Jeff ook hoor. Die zegt altijd dat hij daar keihard werkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
ice echt ervan overtuigd dat ze daar werken![]()
ze staat voor lul voor heel Nederland en er is beeld vanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Als er een over lijken gaat daar is het die Babbel, eerst GJ en nu Wendy. Zo denigrerend over Wen alsof zij verdomme de wijsheid in pacht heeft....je hoopt toch altijd dat dat soort mensen een keer flink op hun bek gaan...
Ja ice met zijn 'werkethos' laat jeff het vuile werk doen die het overigens wel leuk lijkt te vinden ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff en Ice wel degelijk het spel echt samen spelen
al laat Ice lachend Jeff het opknappen
ze bespreken alles
zijn het merendeels met elkaar eens
Jeff en Wendy.quote:
het gaat niet om het geldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff ook hoor. Die zegt altijd dat hij daar keihard werkt.
Ik snap alleen niet waarom ze nu ineens tegen geld uitgeven zijn.
ice gebruikt jeff wanneer het hem uitkomtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff en Ice wel degelijk het spel echt samen spelen
al laat Ice lachend Jeff het opknappen
ze bespreken alles
zijn het merendeels met elkaar eens
om de touwtjes in handen te kunnen houden. Op deze manier blijft er verdeeldheid en daar hebben ze baat bijquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff ook hoor. Die zegt altijd dat hij daar keihard werkt.
Ik snap alleen niet waarom ze nu ineens tegen geld uitgeven zijn.
dat vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom is Wendy gaan klaverjassen met Babette erbij ?
zeker Jeff houdt van ditquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ice met zijn 'werkethos' laat jeff het vuile werk doen die het overigens wel leuk lijkt te vinden ook
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
om de touwtjes in handen te kunnen houden. Op deze manier blijft er verdeeldheid en daar hebben ze baat bij
denk ik
We dachten beiden hetzelfdequote:
Tiano beweerde dat alleen Jeff en Wendy bier drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik krijg zelf ook zin om te banjeren met dit liedjequote:
😂 mafklapper is hetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiano beweerde dat alleen Jeff en Wendy bier drinken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
HEEEEY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♡♡♡♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |