Hoezo? Daarzo:quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:11 schreef Kamelenteen het volgende:
Hoezo, na 6 uur in mn nest pitten. IK ben de hele nacht wakker geweest, bezig geweest met dingen.
quote:
Omdat een moderator het beleid moet uitvoeren dat de FA's/ Danny hebben bepaald.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
En nee, nog geen mail verstuurd. Komt nog wel, maar wat heb ik eraan? De post is geplaatst, ik kan het niet wijzigen. Niet verwijderen en google zal ongetwijfeld zn werk wel hebben gedaan.
Da's 6 uur later. Waar is dan de spoed?quote:
Mijn punt gaat trouwens puur om dat wel of niet terugplaatsen van de OP in het geval dat er nog geen reacties zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
En nee, nog geen mail verstuurd. Komt nog wel, maar wat heb ik eraan? De post is geplaatst, ik kan het niet wijzigen. Niet verwijderen en google zal ongetwijfeld zn werk wel hebben gedaan.
Dan had je niet meer de situatie gehad dat er nog niet was gereageerd.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's 6 uur later. Waar is dan de spoed?
Zoals gezegd, de Fipo had ook een uurtje eerder geplaatst kunnen zijn, en dan?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
Moet je dus geen 3 dagen wachten. Klaarblijkelijk is je belang (dat persoonlijke info online staat) dan ook weer niet zo heel erg groot.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:03 schreef r_one het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat een mail naar forum@fok.nl tot gevolg heeft dat een topic alsnog mee naar achter wordt genomen wegens al te veel persoonlijke en gevoelige informatie (een andere reden voor 'right to forget' kan ik niet bedenken).
Ja, of 39seconden of 3 dagen, 7 uur en 11 minunten.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's 6 uur later. Waar is dan de spoed?
Zoals gezegd, de Fipo had ook een uurtje eerder geplaatst kunnen zijn, en dan?
Omdat beleid in beginsel boven jouw keuze gaat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:25 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, of 39seconden of 3 dagen, 7 uur en 11 minunten.
Mijn punt is, waarom moest die post teruggedraaid worden door een modje. Waarom is mijn keuze de openingpost leeg te halen niet gerespecteerd?
Omdat je niet de eerste zult zijn die die keuze maakt (en ook niet de laatste) en in WGR dat doorgaans niet gewaardeerd wordt (en daarom: beleid).quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:25 schreef Kamelenteen het volgende:
Waarom is mijn keuze de openingpost leeg te halen niet gerespecteerd?
Ja, want dit gebeurd dagelijks meerdere malen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat beleid in beginsel boven jouw keuze gaat.
Anders is het einde ook een beetje zoek en gaat de volgende persoon zeggen, ja maar Kamelenteen mocht het wel en ik niet.
Hierquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:37 schreef Kamelenteen het volgende:
Waar kan ik die beleidsregels vinden?
quote:We proberen zoveel mogelijk open te laten en te laten staan. Grijpen we toch in, dan is dat met een reden. Ben je het niet eens met ingrijpen op een persoonlijk iets - je post is verwijderd bijvoorbeeld - dan kun je terecht in de mail ( forum@fok.nl ).
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:37 schreef Kamelenteen het volgende:
waarom moest Coolguy het overleggen of die post wel/niet teruggeplaatst moest worden?
Omdat ik genegen was je een plezier te doen maar ik op dat moment alleen mijn telefoon ter beschikking had en dan is het lastig.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, want dit gebeurd dagelijks meerdere malen.
Waar kan ik die beleidsregels vinden? En als het beleid is, waarom moest Coolguy het overleggen of die post wel/niet teruggeplaatst moest worden?
Ik snap dat het not-done is om openingsposts plots weg te halen, maar als er nog geen discussie is dan is er niks aan de hand en kan een mod na het lezen van de OP best begrijpen dat iemand zoiets toch niet voor niets weghaalt, maar kennelijk sta ik wat anders in dan een mod die beleid belangrijker vind dan te bedenken waarom iemand een post weghaalt.
Oh, en 'in beginsel'. Dus er zijn uitzonderingen.
Maar ik ben weer pleite
De sluitpost is duidelijk genoeg: ga lekker in een van de niet-serieuze subfora aandacht lopen zoeken en laat WGR verschoond van dit soort (al dan niet verzonnen) geneuzel.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
CoolGuy in WGR / Effectieve acties om druk uit te oefenen op werkgevers?
@:coolguy , waarom is deze dicht? Je gaf aan dat het open kan wanneer een staking zou beginnen, maar dit topic ging over de acties vóór de staking en dat gaf ik in de OP ook aan.
Te weinig willekeurige inclusiviteitsplaatjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
CoolGuy in WGR / Effectieve acties om druk uit te oefenen op werkgevers?
@:coolguy , waarom is deze dicht?
Kan iemand dit soort racisme ook vegen, en het offtopic geleuter er voor?quote:Op zondag 15 december 2024 18:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Nou, als ik bij m'n huisarts op consult wil, kan ik zomaar een week wachten en op de afgesproken tijd kan ik er makkelijk een (half) uur bij optellen. Dan is het In Frankrijk toch een stuk laagdrempeliger.
Ander voorbeeld: voor vorige week een vulling uit m'n kies. Ik bellen...na het weekeind kunt u terecht Exact 6 dagen na het telefoontje. Geholpen door iemand die het Nederlands niet machtig is, blijkt een ex-vluchteling uit Joegoslavië te zijn.
WGR / [Beurs] Beursvloer #334 - The Trump Tradequote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Wellicht kijk ik er overheen, maar is er een centraal topic waarin ik om advies kan vragen voor een beleggings rekening anders dan Meesman? Die is namelijk om redenen geen optie en gebruik liever kennis van hier dan Google voor alternatieven
Ah toch daar, thanksquote:Op maandag 23 december 2024 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
WGR / [Beurs] Beursvloer #334 - The Trump Trade
Jij begint over zonnepanelenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:54 schreef investeerdertje het volgende:
Kan iemand @:achtja even vegen uit het woning topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |