SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké meester visserquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Schade van de weggegooide platen vergoeden, en daarna de keukenboer alles laten fixen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee moet u het doen
een open keukendeurquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:30 schreef StephanL het volgende:
Iets met een open deur.
Op naar een tevreden klant
In Hoogeveen zijn dit hele beschaafde mensenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
Stukje spraakgebrek en tokkie gehalte
Sportief dorp hoor, veel mensen in trainingsbroeken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:38 schreef nils_22 het volgende:
[..]
In Hoogeveen zijn dit hele beschaafde mensen
quote:De aanvraag betreft het plaatsen van een serre aan de achterzijde van de woning. De gemeente heeft op 28 april 2023 besloten om de beslistermijn te verlengen voor een periode van 18 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de elektronische gids is deze van seizoen 5 en zaten we vorige week in seizoen 8, dus dat kan kloppenquote:
Daarom is het zo rustig in dit topicquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de elektronische gids is deze van seizoen 5 en zaten we vorige week in seizoen 8, dus dat kan kloppen
Dat hek houdt die beesten niet tegen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die kleinkinderen horen niet in de tuin van de buurman te komen.
De vrees is ook meer dat de honden over de schutting komenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die kleinkinderen horen niet in de tuin van de buurman te komen.
Schutting hoger makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
De vrees is ook meer dat de honden over de schutting komen
Bij het kopen van een hond zou er altijd iemand mee moeten kijken of een hond past bij een baas en huishouden.quote:
Eens. En dat geldt voor heel veel huisdieren. En kinderen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij het kopen van een hond zou er altijd iemand mee moeten kijken of een hond past bij een baas en huishouden.
Dit kan gewoon niet met 2 herders.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:28 schreef Mrmime het volgende:
Poeh heftige uitspraak. Weet iemand hoe het met Mark en de honden is afgelopen?
Volgens mij is daar wel een uitzending over gemaaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:28 schreef Mrmime het volgende:
Poeh heftige uitspraak. Weet iemand hoe het met Mark en de honden is afgelopen?
Is die ergens te bekijken? Want ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Isane het volgende:
[..]
Volgens mij is daar wel een uitzending over gemaakt
was dit die aflevering over die kraanmachinist (ofzoiets) die de hele week van huis was en zijn vriendin 1x per dag de honden eten kwam geven?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:23 schreef Isane het volgende:
[..]
Volgens mij is daar wel een uitzending over gemaakt
Nog steeds zielig voor de honden..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:16 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
was dit die aflevering over die kraanmachinist (ofzoiets) die de hele week van huis was en zijn vriendin 1x per dag de honden eten kwam geven?
als zo:
ik meen dat die vent, met zijn honden, verhuist is
Klopt, die buurvrouw was niet vriendelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:09 schreef nils_22 het volgende:
Pohh wat een nare buurvrouw. Als ik Mark was zou ik voordat ik de honden wegdoe ze "per ongeluk" over de schutting gooien met de instructie om de buurvrouw met huid en haar te verslinden, eventueel indien mogelijk ook een paar van haar 12 of 13 kleinkinderen.
Jesus, had de oude uitzending gemist, zit net in de eerste 10 minuten, OMGquote:Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef amaranta het volgende:
Ik kom net deze TikTok tegen. Mark is afgelopen vrijdag omgekomen.
https://vm.tiktok.com/ZGJQPRj8B/
Geen bonkjesquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
OMG IK HAD DIE GELE JAS OOK.
Komt wel heel dichtbij zo.
amarAN(N)ta…quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
OMG IK HAD DIE GELE JAS OOK.
Komt wel heel dichtbij zo.
Misschienquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
amarAN(N)ta…
O god, je bent het !!
Victor is mijn mattie! Wie aan Victor komt, komt aan mij.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Leve de dag dat de een of andere betrokkene Victor op zijn waffel klapt.
Gewoon omdat het kan.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Leve de dag dat de een of andere betrokkene Victor op zijn waffel klapt.
Gewoon omdat het kan.
ik heb deze nooit eerder gezienquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Dit is toch een herhaling? Ik heb dit volgens mij al eerder gezien.
Briljant tochquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
Gelukkig is er een blinde getuige !
Echt he. En dan fijn die boete ophoesten. Zelden zo'n akelig mens meegemaakt. Een pokkenwijf is het.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef Mrmime het volgende:
Sneu voor de pruikenmaakster. Wat een gaar gestoord mens die ouwe pot. Ik hoop zo dat ze de verleiding niet kan weerstaan om toch berichtjes te sturen
dan kost 250 euro per bericht en dat loopt heel snel opquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:32 schreef Mrmime het volgende:
Sneu voor de pruikenmaakster. Wat een gaar gestoord mens die ouwe pot. Ik hoop zo dat ze de verleiding niet kan weerstaan om toch berichtjes te sturen
ze ging gewoon een pruik kopen om Teresa 's handen aan haar lelijke hoofd te voelen en naar haar lichaam te kijkenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. En dan fijn die boete ophoesten. Zelden zo'n akelig mens meegemaakt. Een pokkenwijf is het.
Nou precies dat. Brrr had echt te doen met die lieve pruikenmaakster. Je zal zo'n stalker als cliënt hebben. Veel te zacht voor dat serpent.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze ging gewoon een pruik kopen om Teresa 's handen aan haar lelijke hoofd te voelen en naar haar lichaam te kijken
dat mens heeft voldoende haar , ze heeft een lelijke kop, ze moet een andere kop
Op basis van de voorstukjes volgens mij wel ja. Als dit die vrouw was die elke ochtend via FaceBook iedereen een goedemorgen ging wensen. Doodvermoeiendquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Dit is toch een herhaling? Ik heb dit volgens mij al eerder gezien.
Ja, dat deed ze. Elke dag iedereen lastigvallen. En ze zat ook echt alles te ontkennen bij Visser terwijl hij het bewijs van haar gestalk in zijn handen had.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Op basis van de voorstukjes volgens mij wel ja. Als dit die vrouw was die elke ochtend via FaceBook iedereen een goedemorgen ging wensen. Doodvermoeiend
laten we hopen dat ze er nu voorgoed vanaf is, zulke figuren gaan rare dingen denken , die 300 euro kan Theresa niets schelen, maar wat er nog meer kan komen van dat gekke mensquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat deed ze. Elke dag iedereen lastigvallen. En ze zat ook echt alles te ontkennen bij Visser terwijl hij het bewijs van haar gestalk in zijn handen had.
iedereen heeft wel zo iemand in zn Facebook vrienden (snel op negeren gezet).quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat deed ze. Elke dag iedereen lastigvallen. En ze zat ook echt alles te ontkennen bij Visser terwijl hij het bewijs van haar gestalk in zijn handen had.
Nu, na de introductie nog niet. Allebei een beetje sneue mensen op het eerste gezicht.quote:
ja maar dan gaat ze misschien boos worden door de afwijzing , rare mensen hoor , afgewezen stalkersquote:
Jap. *snik*quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Klein stukje gezien waarin ze stelde dat al haar spaar- en vakantiegeld eraan was terwijl ze grote krokodillentranen huilde.
Was het serieus die 360 euro?
Verstandig.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
iedereen heeft wel zo iemand in zn Facebook vrienden (snel op negeren gezet).
Dank je. Vreselijk die woordgrapjes van Victor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb deze nooit eerder gezien
mooie zachte vrouw, die oude vrouw is gewoon verliefd op haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |