Zonder op de link te klikken had ik al een vermoeden wie de TS is …..quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:57 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Verslag griffier opvragen
Kan hier geen slotje op? Ts wil zelf niet weten hoe hij in zijn leven faalt, doet geen moeite met de antwoorden die ter zake deden en is ook niet echt realistisch met zijn drie aangiften
Nou, misschien verdient zijn laatste post in het betreffende topic toch wel een blik van een niet-WGR-mod.quote:Op zondag 3 september 2023 19:57 schreef Nizno het volgende:
zodra er een mod van WGR aanwezig is zal die het topic bekijken.
Tot die tijd hoeft er hier geendiscussie gestart te worden die ook al in het topic wordt gevoerd en al helemaal niet persoonlijk te worden op elkaar.
Dank jequote:Op zondag 3 september 2023 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, misschien verdient zijn laatste post in het betreffende topic toch wel een blik van een niet-WGR-mod.
Thanks voor de topicreport. Zag het slotje en ben het daar volledig mee eens!quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:57 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Verslag griffier opvragen
Kan hier geen slotje op?
Ja, er ging bijna iemand scheiden. Maar je collega's hebben het huwelijk kunnen redden.quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kom net terug van een restaurant, en ik zie dat er iets 'spannends' is gebeurt maar ik zie niet wat. Hoe dan ook, het is dus weer opgelost, dus prima.
Wel lekker gegeten?quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kom net terug van een restaurant, en ik zie dat er iets 'spannends' is gebeurt maar ik zie niet wat. Hoe dan ook, het is dus weer opgelost, dus prima.
Mehh, 1e x daar want mensen zeiden bohh kun je goed eten. Smaken verschillen denk ik dan maar. Ach, we hebben het geprobeerd.quote:
Balen 😞quote:Op zondag 3 september 2023 22:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mehh, 1e x daar want mensen zeiden bohh kun je goed eten. Smaken verschillen denk ik dan maar. Ach, we hebben het geprobeerd.
En waarom blijft dit topic dan precies open?quote:Op maandag 18 september 2023 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kort samengevat: Dit is het plempen van een nieuws bericht, ook nog zonder bron, maar niet in NWS maar in WGR. Om vervolgens direct te beginnen over gekkies.
Haal je iemand uit je blocklist in het kader van nieuwe kans. Nja hij staat er weer in. Maar kan een mod iets doen aan de diarree in het topic?quote:
Kan iemand de laatste vier pagina's vegen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:20 schreef DjDaano het volgende:
[..]
3 ton overwaarde zit er wel in toch?
Onze klierier stond op het punt door de mand te vallen...quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:34 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Kan iemand de laatste vier pagina's vegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |