Ben bang dat er dan niets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zou een ander eens moeten laten banjeren
Bloedspetters op de cameralensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop het en niet zo'n tamme stemming van binnen 1 min erdoor
Dat denk ik ook, dit loopt weer met een sisser af.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben bang dat er dan niets gaat gebeuren
Waarschijnlijk wel..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dit loopt weer met een sisser af.
WKRquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
Als dit als een arbeidscontract gezien wordt, zou het kunnen zijn dat andere zaken dan kleding (denk aan bedrijfskleding) en boeken (voor interne opleiding) misschien nog buiten de belasting vallen. Andere zaken als dure tassen, sieraden en dergelijke zou door de belasting als 'verkapt loon' gezien kunnen worden en daar is dan ook belasting over verschuldigd.
Dit is een aanname want ik heb geen idee wat die contracten zijn, hoe ze eruit zien en whatever, dus het blijft gissen naar wat de reden is van 'het ene wel, het andere niet'.
Omdat ze verwachten dat Jeff het heftigste zal reageren waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
soms lijkt het wel in scene gezet
cam op ripi
en cam op jeff
Ze weten dat Rupie de stelling gaat gooien, dus lijkt me een logische keuze.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
soms lijkt het wel in scene gezet
cam op ripi
en cam op jeff
slang is rupi samen met bepquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Rupie vindt het horrjjrrrble om stellilngen te gooien.
Ik had niet anders verwacht. Alles is slapjes, stellingen, stemmingen het is allemaal zo voorspelbaar gewordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Zie, wat ik zei...
ging weer nergens over
om de kop?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
wat jeff al heeel lang roept
het gaat om de kop
en dat punt krijgt hij maar niet duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |