Dat is mobiel niet te doen dus laatste posts geveegd en modbreak gezet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze klierier stond op het punt door de mand te vallen...
Maar vegen is idd een goed idee.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:25 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als jouw posts je levenshouding symboliseren heb ik medelijden met je omgeving, ga je er daar ook altijd met een gestrekt been in?
Dacht ik erg te zijn
Kan iemand de laatste 2 pagina's vegen? Ze zijn weer bezig.quote:
Mijn constatering posten was inderdaad niet nodig. Daar heb je helemaal gelijk in, mijn excuses.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:58 schreef DjDaano het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand de laatste 2 pagina's vegen? Ze zijn weer bezig.
Ja ga vooral hier door.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:16 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Mijn constatering posten was inderdaad niet nodig. Daar heb je helemaal gelijk in, mijn excuses.
Done?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan een mod de TT aanpassen? Graag /winstuitkering erbij
WGR / Krijg jij een 13e maand/winstuitkering?
Terwijl nog niemand een terzake inhoudelijke reactie heeft gegeven. Moet niet gekker worden hier.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goeie manier om je topic dicht te krijgen.
Niemand?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is dit voor gezeik? Joswachter zit zelf te klieren en als ik de waarheid vertel moet mijn topic dicht?
[..]
Terwijl nog niemand een terzake inhoudelijke reactie heeft gegeven. Moet niet gekker worden hier.
Vind je t ook goed als ik em aanpas?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:01 schreef Klik het volgende:
@:coolguy of @:nizno
Verzoekje: het nieuwe topic is abusievelijk verkeerd getiteld, graag aanpassen naar:
Inspecties, Justitie en Opsporing
Ambitie:
Topicreeks voor actueel nieuws en publicaties
dan ben jij voortaan @niznoquote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind je t ook goed als ik em aanpas?
Duizend maal dank!quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vind je t ook goed als ik em aanpas?
Versie 5.0?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben jij voortaan @:nizno
aangezien ik hier geen mod ben
Geen idee hoe oud noodgang isquote:
Maar als ik @Nizno ben, ben ik dan nog wel mod hier? En wie ben jij dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ben jij voortaan @:nizno
aangezien ik hier geen mod ben
Ben ik wel wexyquote:Op maandag 4 maart 2024 17:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar als ik @:nizno ben, ben ik dan nog wel mod hier? En wie ben jij dan?
en ja dat duurde ff, aangezien ik blond was en het ww vergeten wasquote:
Ah, op die fietsquote:
t was je nog niet opgevallen dat die elke keer in december weer een .* omhoog ging?quote:
Neequote:Op maandag 4 maart 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
t was je nog niet opgevallen dat die elke keer in december weer een .* omhoog ging?
ja maar jij bent rinusquote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee
Zo gedetailleerd volg ik dat niet
De mijne blijft eeuwig op (R)“1” staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |