 uur bedenktijdquote:
ze hebben gestemd maar dat telde nog niet. want jeff stemde niet mee, hij wilde opnieuw 24 uur bedenktijd omdat de stelling was veraderd van 1000 naar 800 euroquote:
ja grappig hun commentaarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac, Jappi een Jeff willen in de Hottub, maar Eunice zit er in en ze willen niet bij haar zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |