SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké meester visserquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Schade van de weggegooide platen vergoeden, en daarna de keukenboer alles laten fixen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee moet u het doen
een open keukendeurquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:30 schreef StephanL het volgende:
Iets met een open deur.
Op naar een tevreden klant
In Hoogeveen zijn dit hele beschaafde mensenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
Stukje spraakgebrek en tokkie gehalte
Sportief dorp hoor, veel mensen in trainingsbroeken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:38 schreef nils_22 het volgende:
[..]
In Hoogeveen zijn dit hele beschaafde mensen
quote:De aanvraag betreft het plaatsen van een serre aan de achterzijde van de woning. De gemeente heeft op 28 april 2023 besloten om de beslistermijn te verlengen voor een periode van 18 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de elektronische gids is deze van seizoen 5 en zaten we vorige week in seizoen 8, dus dat kan kloppenquote:
Daarom is het zo rustig in dit topicquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de elektronische gids is deze van seizoen 5 en zaten we vorige week in seizoen 8, dus dat kan kloppen
Dat hek houdt die beesten niet tegen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die kleinkinderen horen niet in de tuin van de buurman te komen.
De vrees is ook meer dat de honden over de schutting komenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die kleinkinderen horen niet in de tuin van de buurman te komen.
Schutting hoger makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
De vrees is ook meer dat de honden over de schutting komen
Bij het kopen van een hond zou er altijd iemand mee moeten kijken of een hond past bij een baas en huishouden.quote:
Eens. En dat geldt voor heel veel huisdieren. En kinderen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij het kopen van een hond zou er altijd iemand mee moeten kijken of een hond past bij een baas en huishouden.
Dit kan gewoon niet met 2 herders.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:28 schreef Mrmime het volgende:
Poeh heftige uitspraak. Weet iemand hoe het met Mark en de honden is afgelopen?
Volgens mij is daar wel een uitzending over gemaaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:28 schreef Mrmime het volgende:
Poeh heftige uitspraak. Weet iemand hoe het met Mark en de honden is afgelopen?
Is die ergens te bekijken? Want ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Isane het volgende:
[..]
Volgens mij is daar wel een uitzending over gemaakt
was dit die aflevering over die kraanmachinist (ofzoiets) die de hele week van huis was en zijn vriendin 1x per dag de honden eten kwam geven?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Isane het volgende:
[..]
Volgens mij is daar wel een uitzending over gemaakt
Nog steeds zielig voor de honden..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:16 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
was dit die aflevering over die kraanmachinist (ofzoiets) die de hele week van huis was en zijn vriendin 1x per dag de honden eten kwam geven?
als zo:
ik meen dat die vent, met zijn honden, verhuist is
Klopt, die buurvrouw was niet vriendelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:09 schreef nils_22 het volgende:
Pohh wat een nare buurvrouw. Als ik Mark was zou ik voordat ik de honden wegdoe ze "per ongeluk" over de schutting gooien met de instructie om de buurvrouw met huid en haar te verslinden, eventueel indien mogelijk ook een paar van haar 12 of 13 kleinkinderen.
Jesus, had de oude uitzending gemist, zit net in de eerste 10 minuten, OMGquote:Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef amaranta het volgende:
Ik kom net deze TikTok tegen. Mark is afgelopen vrijdag omgekomen.
https://vm.tiktok.com/ZGJQPRj8B/
Geen bonkjesquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
OMG IK HAD DIE GELE JAS OOK.
Komt wel heel dichtbij zo.
amarAN(N)ta…quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
OMG IK HAD DIE GELE JAS OOK.
Komt wel heel dichtbij zo.
Misschienquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
amarAN(N)ta…
O god, je bent het !!
Victor is mijn mattie! Wie aan Victor komt, komt aan mij.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Leve de dag dat de een of andere betrokkene Victor op zijn waffel klapt.
Gewoon omdat het kan.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Leve de dag dat de een of andere betrokkene Victor op zijn waffel klapt.
Gewoon omdat het kan.
ik heb deze nooit eerder gezienquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Dit is toch een herhaling? Ik heb dit volgens mij al eerder gezien.
Briljant tochquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
Gelukkig is er een blinde getuige !
Echt he. En dan fijn die boete ophoesten. Zelden zo'n akelig mens meegemaakt. Een pokkenwijf is het.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef Mrmime het volgende:
Sneu voor de pruikenmaakster. Wat een gaar gestoord mens die ouwe pot. Ik hoop zo dat ze de verleiding niet kan weerstaan om toch berichtjes te sturen
dan kost 250 euro per bericht en dat loopt heel snel opquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef Mrmime het volgende:
Sneu voor de pruikenmaakster. Wat een gaar gestoord mens die ouwe pot. Ik hoop zo dat ze de verleiding niet kan weerstaan om toch berichtjes te sturen
ze ging gewoon een pruik kopen om Teresa 's handen aan haar lelijke hoofd te voelen en naar haar lichaam te kijkenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. En dan fijn die boete ophoesten. Zelden zo'n akelig mens meegemaakt. Een pokkenwijf is het.
Nou precies dat. Brrr had echt te doen met die lieve pruikenmaakster. Je zal zo'n stalker als cliënt hebben. Veel te zacht voor dat serpent.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze ging gewoon een pruik kopen om Teresa 's handen aan haar lelijke hoofd te voelen en naar haar lichaam te kijken
dat mens heeft voldoende haar , ze heeft een lelijke kop, ze moet een andere kop
Op basis van de voorstukjes volgens mij wel ja. Als dit die vrouw was die elke ochtend via FaceBook iedereen een goedemorgen ging wensen. Doodvermoeiendquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Dit is toch een herhaling? Ik heb dit volgens mij al eerder gezien.
Ja, dat deed ze. Elke dag iedereen lastigvallen. En ze zat ook echt alles te ontkennen bij Visser terwijl hij het bewijs van haar gestalk in zijn handen had.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Op basis van de voorstukjes volgens mij wel ja. Als dit die vrouw was die elke ochtend via FaceBook iedereen een goedemorgen ging wensen. Doodvermoeiend
laten we hopen dat ze er nu voorgoed vanaf is, zulke figuren gaan rare dingen denken , die 300 euro kan Theresa niets schelen, maar wat er nog meer kan komen van dat gekke mensquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat deed ze. Elke dag iedereen lastigvallen. En ze zat ook echt alles te ontkennen bij Visser terwijl hij het bewijs van haar gestalk in zijn handen had.
iedereen heeft wel zo iemand in zn Facebook vrienden (snel op negeren gezet).quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat deed ze. Elke dag iedereen lastigvallen. En ze zat ook echt alles te ontkennen bij Visser terwijl hij het bewijs van haar gestalk in zijn handen had.
Nu, na de introductie nog niet. Allebei een beetje sneue mensen op het eerste gezicht.quote:
ja maar dan gaat ze misschien boos worden door de afwijzing , rare mensen hoor , afgewezen stalkersquote:
Jap. *snik*quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Klein stukje gezien waarin ze stelde dat al haar spaar- en vakantiegeld eraan was terwijl ze grote krokodillentranen huilde.
Was het serieus die 360 euro?
Verstandig.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
iedereen heeft wel zo iemand in zn Facebook vrienden (snel op negeren gezet).
Dank je. Vreselijk die woordgrapjes van Victor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb deze nooit eerder gezien
mooie zachte vrouw, die oude vrouw is gewoon verliefd op haar
Ja al kan ik altijd heel slecht tegen het slachtoffer gedoe met medicijnen slikken en weet ik veel wat. Voegt niks toe op de publieke opinie bespelen na.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
En verder vind ik beide kandidaten sympathiek. Dus best moeilijke zaak voor de rechter denk ik. Nieuwe vloer zal het wel worden.
juist vind ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, SBS kan wel even dokken toch. Die man nog meer op kosten jagen lijkt me niet juist.
ja ze verdient kennelijk wat bij hequote:
Mwa dat gebonk is wel echt ondragelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
juist vind ik ook
en verder is het een zeikwijf
De oorzaak is de verhuurderquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa dat gebonk is wel echt ondragelijk natuurlijk.
ik ook , ik vind dat SBS moet dokkenquote:
https://www.ad.nl/show/vi(...)w-probleem~ab0a91d6/quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ook , ik vind dat SBS moet dokken
die maken gebruik van de situatie voor het programma
Ow kijk eens aan, dat is mooi, dat had dus ook direct gekund.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/vi(...)w-probleem~ab0a91d6/
Kennelijk ook de uiteindelijke uitkomst. Ik vreesde al een herhaling toen ik de corona afsluiting zag.
Een TIA, veel maatschappelijke reuring en je hebt je oplossing.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow kijk eens aan, dat is mooi, dat had dus ook direct gekund.
Sjon zal tevreden zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een TIA, veel maatschappelijke reuring en je hebt je oplossing.
Sjon geeft mij Marcel en Gijs tevens is dat het format niet laat staan dat ik de gemiddelde deelnemer aan dit programma een geldsom gun.quote:
Yup. Maar wilde niet aannemen vanwege geloof. Hij had wel nieuwe vloer maar die was ook niet goedquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow kijk eens aan, dat is mooi, dat had dus ook direct gekund.
Nee, het geld van de crowdfunding wou hij niet aannemen. Uiteindelijk heeft SBS dus de juiste vloer geregeld en gelegd en dat had dus ook direct gekund zonder al die ellende.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup. Maar wilde niet aannemen vanwege geloof. Hij had wel nieuwe vloer maar die was ook niet goed
Ja maar tevee!!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, het geld van de crowdfunding wou hij niet aannemen. Uiteindelijk heeft SBS dus de juiste vloer geregeld en gelegd en dat had dus ook direct gekund zonder al die ellende.
Meester Visser liep toch niet in 2018 al met een mondkapje? Ik denk 2020, 2021 zoietsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:47 schreef -Sigaartje het volgende:
Deze uitzending was wel heel erg oud (5 jaar geleden, schat ik). Er is ondertussen veel gebeurd.
Waarom doen ze dit, die ouwe meuk?
Maar was het niet zo dat de vloer verkeerd gelegd was (niet zwevend) en er een verkeerde ondervloer onder lag? Als vervolgens de rechter oordeelt dat die vloer er uit moet, dan lijkt mij toch dat je de regels van de woningbouw (of andere wettelijke regels) hebt overtreden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:19 schreef nils_22 het volgende:
Zoww harde uitspraak. Opnieuw vloer leggen terwijl je je aan de regels van de wooncorporatie hebt gehouden, en kinderen voortaan boven spelen.
Hulpvaardige buurman. Ik dacht dat die poging tot zoenen verzonnen of overdreven was maar hij ontkende het niet eens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:22 schreef TjjWester het volgende:
Welke rol speelt die dave eigenlijk hierin?? Hij is geen partij toch?
Met enige verbazing gekeken. How low can you go.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hulpvaardige buurman. Ik dacht dat die poging tot zoenen verzonnen of overdreven was maar hij ontkende het niet eens.
Hoe zou jij dan reageren als ze dat allemaal over jouw zeggen verrekte kut?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik moest hardop lachen toen ik net deze foto van d'n Dave zag: [ afbeelding ]
Waarop Dave in de zaal uit zijn vel sprong. "Watte? Duffe, vuile, schele rotgek", was Dave's welbespraakte repliek.
Beste reactie ooit hahahaha. Een van mooiste afleveringen ooitquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ohja met die kale vent die zegt: wie wil dat mormel nou zoenen?
Nou u zegt mr Frank haha
Hard op gelachenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beste reactie ooit hahahaha. Een van mooiste afleveringen ooit
alle tokkies hebben een aquarium of duivenquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:04 schreef Mrmime het volgende:
Valt me op dat veel van de deelnemers aan dit programma een aquarium hebben
Maar doet geen hond kwaad. Die zoon met oorbellen van aggressoren was pas eng. Dreigde met geweld en was IQ-loos. Arme ander gezin.quote:
Vandaag dus groen licht https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2023-341647.htmlquote:Op donderdag 27 april 2023 21:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er is nog geen groen licht. https://zoek.officielebekendmakingen.nl/
Zoeken op Ereprijshof , komt er vanzelf wel op te staan
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:45 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Vandaag dus groen licht https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2023-341647.html
quote:Verleende omgevingsvergunning
• 25-07-2023 Ereprijshof 16, 3417 RZ Montfoort. (Zaaksysteemnummer 149492 en Olo nummer
7630981), het plaatsen van een serre aan de achterzijde van de woning.
\....en Pitt bulls en koikarpers.....best wel mensen met een hart voor dieren eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alle tokkies hebben een aquarium of duiven
ik ken een tokkie die heeft 26 poezen en twee honden , maar zijn kinderen wil ie nooit meer zien , zegt iequote:Op zaterdag 16 september 2023 17:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
\....en Pitt bulls en koikarpers.....best wel mensen met een hart voor dieren eigenlijk.
Dat is bij sommige mensen zo. Die zien de dierenwereld als eerlijk en ideaal en begrijpen daardoor mensen niet goed meer. Het is een uitweg voor moeilijker dingen die je tegenkomt bij mensen. En je krijgt vaak makkelijk liefde terug en iedereen vindt je aardig.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ken een tokkie die heeft 26 poezen en twee honden , maar zijn kinderen wil ie nooit meer zien , zegt ie
Hoe zit het met die aangevraagde vergunning?quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:42 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
[..]![]()
wat zal die boze buur nu extra zuur zijn
kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe zit het met die aangevraagde vergunning?
Waar, wanneer?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:08 schreef Chea49 het volgende:
Deze aflevering maar weer eens een geschil over bladerenoverlast. Je woont in een bosrijke omgeving en beklaagt je over bladeren in de dakgoot? Wat een a-sociaal gedrag van die boerin Janny zeg! Ik heb nog nooit van mijn leven een vrouw zulke taal horen gebruiken, gewoon schandalig. Ik geloof dan ook dat ze zo aso is geweest die ene boom van de buren te vergiftigen. Waarschijnlijk heeft haar overleden man dat gedaan en het misschien niet met haar gedeeld? En waarom kan die vrouw de dakgoten zélf niet legen? Ze zei dat ze al 70 is en dat niet kan maar ik ben bijna 75 jaar en doe dat tot op de dag van vandaag. Gewoon een goede ladder ervoor zetten en hupsaké er met een dakgotenschepje de troep uithalen. Ze is er gewoon te lui voor denk ik. Je zult zo iemand maar als buurvrouw hebben!
Het zijn allemaal herhalingen. Is ipv dinges......gekomen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:58 schreef svann het volgende:
Zeker een herhaling over die zestig centimeter op een landgoedmaat tuin.
Allemaal herhalingen inderdaad. Maar ik kijk ze weer met veel plezierquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal herhalingen. Is ipv dinges......gekomen.
Je noemt nu een fictief verhaal.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Je buurjongen zal maar een nachtclub in de tuin van zn rijtjeshuis bouwen en je email hacken en zorgen dat je man wegloopt
Yep. Sneue mensen die wat hulp zouden kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Klinkt als de aflevering waarbij die kerel 100 vogels op zolder hield.
Als je vogels zoveel ongedierte aantrekken dan lijkt dit me de enige oplossing.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef svann het volgende:
[..]
Yep. Sneue mensen die wat hulp zouden kunnen gebruiken.
Vraag me trouwens af of je zoiets wel zo drastisch kunt verbieden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:41 schreef svann het volgende:
Meester Visser gekeken om de Israel-Gaza ellende te ontlopen, is het zo'n aflevering waar een paar laagbegaafden in de tang genomen worden.
Een stel dat de indruk wekt dat het net zo goed begeleid had kunnen wonen en wat slordig vogels houdt, wat muizen overlast geeft, krijgt een vordering alle vogels weg te doen.
Harteloze oplossing.
Had Meester Visser niet gezegd dat het zeer twijfelachtig was of de gemeente een vergunning zou verlenen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:45 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Vandaag dus groen licht https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2023-341647.html
Ja dat is er één die je nooit vergeet he?quote:Op maandag 20 november 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
Ben aan het genieten van de herhaling van de herhaling. Heerlijk.
Zeker. Maar ook wel eng dat dit soort mensen bestaat. Woensdag gaan ze stemmen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is er één die je nooit vergeet he?
Benieuwd!quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook wel eng dat dit soort mensen bestaat. Woensdag gaan ze stemmen.
Ik maak me echt zorgen.quote:
die gooien altijd het stembiljet al weg als ze met de pitbull gaan wandelenquote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook wel eng dat dit soort mensen bestaat. Woensdag gaan ze stemmen.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die gooien altijd het stembiljet al weg als ze met de pitbull gaan wandelen
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/f0jgVv5EBOdquote:De gepensioneerde Jan en Sjannie uit Spijkenisse zijn dol op tuinieren en brengen hun tijd het liefst door in hun mooie achtertuin. Het tuinplezier wordt echter behoorlijk verstoord door de hobby van de buurman. Die heeft namelijk een paar flinke volières vol luid kwetterende vogeltjes, waardoor Jan en Sjannie wel kunnen fluiten naar hun rust.
Nogal zeg, Tot drie keer toe: 'mijn moeder zei altijd….' .Dat ze haar eens een poosje in die kooi opsluitenquote:Op donderdag 21 december 2023 21:06 schreef Mrmime het volgende:
Wat een vervelend wijf die buurvrouw met die rare wenkies
Het zag er inderdaad netjes en verzorgd uit. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen. Zelfs de dakpannen waren gereinigd. Die staken heel mooi af tegen die van de rest van de rij.quote:
Uh naja elkaar negerenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:24 schreef Inca het volgende:
Contact verbod hoe dan je woont naast elkaar
Je mag elkaar niet groeten, niks tegen elkaar zeggen en dus doen alsof de ander lucht is.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:24 schreef Inca het volgende:
Contact verbod hoe dan je woont naast elkaar
Klinkt relaxed.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:30 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Je mag elkaar niet groeten, niks tegen elkaar zeggen en dus doen alsof de ander lucht is.
Mocht je moeten communiceren met de ander (bijvoorbeeld over een gemeenschappelijk iets als een schutting, recht van overpad of vragen of je de haag mag knippen) dan moet dat via de griffier / gerechtssecretaris van de rechtbank.
Zoveel gekwetter hoor ik hier 's zomers ook als de zon opkomt. Maar dan zijn het gewoon wilde vogels.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:21 schreef Isane het volgende:
KWART VOOR 5. gast doe normaal. Weg met die vogels. allemaal
Dit. Dat getreiter over en weer is dan nog tot daaraan toe, maar een rouwkaart retour afzender sturen is echt wel zo onder de gordel! En dan met een onschuldig gezicht zeggen dat je het op de wettelijke manier wilde doen. Sorry, maar dat doe je niet.quote:
Ja dat klopt, haar eigen vaderquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:16 schreef JanGroen het volgende:
Nog even over die rouwkaart: begreep ik goed dat het een rouwkaart van haar eigen vader was?
En hoe weet Tatiana dat haar buurvrouw de rouwkaart 3 km verderop in een brievenbus heeft gestopt retour afzender? Brievenbussen staan er veel meer in een stad. Bovendien komt zo’n poststuk dan niet 5 weken later pas op het juiste adres aan lijkt me.
Ja, ik zou graag een vervolg zien om de talloze vragen beantwoord te krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:16 schreef JanGroen het volgende:
Nog even over die rouwkaart: begreep ik goed dat het een rouwkaart van haar eigen vader was?
En hoe weet Tatiana dat haar buurvrouw de rouwkaart 3 km verderop in een brievenbus heeft gestopt retour afzender? Brievenbussen staan er veel meer in een stad. Bovendien komt zo’n poststuk dan niet 5 weken later pas op het juiste adres aan lijkt me.
De buurvrouw zelf stond er bij toen de beschuldiging werd geuit, en sprak het niet tegen. Het retour sturen gaf ze zelfs toe, volgens haar was dat de "officiële procedure". Nou, wijs mij maar aan waar in de wet staat dat je post voor de buren die per abuis bij jou bezorgd wordt, niet gewoon in de bus van de buren zou mogen gooien. Of ze 'm nou retour heeft gestuurd via een oranje bus die 3 km verderop stond of dat die bus op 200 meter afstand stond, dat doet er niet zoveel toe. Het was een zeer lage en achterbakse streek. In het begin had de op het oog wat beschaafdere buurvrouw mijn sympathie, maar dat veranderde naarmate de uitzending vorderde. Volgens mij was ze geen haar beter dat die ordinaire Nel Veerkamp-achtige die naast haar woonde.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:16 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb het idee dat ze weinig keuze meer hebben qua aanmeldingen. Misschien dat de bodem bereikt is?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:44 schreef DrDentz het volgende:
Wat was nou precies het probleem? De materiële schade was verwaarloosbaar en ze wilden allebei een contactverbod. Dan kun je toch zelf ook geen contact zoeken met elkaar ipv dat Meester Visser dat voor je bepaalt..
Misschien hadden ze deze casus beter door kunnen spelen naar Bonje met de buren, dat Patty Brard of de vrouw van René Froger even met de dames gaat praten en dan samen naar de Intratuin voor een nieuwe heg en een bakkie koffie ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze weinig keuze meer hebben qua aanmeldingen. Misschien dat de bodem bereikt is?
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/m8NP8OK3Zz9quote:Het jonge stel Anco (24) en Fenna (26) wil dolgraag de beukenhaag tussen hen en de buren verwijderen, maar daar willen de buren niks van weten.
De buren in kwestie, Klaas (87) en Annie (82) die hebben de beukenhaag veertig jaar geleden eigenhandig geplant en vinden dat de buren er gewoon met hun tengels vanaf blijven moeten blijven!
Kortom, hoogste tijd dat Mr. Visser en Viktor afreizen naar Heerenveen om te voorkomen dat de beuk erin gaat tussen deze buren.
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:31 schreef Dutch_view het volgende:
Ja hoorrrr weer een kwestie over een heg terwijl je een zee aan ruimte hebt met vrijstaande woningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |