quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef Lonaa het volgende:
3 maand rehab gaf vandaag eerste pijnvrije squat in 9 maanden ofzo.
Wat fijn. Zo heerlijk, iets pijnvrij kunnen doen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef Lonaa het volgende:
3 maand rehab gaf vandaag eerste pijnvrije squat in 9 maanden ofzo.
Ik had zowaar een collega met z'n handdoek over z'n schouder, vanochtend, bij de stand upquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens: LIT / [25 mei: Towel Day #4] A tribute to Douglas Adams
Moet ook nog even kijken. 1 voorstelling heb ik al kaartje voor en uit mijn hoofd zijn er zeker nog 2 voorstellingedie ik wil zienquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:17 schreef borisz het volgende:
Weekend
Nieuw Schouwburgboekje binnen. Dus dat wordt dit weekend bepalen waar we heen willen. 2 juni gaat de voorverkoop open (Schouwburg IJmuiden).
quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Op de pijn
Ik had wat (kleine) pijntjes en heb daarom een tijd niet gesport. Kwamen er nieuwe pijntjes bij en na verloop van tijd wist ik niet meer of ik nu niet sportte vanwege pijntjes of pijntjes had vanwege niet sporten.
Dus nu ben ik maar weer gaan sporten. Pump in groepsles op muziek. Niks voor mij, eigenlijk, maar het is al jaren het enige wat ik langdurig braaf volhou, dus misschien toch meer iets voor mij dan ik zou denken
Ik kan niet meer goed squatten en lungen wegens knie-probleem, maar dan doe ik dat maar wat minder goed
Het werden 70 kilometers in 3 uur en 40 minuten. Ik ben tevreden. Gedouched. Moe.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben pas echt tevreden als ik vanavond thuis aan de pizza zit![]()
Dan windkracht 4 in de rug, het hele stuk. Dat lijkt me wel prettig.
Goed hoor (niet voor dagelijks zeker?)quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het werden 70 kilometers in 3 uur en 40 minuten. Ik ben tevreden. Gedouched. Moe.
Ik ben fier op je.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het werden 70 kilometers in 3 uur en 40 minuten. Ik ben tevreden. Gedouched. Moe.
Goed zegquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
En pre partum was je toch in goede conditie met lang doorlopen… Dat ga je gewoon weer opbouwen het komend jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:32 schreef Clubsoda het volgende:
Hier is duidelijk het postpartum verval ingetredenzoals te verwachten. dus de fysio maar weer opgezocht. Ik herken meer pijntjes bij bewegen wel, dus ik probeer elke dag 20 minuten yoga of pilates te doen.
Dat is best een grote mijlpaalquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn. Zo heerlijk, iets pijnvrij kunnen doen.
Ik had gisterochtend en vanochtend ook een mini mijlpaal. Voor het eerst in maanden kon ik m’n rechtervoet afgedropen staande op mijn linkerbeen (ik gebruikte al die tijd een stoel). Ook zo blij mee
Misschien moet ik ook weer eens gaan pumpen, ik vind dat soort dingen ook altijd wel leuk. En dan genoegen nemen met ‘wat minder goed’. Maar wel lekker bewegen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Op de pijn
Ik had wat (kleine) pijntjes en heb daarom een tijd niet gesport. Kwamen er nieuwe pijntjes bij en na verloop van tijd wist ik niet meer of ik nu niet sportte vanwege pijntjes of pijntjes had vanwege niet sporten.
Dus nu ben ik maar weer gaan sporten. Pump in groepsles op muziek. Niks voor mij, eigenlijk, maar het is al jaren het enige wat ik langdurig braaf volhou, dus misschien toch meer iets voor mij dan ik zou denken
Ik kan niet meer goed squatten en lungen wegens knie-probleem, maar dan doe ik dat maar wat minder goed
Wauw, dat is heel fijn, dan merk je pas echt vooruitgang zo in de dagelijkse dingen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn. Zo heerlijk, iets pijnvrij kunnen doen.
Ik had gisterochtend en vanochtend ook een mini mijlpaal. Voor het eerst in maanden kon ik m’n rechtervoet afgedropen staande op mijn linkerbeen (ik gebruikte al die tijd een stoel). Ook zo blij mee
De hypothetische overblijfselen smaken morgen prima op een broodje, met wat Remoulade, een blaadje sla, eventueel wat selderijsalade of tomaat+komkommer voor de liefhebber.quote:
Goed bezig fiets!quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:43 schreef fietsie het volgende:
Heen wind tegen (3 a 4) , terug wind mee (4). Maar terug zonder "rem" erop gereden want immers geen noodzaak energie te sparen.
Net nog even een tuin gemaaid en meer van die plezanterie, dus nu wel toe aan een beetje liggen geloofik.
Het is vooral "groot" in de zin van: een jaar geleden had ik niet niet gekund. Niet heen, laat staan terug.
Klopt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:45 schreef derLudolf het volgende:
De hypothetische overblijfselen smaken morgen prima op een broodje, met wat Remoulade, een blaadje sla, eventueel wat selderijsalade of tomaat+komkommer voor de liefhebber.
Dat is echt goed voor je hoor, wandelen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Goed bezig fiets!![]()
En anderen ook hoor!
Ik zelf niet zoik hou weinig spieren over atm, maar ik probeer weer vaker te wandelen. Dat moet dan maar even voldoende zijn.
Lekker gevoel tochquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:43 schreef fietsie het volgende:
Heen wind tegen (3 a 4) , terug wind mee (4). Maar terug zonder "rem" erop gereden want immers geen noodzaak energie te sparen.
Net nog even een tuin gemaaid en meer van die plezanterie, dus nu wel toe aan een beetje liggen geloofik.
Het is vooral "groot" in de zin van: een jaar geleden had ik niet niet gekund. Niet heen, laat staan terug.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:43 schreef fietsie het volgende:
Hoe lang loop je ongeveer thuis?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is echt goed voor je hoor, wandelen.
Ik merkte vandaag met t flink lopen/klimmen rondom het kasteel Vianden, dat door die paar x in de week thuis te lopen, dat mijn conditie dik in orde is
Moet eerst een week zo lukken, dan is het een grote mijlpaalquote:
Ik vind het zo ook een grote mijlpaalquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet eerst een week zo lukken, dan is het een grote mijlpaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avondje sauna gehad![]()
En nu heb ik zorgen… help!
Ik krijg net een sms van mijn kind dat zijn telefoon is gevallen
FOK! brein, hoe reageer ik hierop!?Is genoemde telefoon kapot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Avondje sauna gehad![]()
FOK! brein, hoe reageer ik hierop!?Je had nog ¤500 liggen die je hebt gevonden toen je het huis van oma hebt leeggehaald, achterin de boekenkast. Nodig je kind uit het geld op te komen halen, zodat hij/zij/het ook direct de tuinkabouter kan meenemen die hij/zij/het altijd zo mooi vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik ga maar naar bed. Eventuele dromen kunnen niet vreemder zijn dan jullie op dit moment.quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Je had nog ¤500 liggen die je hebt gevonden toen je het huis van oma hebt leeggehaald, achterin de boekenkast. Nodig je kind uit het geld op te komen halen, zodat hij/zij/het ook direct de tuinkabouter kan meenemen die hij/zij/het altijd zo mooi vond.
Ik vind dit ook een creatief, maar wel zwaar verhaal zo net voor het slapen gaan. Mijn kind zoekt het vannacht maar uit met zijn telefoonquote:Op donderdag 25 mei 2023 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed. Eventuele dromen kunnen niet vreemder zijn dan jullie op dit moment.
30 min - 45 min.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:28 schreef Morgane89 het volgende:
Hoe lang loop je ongeveer thuis?
M'n weegschaal vindt dat ik wat meer moet gaan bewegendus eens kijken of ik wat wandelingen of fietstochten in m'n weekplanning kan krijgen.
Avondje sauna gehad![]()
FOK! brein, hoe reageer ik hierop!?StornerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Avondje sauna gehad![]()
FOK! brein, hoe reageer ik hierop!?😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op vrijdag 26 mei 2023 07:18 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Ik sluit de week af met een dagje thuiswerken. Hoop dat dat een rustig dagje wordt.
Mijn rondje door de tuin om alles te bekijken doe ik tegenwoordig standaard met een emmer in mijn hand voor al het (grote) onkruid dat ik onderweg tegenkom. Er is echt niet tegenop te werken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het al weekend. Vandaag de hele dag onkruid trekken, tussendoor wat plantjes sorteren voor de afwisseling en vanavond broodje hamburger van de bbq eten.
dit had ik ook moeten doenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 07:18 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Ik sluit de week af met een dagje thuiswerken. Hoop dat dat een rustig dagje wordt.
Ik ook. Het begint hier in delen wel onder controle te komen. Dat komt omdat die delen allemaal onder boomschors bedekt zijn. Het ziet er niet uit (als crematoriumtuin light), maar het moet maar even zo tot alle planten volgroeid zijn. Dit weekend verspreiden we weer een kuub.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:23 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Mijn rondje door de tuin om alles te bekijken doe ik tegenwoordig standaard met een emmer in mijn hand voor al het (grote) onkruid dat ik onderweg tegenkom. Er is echt niet tegenop te werken.
Wij hebben een benzinemaaier met een opvangzak. We doen een beetje gras in de compostbak maar het meeste in de kliko.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
tevens vanmiddag eens langs bij de grasmaaier winkel om een handleiding te vinden.. een waar instaat hoe ik dat ding start en wat evt problemen zijn als dat NIET lukt![]()
en wsl een nieuwe accu voor dat ding meenemen en eens kijken of ik dat kan installerendan vanavond hopelijk een ritje over het land..
oh en ook kijken of ze dan ook een verlengstuk hebben waardoor het gras netjes in hoopjes gelegd wordt.. of.. ehm.. wat doen jullie eigenlijk met het gemaaide gras![]()
* Barreltje heeft nog nooit een grasmat en grasmaaier gehad
waarom maar een beetje in de compost bak eigenlijk ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben een benzinemaaier met een opvangzak. We doen een beetje gras in de compostbak maar het meeste in de kliko.
De groene kliko's worden vanaf komende week gelukkig weer wekelijks geleegd. Het is echt puzzelen momenteel.
Gras wordt zompig als je er hele bergen van pakt. Snel teveel groen in je bak.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom maar een beetje in de compost bak eigenlijk ?
Ik heb ook nog lang bij de rozemarijn staan twijfelenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:29 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi fijn hè, die lavendelplantjes. Ik overweeg er ook eentje voor op het balkon. Wil eigenlijk ook nog rozemarijn, m'n vader heeft me daarvan een plantje aangeboden. En rucola en basilicum. Maar zo blijf ik bezigeerst maar eens wat ik nu heb in leven houden.
Ja, met landelijke prijsvraag van het Nationaal Fiets Plan en alles. In Leeuwarden op de uitvalswegen ook kraampjes waar appels uitgedeeld werden enzo, en dat deden ze op m'n werk ook.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:29 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie was het landelijke fiets naar je werk dag? Ik heb er hier eigenlijk niks van meegekregen. Het was rustiger in de fietsenstalling dan op maandag en dinsdag.
Jij hebt er 1 van het gele merk toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
tevens vanmiddag eens langs bij de grasmaaier winkel om een handleiding te vinden.. een waar instaat hoe ik dat ding start en wat evt problemen zijn als dat NIET lukt![]()
en wsl een nieuwe accu voor dat ding meenemen en eens kijken of ik dat kan installerendan vanavond hopelijk een ritje over het land..
oh en ook kijken of ze dan ook een verlengstuk hebben waardoor het gras netjes in hoopjes gelegd wordt.. of.. ehm.. wat doen jullie eigenlijk met het gemaaide gras![]()
* Barreltje heeft nog nooit een grasmat en grasmaaier gehad
Dit inderdaad. Laatst hebben we veel gras in de compostbak gedaan wegens overvolle kliko's, samen met tuinafval, keukenafval, karton en zaagsel maar het werd alsnog een ranzige drab. Na een paar weken regelmatig keren lost dat zich ook wel weer op maar we hebben wel een nuttiger tijdsbesteding.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gras wordt zompig als je er hele bergen van pakt. Snel teveel groen in je bak.
Ondoordringbaar ook trouwens. En bij gigahoeveelheden gevaarlijk heet.
Dat zijn wel mooi twee uitersten qua hoe makkelijk het groeitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog lang bij de rozemarijn staan twijfelen
Uiteindelijk basilicum en munt meegenomen voor in 2 kleine potten, ben benieuwd. Ik heb ook niet echt groene vingers.
ik heb een stiga .. geen idee of dat een geel merk isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt er 1 van het gele merk toch?
Die hebben in sommige uitvoeringen een mulch-dek, wat inhoudt dat de grasjes versnipperd worden en zo tussen het gras vallen en daar kunnen verteren. Werkt natuurlijk niet als je knie-diep gras hebt staan, maar perfect als je het wekelijks wat bijhoudt.
Uhuh dat doel ik. Een Husqvarna is oranje, JD groen, Stiga geel enz enzquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb een stiga .. geen idee of dat een geel merk is
Handigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:28 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn robotmaaier. Omdat die zo regelmatig maait, kunnen we de kleine stukjes gras gewoon laten liggen. Enkel de randjes moeten we dan nog zelf doen.
Citroentijmquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:30 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb gisteren nog wat (citroen)tijm geplant in de border bij het terras. Voor bodembedekking, citroengeur en voor bij het koken. De rozemarijn doet het niet fantastisch, maar ik denk dat dat komt omdat de rest van de border graag wat meer water heeft - niet geweldig afgestemd dus.
De munt staat in een grote pot, die hij helemaal mag gaan vullen.
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooi twee uitersten qua hoe makkelijk het groeit![]()
Het is nu Chelsea Flower Show in Engeland, en daar kwamen ook prachtige balkon-tuinen langs. Niet perse voor een beperkt budget overigens (zoals bijv meerdere boomvarens). Heb je ook geen plek voor 1 of 2 potten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Citroentijm
Zo jammer dat ik alleen een balkon heb. Zo veel leuke plantjes
Doe ik m hier ook ff.quote:
Alleen de linker is citroen. De rechter is een fantastische gewone tijm die als een gek doorgroeit.quote:
Ik heb wel plek voor een aantal potten. Het is best een groot balkonquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:36 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het is nu Chelsea Flower Show in Engeland, en daar kwamen ook prachtige balkon-tuinen langs. Niet perse voor een beperkt budget overigens (zoals bijv meerdere boomvarens). Heb je ook geen plek voor 1 of 2 potten?
Heb jij een kind?quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een creatief, maar wel zwaar verhaal zo net voor het slapen gaan. Mijn kind zoekt het vannacht maar uit met zijn telefoon
Ik vrees een beetje een naar kind dat Cat probeert op te lichtenquote:
Nee, anders zouden er overal happen uit zijn. En slakkenspoor glimt. Niets aan de hand dus.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Goede TT. Heb ik slakken op mijn sla?
Even foto maken.
Nee, dit zijn een soort worm-achtige dingetjes die zich een weg door het blad graven. Het loont wel de moeite om het aangevreten blad te verwijderen en de rest ook even te controleren of er geen beestjes onder zitten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Goede TT. Heb ik slakken op mijn sla?
Even foto maken.
Zeer zorgwekkend verhaal allemaal weer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje een naar kind dat Cat probeert op te lichten
Haha, dit heb ik gedaan in mijn vorige tuin. Was spannende wedstrijd. Ik verhuisde voor de uitkomstquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb munt los in een border gezet. Kijken of ie het zevenblad overwint. Best een spannende wedstrijd denk ik.
Jij niet? Zo eentje die geld wil voor een nieuwe telefoon en whatsappt met het nieuwe nummerquote:
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij niet? Zo eentje die geld wil voor een nieuwe telefoon en whatsappt met het nieuwe nummer
+1quote:
Haha, moest vanmorgen aan jou denken! "Ik heb ook een Myra nodig!" Toen ik 10 minuten appeltjes en eitjes aan het bakken wasquote:
Ik moet zeggen dat ik deze keer ook wel iets meer zelf speel. Ik vind vooral de eilanden in de lucht heel erg tof.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haha, moest vanmorgen aan jou denken! "Ik heb ook een Myra nodig!" Toen ik 10 minuten appeltjes en eitjes aan het bakken was
Grappig, hebben jullie dan allebei een eigen file?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik deze keer ook wel iets meer zelf speel. Ik vind vooral de eilanden in de lucht heel erg tof.
Ik las dat je mening een katertje heeftquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn katertje heeft een mening over de hogedrukreiniger van de overbuurman.
Nee, we spelen wel samen want hij heeft het geduld niet voor het verzamelen, en ik geef op bij het vechten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Grappig, hebben jullie dan allebei een eigen file?
Ik ben pas net begonnen, had hem op de dag van de release in huis maar wilde mn spel nog even afmaken. Ik tik net de eerste toren af
Haha leukquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we spelen wel samen want hij heeft het geduld niet voor het verzamelen, en ik geef op bij het vechten.
Als ik naar m'n 40 uur kijk, dan was het 17 minuten geleden al weekendquote:
Ja hoor donder jij ook maar opquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik naar m'n 40 uur kijk, dan was het 17 minuten geleden al weekend
Echt he. In ben van armoe maar even in de tuin aan de gang gegaanquote:
Ik zet gewoon de timer elke dag aan. En nee, ik ben nog niet klaar. Bijna. Neem ze wel een andere keer op.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor donder jij ook maar op![]()
Iedereen wil vandaag ineens "compenseren" bij ons. Ook al waren ze eerder deze week een uur te laat![]()
Kantjesloopkutvolk
Zijn jullie daar? Hoelang en waar?Veel plezierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Unsere Hänsel & Gretel Hütte in Deutschland... 🇩🇪
DP ook. Uit het raamquote:
Da's echt wel kunstig.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Het werd weer tijd voor nieuwe nagels, de komende 4 weken val ik in ieder geval wel op
[ afbeelding ]
Omg tof!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Het werd weer tijd voor nieuwe nagels, de komende 4 weken val ik in ieder geval wel op
[ afbeelding ]
Oh dat gaat nu wel lekker snel! Je wacht er natuurlijk al best lang op, maar de komende 3 weken zijn zo voorbij.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg tof!![]()
Onze keuken komt 15 en 16 juni horen we net, het einde komt in zicht
Tot en met maandag in Ankum...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn jullie daar? Hoelang en waar?Veel plezier
Tnx, ik begreep al niet hoe slakken speciaal naar 2 hoog zouden klimmen voor mijn slaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, dit zijn een soort worm-achtige dingetjes die zich een weg door het blad graven. Het loont wel de moeite om het aangevreten blad te verwijderen en de rest ook even te controleren of er geen beestjes onder zitten.
Ik woon 1 hoog, maar toen ik nog hosta's had, woonden er heel veel op het grote balkon.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx, ik begreep al niet hoe slakken speciaal naar 2 hoog zouden klimmen voor mijn sla
Geen beestjes gezien trouwens maar ik was natuurlijk op zoek naar slakken.
@:Lucky_Strike ja mooi hè, helaas te vol geplant maar de rucola en koriander doen het wel goed.
De basilicum krijgt geen kans geloof ik.
Beginnersfoutje, dit ga ik volgend jaar anders doen![]()
Van de week ga ik wortels en radijsjes zaaien
Dus toch iets om in de gaten te houden! Tnx!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik woon 1 hoog, maar toen ik nog hosta's had, woonden er heel veel op het grote balkon.
En een paar jaar later snapte ik niet waarom het raam bij het kleine balkon altijd rare strepen had. Schoonmaken en de volgende dag weer. Bleek er 's nachts een slak van beneden naar boven en weer terug te glibberen.
Zo ook mieren en muizen (en pissebedden)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus toch iets om in de gaten te houden! Tnx!
Mijn eerste verkering woonde in Larenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:54 schreef borisz het volgende:
Thuis. Stukje Graafschapspad van Laren via Lochem naar Borculo.
Leuke wandeling. Nadeel is wel drie uur terug onderweg. Maar ja ook leuk om daar te wandelen
Nu word ik zenuwachtigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo ook mieren en muizen (en pissebedden)
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo ook mieren en muizen (en pissebedden)
Dat is fijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg tof!![]()
Onze keuken komt 15 en 16 juni horen we net, het einde komt in zicht
quote:
Kruisherenhotelquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:56 schreef sigme het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor een mooi hotel in Maastricht?
Moet lopend bereikbaar zijn vanaf het station
Een park met Pinksteren, Tsjaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:11 schreef Blues het volgende:
Eh.... het rustige oord hiero wordt flink op zijn kop gezet door tenten, campers, kinderen en honTen
Ja Pinksteren. Was ff niet in ons systeemquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Een park met Pinksteren, Tsja
Gezelligheid joh
https://www.hotelschoolmaastricht.nl/hotel-en-restaurantquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:56 schreef sigme het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor een mooi hotel in Maastricht?
Moet lopend bereikbaar zijn vanaf het station
Da's boven budget. Laat ik zeggen dat max budget ±140 euro/nacht is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Kruisherenhotel
15-20 minuten lopen maar de moeite waard
Ja, die had ik idd ook aangevinkt als favoriet, ik zal 'm wel voorleggen. Maar ik denk dat het afvalt vanwege de afstand.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
https://www.hotelschoolmaastricht.nl/hotel-en-restaurant
niet loopbaar vanaf Maastricht CS, wel vanaf station Maastricht Noord. Het ligt een redelijk stuk buiten het centrum.
Eetbaar onkruid is altijd goed. Of zijn dat famous last words? Want brandnetel en zevenblad kun je natuurlijk ook eten…quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb munt los in een border gezet. Kijken of ie het zevenblad overwint. Best een spannende wedstrijd denk ik.
Oh dat haat ik altijd. Ik had laatst ook zo’n prikker die de naald niet stil kon houden. Auw. En eerst zat ze nog op een zenuw ook… ik dacht dat ik flauw zou vallen en volgens mij dacht zij dat ook dus ze was gepast geschrokkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Al bij de “vampier” geweest. Prikster was niet blij en ik zie er niet uit, blauw in de ellebogen en op 1 hand.
Dat is volgens mij een soort mineervlieg.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, dit zijn een soort worm-achtige dingetjes die zich een weg door het blad graven. Het loont wel de moeite om het aangevreten blad te verwijderen en de rest ook even te controleren of er geen beestjes onder zitten.
Brandnetel kan je wel eten, maar daar is ook wel alles mee gezegd hoor. Als je er een complete kaas omheen hangt dan gaat het wel. Of drie tenen knoflook per brandneteltop.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:18 schreef yinu het volgende:
Eetbaar onkruid is altijd goed. Of zijn dat famous last words? Want brandnetel en zevenblad kun je natuurlijk ook eten…
Ja is geen goedkoopje iddquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's boven budget. Laat ik zeggen dat max budget ±140 euro/nacht is.
Mmmmjah, het zijn de eerstejaars die de boel runnen, dus toch rekening houden met "oepsjes".quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die had ik idd ook aangevinkt als favoriet, ik zal 'm wel voorleggen. Maar ik denk dat het afvalt vanwege de afstand.
Is het zo mooi en goed als het lijkt?
Deze staat momenteel hoog op de lijst:quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is geen goedkoopje idd
Wel benieuwd waar je op uit gaat komen! Maastricht is top
Ik zit er volgende week maar dat is helaas een heen en terug op één dag
Oh, oepsjes zijn natuurlijk geen enkel probleem. Ik word zelf heel nerveus van perfectie, in dergelijke setting ga ik compenseren door zelf met stoel en al om te vallen en me aan het tafelkleed vast te grijpen. Of iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mmmmjah, het zijn de eerstejaars die de boel runnen, dus toch rekening houden met "oepsjes".
De omgeving is echt schitterend, de kamers soms eh apart.
De Piet Hein Eek kamertoren heeft me een bult opgeleverdlaag balkje.
Ik werk in het lillijke gebouw aan de overkant
Die kleerhangers boven dat tafeltje snap ik niet op die ene fotoquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze staat momenteel hoog op de lijst:
https://charmes.nl/NL/index.html
Oh echt jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Die kleerhangers boven dat tafeltje snap ik niet op die ene foto
Maar dat ziet er daar super uit zeg
Ik ook. Raar soort uitslag, geen bultjes zoals normaal.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:29 schreef sigme het volgende:
Aan brandnetels heb ik dan weer helemaal niet de schurft, maar sinds een paar jaar krijg ik er wel een schurftachtige uitslag van op m'n handen als ik ze trek zonder handschoenen.
Mijn huid valt na een week afquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook. Raar soort uitslag, geen bultjes zoals normaal.
Brandnetelzusquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn huid valt na een week af
Het heeft even geduurd voordat ik wist dat het de brandnetel was, ik trek al m'n hele leven die dingen met blote handen, nooit last van gehad. Na wat brandnetelrijke akkefietjes in mijn jeugd ben ik immuun geworden voor de normale brandnetelreactie.
Ik vind brandnetelthee ook altijd wel lekker. Maar ja, daar hoef je ook geen hele border voor te hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Brandnetel kan je wel eten, maar daar is ook wel alles mee gezegd hoor. Als je er een complete kaas omheen hangt dan gaat het wel. Of drie tenen knoflook per brandneteltop.
Zevenblad schijnt best lekker te zijn, maar ik heb zo de schruft aan dat spul dat ik vrees er schurft van te krijgen als ik het opeet.
Aan brandnetels heb ik dan weer helemaal niet de schurft, maar sinds een paar jaar krijg ik er wel een schurftachtige uitslag van op m'n handen als ik ze trek zonder handschoenen.
Ja dat. Ik viel van iets af waar ik niet op terug kon klimmen, dus ik moest door dat brandnetelveld waden. In m'n zwembroekje. En later ben ik nog eens liefdevol uitgebreid in m'n gezicht gemept met een bos verse brandnetels door een klasgenootje dat vast net zo fliefd was op mij als ik op hem. 2e klas lagere school.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Brandnetelzus![]()
Ik viel een paar keer als kind in een heel veld
Een berm of een heel veld of zes planeten vol maakt op een gegeven moment niet meer uit hequote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Brandnetelzus![]()
Ik viel een paar keer als kind in een heel veld
Content?quote:
quote:
Nou super leuk toch danquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:10 schreef Lonaa het volgende:
Na krabbel overigens bier gedronken met de baas.Lekker geouwehoerd. Ik zie dit echt wel zitten.
👍🏼 En straks allemaal leuke collega verhalenquote:
Die feestjes doen ze geloof ik niet op reguliere basis.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
👍🏼 En straks allemaal leuke collega verhalen![]()
Kom je ook op zo’n tentfeest met 1000 man als nu aan de overkant?
Krijg je dan oortjes van de baas.
Het heeft zelfs nooit geleefdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:24 schreef borisz het volgende:
Neem aan dat iedereen Luilak heeft gevierd.![]()
Helaas is dat een beetje uitgestorven
Dat was een mooie tijdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:24 schreef borisz het volgende:
Neem aan dat iedereen Luilak heeft gevierd.![]()
Helaas is dat een beetje uitgestorven
Grote fan van foodtruck links en fooftruck rechts hoor ik...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het heeft zelfs nooit geleefd![]()
Mijn sportlesje van morgen is verplaatst naar vandaag. En daarna gaan we kijken of de baby te porren is voor wat foodtrucks
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Grote fan van foodtruck links en fooftruck rechts hoor ik...
Hèhè …ik snapte de opmerkingquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Grote fan van foodtruck links en fooftruck rechts hoor ik...
Grote elementen zijn zo belangrijk. Die hebben we hier nog nauwelijks. Zo jammer. Dat komt nog maar daar heb ik nu helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:35 schreef Tuindier het volgende:
Hier is net een japanse esdoorn bezorgd, die we gaan planten. Dan is de tuin echt compleet qua grotere elementen.
Luilak ken ik niet. Het zijn lukt me soms prima.
Oh dat is wel aangenaam.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grote elementen zijn zo belangrijk. Die hebben we hier nog nauwelijks. Zo jammer. Dat komt nog maar daar heb ik nu helemaal niets aan.
Mijn zonneallergie is nog niet uitgebreid gelukkig. Ik zit momenteel toch de hele dag in de zon dus ik was er een beetje bang voor. Mijn voorhoofd is nog steeds een maanlandschap maar verder dus niets, ook geen jeuk. Ik smeer en heb een zonneklep.
Ik heb er echt heel blij mee. Zo geen zin in een combinatie van jeuk, zon, smeren en zanderige omgeving. Ik heb al veel last van mijn ogen momenteel door droogte, hooikoorts en dus zand. Ik moet echt geen jeuk op mijn gezicht daar bij hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat is wel aangenaam.De jeuk is het ergst
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een fantastische dag jongens en meisjes![]()
Springsteenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja![]()
Wij gaan zo spelen met een frees en een wals. Met beide hebben we geen ervaring dus dat wordt extra leuk. Vandaag gaat fijn zijn.
@:lonaa, welk concert? Ik heb iets gehoord maar heb het niet onthouden. Springsteen?
Zaterdagochtend, nog niet eens ook maar TIEN uur. Er kan nog ZO VEEL goed gaanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Het is ook wel echt weer zo'n Lonaa-chaos-weekend.
Gek hè…alsof katten weten dat het ‘thuis’ niet mag.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Vanochtend 6:45 opgestaan voor een vroeg rondje hardlopen. Doel was 18 km, paar omweggetjes gemaakt dus uiteindelijk bijna op 20 km uitgekomen. Heerlijk in het bos en de polder
Kom ik thuis, ligt m'n broccoliplant aan flarden
Buurvrouw gevraagd of ze kitten vanochtend op de galerij gelaten had, en ja hoor
"Maar ik weet zeker dat hij niet aan planten komt, ik heb ook planten en bij mij doet hij het nooit!"
Ja alsof dat helpt tegen m'n kapotte broccoliplant
Wat doe je daar nou aan?
Of haal de plant naar binnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:26 schreef AnneX het volgende:
Zet een foto in de app van het gebouw. Nu met een iets dringender verzoek om kat in huis te houden?
Of drijf je het dan op de spits.
Dan is er wel weer een volgende plant het slachtoffer.quote:
dan gewoon die kat vergiftigen. Doe iets wat werkt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan is er wel weer een volgende plant het slachtoffer.
Tele werkt aan een balkontuin. Opletten Flash!
Oh ja het is pas zaterdagochtendquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, nog niet eens ook maar TIEN uur. Er kan nog ZO VEEL goed gaan![]()
Nou dan prima tochquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja het is pas zaterdagochtend![]()
Het zijn ook allemaal goede dingen. Maar wel chaos.Ik vaar daar overigens ook best wel prima op.
Wat een stupiditeitquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Vanochtend 6:45 opgestaan voor een vroeg rondje hardlopen. Doel was 18 km, paar omweggetjes gemaakt dus uiteindelijk bijna op 20 km uitgekomen. Heerlijk in het bos en de polder
Buurvrouw gevraagd of ze kitten vanochtend op de galerij gelaten had, en ja hoor
"Maar ik weet zeker dat hij niet aan planten komt, ik heb ook planten en bij mij doet hij het nooit!"
Wat doe je daar nou aan?
Zo even uurtje met de hond en dan richting De Bus.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan prima toch![]()
Ik ga zo ff de tuin in. Beukje snoeien voor de zomert.
Vergoeding vragen zodat je een nieuwe plant kan kopen? Wel heel vervelend.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Wat doe je daar nou aan?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Wat doe je daar nou aan?
En het is nog wel de schutspatroon van de stad!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:14 schreef Blues het volgende:
Luilak ken ik niet vanuit Utrecht.
Toen ik in 04 in NH kwam wonen moest ik er eerst ff op studeren hoe en wat en plantjesmarkt in Haarlem en ei/boter op je ramen![]()
Gelukkig zelf nooit wat van gemerkt.
st Maarten vierden wij ook nooit in Utreg.
Gek, want ik had in mijn zuid-Hollandse jeugd nog nooit van Sint Maarten gehoord maar in Utrecht kwamen ze ineens langs de deuren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En het is nog wel de schutspatroon van de stad!
Ik vind echt dat dit niet kan hoor. In een flat nog minder dan in een tuin. Straks gaat hij ook nog in je planten kakken, als hij dat niet al gedaan heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Wat doe je daar nou aan?
Zelfs als kattenliefhebber vind ik het idioot dat je, wanneer je in een flat woont, een kat zo rond laat banjerenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:02 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik vind echt dat dit niet kan hoor. In een flat nog minder dan in een tuin. Straks gaat hij ook nog in je planten kakken, als hij dat niet al gedaan heeft.
Ja echt hè. Ik ben ook een kattenliefhebber maar ik heb tegelijkertijd echt last van sommige katten in de buurt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zelfs als kattenliefhebber vind ik het idioot dat je, wanneer je in een flat woont, een kat zo rond laat banjeren
Heb je een voedsel lijn geopend?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:24 schreef Barreltje het volgende:
jongens .. er is goed fries suikerbrood
Gekmakend kan het zijn. In ons vorige huis konden we maar 1 raam openen zonder dat er pis- of strontlucht kan katten en honden binnen kwam. Ze deden hun behoefte gewoon in de zinken dakgoot.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:22 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja echt hè. Ik ben ook een kattenliefhebber maar ik heb tegelijkertijd echt last van sommige katten in de buurt.
En als mensen last hebben van mijn katten probeer ik dat zo goed mogelijk te verhelpen.
Laatst heeft een van onze katten op iemands tas gepist, in ons huis. Uiteraard hebben we die tas meteen schoongemaakt en aangeboden ‘m te vervangen (dat hoefde niet, maar ik heb toch gezegd dat ook als later blijkt dat de pislucht er niet goed uitgaat we graag een nieuwe tas kopen).
Een paar dagen later hadden we weer een enorme pislucht in huis. Na lang (echt heel lang) zoeken bleek dat een kat door ons openstaande dakraam naar binnen had gepist, op het gordijn.Gordijn vervangen want de pislucht ging er niet goed uit. Nu denken we wel dat we weten welke kat het is. Een nieuwe, ongecastreerde kater die de hele kattendynamiek in de buurt heeft verstoord (en waarvan ik zeker weet dat hij in onze tuin kakt want dat zie ik, en hij jaagt ook op de vogeltjes)
Maar ja, zie dat maar eens hard te maken. We willen het wel eens gaan bespreken met de eigenaren, maar het is lastig omdat je het toch niet echt goed kunt bewijzen.
Rondjequote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Wat doe je daar nou aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja dat is ook hier wat lastig, het was geen heterdaad. M'n plant is vernield in een tijdsperiode dat ze 'm ook buiten had gelaten, maar wie weet is de plant wel vanzelf stukgegaan of zoquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:22 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja echt hè. Ik ben ook een kattenliefhebber maar ik heb tegelijkertijd echt last van sommige katten in de buurt.
En als mensen last hebben van mijn katten probeer ik dat zo goed mogelijk te verhelpen.
Laatst heeft een van onze katten op iemands tas gepist, in ons huis. Uiteraard hebben we die tas meteen schoongemaakt en aangeboden ‘m te vervangen (dat hoefde niet, maar ik heb toch gezegd dat ook als later blijkt dat de pislucht er niet goed uitgaat we graag een nieuwe tas kopen).
Een paar dagen later hadden we weer een enorme pislucht in huis. Na lang (echt heel lang) zoeken bleek dat een kat door ons openstaande dakraam naar binnen had gepist, op het gordijn.Gordijn vervangen want de pislucht ging er niet goed uit. Nu denken we wel dat we weten welke kat het is. Een nieuwe, ongecastreerde kater die de hele kattendynamiek in de buurt heeft verstoord (en waarvan ik zeker weet dat hij in onze tuin kakt want dat zie ik, en hij jaagt ook op de vogeltjes)
Maar ja, zie dat maar eens hard te maken. We willen het wel eens gaan bespreken met de eigenaren, maar het is lastig omdat je het toch niet echt goed kunt bewijzen.
Wij hadden een berberishaag, deed pijn aan kattenkonten, ideaalquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:58 schreef Clubsoda het volgende:
In ons vorige huis hadden we ook talloze katten in de tuin en die pisten tegen de heg![]()
We hadden een halve okonomiyaki, avocado met krabsalade, een pizza, bloemkool-kibbeling, koffie en ijsbaby in de zak,zonnehoed en oordoppen op, daar heb je ook geen last van
Camera. Alleen op je eigen balkon richten, dus geen gedoe over privacy. En dan buur uitnodigen voor een kwartiertje film kijken. ‘Doet ze vast nooooit’quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat is ook hier wat lastig, het was geen heterdaad. M'n plant is vernield in een tijdsperiode dat ze 'm ook buiten had gelaten, maar wie weet is de plant wel vanzelf stukgegaan of zo
Wel super rottig van je gordijn!
En waarom castreren ze die kater niet ook![]()
Ik zag 'm vanochtend nog een keer bij m'n planten, toen heb ik een hele emmer koud water over 'm heen gegooid. Nu kijken of hij er wat van leert
Wij en routes... 7 kastelen door valleien...leuk! Pittoresk. Maarrrr verkeerd rijden, afgesloten wegen, dan dus geen duidelijke borden meer en 6 vd 7 kastelen dicht voor onderhoud of private parties🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:17 schreef Blues het volgende:
Wij gaan zo een mooie route door valleien rijden langs 7 kastelen/ruines.
Fijne dag allemaal
Tis vakantiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij en routes... 7 kastelen door valleien...leuk! Pittoresk. Maarrrr verkeerd rijden, afgesloten wegen, dan dus geen duidelijke borden meer en 6 vd 7 kastelen dicht voor onderhoud of private parties🤣🤣🤣🤣
Ach ja, zolang de tank vol zit... Wat boeit het. Mooi weer, in een omgeving waar je nog niet eerder bent geweestquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij en routes... 7 kastelen door valleien...leuk! Pittoresk. Maarrrr verkeerd rijden, afgesloten wegen, dan dus geen duidelijke borden meer en 6 vd 7 kastelen dicht voor onderhoud of private parties🤣🤣🤣🤣
Ik ben niet zo van die hele kleintjes vasthouden . Over een jaar of 2 worden we vast vriendjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat leuk @:Kaatje1![]()
Ik ga morgen voor tweede keer langs bij mn nichtje. Vorige keer was nog in ziekenhuis en kon ik alleen nog kijken, niet knuffelen. Nu zijn ze thuis, dus hopelijk is ze wakker en kan ik dit keer wel knuffelenmn ouders waren gistermiddag, kreeg al foto's door van mn moeder met haar vast, dus broertje en vriendin vinden het iig geen probleem om haar 'uit handen' te geven.
Plantespuit met water klaarzetten en iedere keer dat ie opduikt een nat pakquote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen goedemorgen
Wat doe je daar nou aan?
Het gaat best prima hoor. Ik las dat de politie het aantal demonstranten op zo’n 6000 schat en er zijn honderden opgepakt. Overigens bij het ADO weer gelijk uit de bus gelaten (geen identificatie oid, geen arrestatie) en nu weer terug op Den Haag CS. Eens op zoek naar etenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:58 schreef AnneX het volgende:
Gaat niet goed nie![]()
![]()
![]()
In Den Haag :
[ twitter ]
Kreeg je ook een taxi van de politiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:03 schreef Candaasje het volgende:
Het gaat best prima hoor. Ik las dat de politie het aantal demonstranten op zo’n 6000 schat en er zijn honderden opgepakt. Overigens bij het ADO weer gelijk uit de bus gelaten (geen identificatie oid, geen arrestatie) en nu weer terug op Den Haag CS. Eens op zoek naar eten
Ja, nouja toeristische tour met de bus, we waren met teveel voor de gewone wagens.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Ja, nouja toeristische tour met de bus, we waren met teveel voor de gewone wagens.Inclusief liedjes zingen (de wielen van de bus…. Hit the Road Jack… etc) zoals dat op een reisje hoort. Dus het was best gezellig. Daarna opdrogen (3 waterkanonnen jongens, 3!
Gelukkig was het mooi weer…) in het zonnetje in het gras naast het stadion. Politie wenste ons nog een fijne dag. (Het is niet dat we daar ruzie meer hebben verder. De sfeer was goed: dansende mensen onder de waterstralen, muziek, beetje met z’n allen zingen… dat is natuurlijk wel anders voor hen wanneer er echt geweld bij komt kijken bij hooligans ofzo. Wij zijn vooral irritant. )
Terug moesten we met de metro. Maar die was op 10 minuten lopen.
Oh ja het was het gezellig,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is natuurlijk een aanklacht tegen de EU subsidies voor bedrijven die vooral miljarden winst maken, ten koste van de aarde. En de brave burger maar zonnepanelen leggen… terwijl de verwoestende gevolgen steeds verder toenemen. Dus ik denk dat veel mensen het standpunt best steunen. Wellicht de vorm van demonstreren niet. Maar goed, met 40.000 man legaal demonstreren in Amsterdam veranderde niks. Dus dan wordt het maar meer burgerlijke ongehoorzaamheid. Zo ging dat met de vrouwenrechten e.d. protesten ook)
De sfeer is eigenlijk vaak wel prima bij klimaat demo’s, het is geweldloos en op af en toe een stribbelende arrestant na is het ook niet echt heel zwaar of bedreigend voor de politie.![]()
Lekkere dag!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:46 schreef borisz het volgende:
Middag.
Dagje Den Haag Gedaan, nou ja Kunstmuseum voor Esscher. Dat was. Zeer de moeite waard.
Vervolgens uitgewaaid op Scheveningen, daar was ik dus nog nooit geweest.. Op de Pier, langs de Boulevard naar de haven. Visje gegeten. En nu naar de echte havenstad IJmuiden
Maar wel winnequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:57 schreef fietsie het volgende:
Roglic panne in de laatste kilometers... damn
Het is vast niet erg dat ik een 180 graden andere mening heb…quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Klimaatactivisme is nodig 💪🏻💚 Sluit je aan @:NLRebellion
Ach ik zeg niet dat we het allemaal maar naar de klote moeten helpen hoor, integendeel. Ik weet ook wel dat we echt dingen anders en beter moeten gaan doen. Maar dat zijn we al een jaar of 50 aan het doen en het gaat best de goeie kant op. Al dat geblokkeer en geïrriteer hoeft voor mij niet zo. Nut heeft het niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vast niet erg dat ik een 180 graden andere mening heb…
Dat dus, wat ook mij betreft.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ik zeg niet dat we het allemaal maar naar de klote moeten helpen hoor, integendeel. Ik weet ook wel dat we echt dingen anders en beter moeten gaan doen. Maar dat zijn we al een jaar of 50 aan het doen en het gaat best de goeie kant op. Al dat geblokkeer en geïrriteer hoeft voor mij niet zo. Nut heeft het niet in ieder geval.
Ja geweldig; goed gedoseerd met zijn aanloop naar de laatste klimquote:
*met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekkere dag!
Wel gezwaaid naar zoonF die 'op' Scheveningen bij HC werkt he
Dat is niet wat ik schreef, maar als je het zo wil lezen, dan mag dat...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
De hele tiefuswereld staat in de fik, maar op fok natuurlijk weer allemaal types die vinden dat het allemaal haske lekker loopt en dat de mensen die er met gevaar voor lijf en leden wél wat tegen willen doen het probleem zijn![]()
![]()
Waarom dan reageren als het niet slaat op wat jij zegtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik schreef, maar als je het zo wil lezen, dan mag dat...
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vast niet erg dat ik een 180 graden andere mening heb…
OK, dan heb jij dus niet op mij gereageerd en heb ik het verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom dan reageren als het niet slaat op wat jij zegt
Door de mist of ijzel rijden is ook niet alles.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:48 schreef Myraela het volgende:
Was de perfecte dag met dit weer om 5 uur in de auto te zitten voor nog een keuken-afspraak in Duitsland.
Oef… nog nieuwe ideeën opgedaan of nu nog sterker overtuigd van jullie eerdere keuzes?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:48 schreef Myraela het volgende:
Was de perfecte dag met dit weer om 5 uur in de auto te zitten voor nog een keuken-afspraak in Duitsland.
Dit soort stakingen geven enkel wat overlast en brengen geen mensen in gevaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik snap dat het belastinggeld kost (misschien de volgende keer geen drie waterkanonnen, waarvan 1 uit Duitsland, huren? Deden ze bij de FDF ook niet?) maar die miljarden aan subsidies en de minimale belasting die de grote vervuilers betalen, kosten je nog veel meer. Zowel qua belasting als in zaken die je niet in geld kunt uitdrukken.
Maar goed, ik verwacht ook niet dat iedereen staat te juichen bij dit soort acties.
Vind het alleen frappant dat er opgeroepen wordt tot hard geweld. Terwijl er voor niemand dreiging is geweest, en hulpdiensten (ambu) gewoon werden doorgelaten. Een OV staking veroorzaakt echt meer overlast, maar ik heb niemand ooit horen roepen dat ze die medewerkers maar hard neer moeten knuppelen…
Gelukkig had de politie -op de kanonnen na, maar die stonden niet enorm hard- daar vandaag ook wat betere ideeën over.
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Dorpswappie heeft aalvleesklierkanker. Eerste reactie van veel mensen "ze kan het vaccin de schuld niet geven"
Ze schijnt wel een of andere experimentele behandeling aangegrepen![]()
Eigenlijk bijna altijd einde oefening. Wat je ook doet. Dus alles aanpakken ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:05 schreef Blues het volgende:
Zou ik ook doen.
1 vd meest agressieve vormen.
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna altijd einde oefening. Wat je ook doet. Dus alles aanpakken ja.
Wat een dagquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:15 schreef Blues het volgende:
Zeg....
kennen jullie die mop van die 2 die een mooie route gingen rijden waarbij ze 7 kastelen zouden tegenkomen?
DAG 5 STAAT ONLINE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verwacht niet dat je me gelijk geeft, net zo min als dat ik jou gelijk geef.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik snap dat het belastinggeld kost (misschien de volgende keer geen drie waterkanonnen, waarvan 1 uit Duitsland, huren? Deden ze bij de FDF ook niet?) maar die miljarden aan subsidies en de minimale belasting die de grote vervuilers betalen, kosten je nog veel meer. Zowel qua belasting als in zaken die je niet in geld kunt uitdrukken.
Maar goed, ik verwacht ook niet dat iedereen staat te juichen bij dit soort acties.
Vind het alleen frappant dat er opgeroepen wordt tot hard geweld. Terwijl er voor niemand dreiging is geweest, en hulpdiensten (ambu) gewoon werden doorgelaten. Een OV staking veroorzaakt echt meer overlast, maar ik heb niemand ooit horen roepen dat ze die medewerkers maar hard neer moeten knuppelen…
Gelukkig had de politie -op de kanonnen na, maar die stonden niet enorm hard- daar vandaag ook wat betere ideeën over.
Kan ik me voorstellen, moest ook wel even grinnikenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden we allebei de slappe lach
Dat kan ik me echt voorstellen jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden we allebei de slappe lach
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gekmakend kan het zijn. In ons vorige huis konden we maar 1 raam openen zonder dat er pis- of strontlucht kan katten en honden binnen kwam. Ze deden hun behoefte gewoon in de zinken dakgoot.
Wij proberen de kater in kwestie ook zo vaak mogelijk nat te gooien. Het is 1 keer heel goed gelukt, met de harde straal van de tuinslang.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja dat is ook hier wat lastig, het was geen heterdaad. M'n plant is vernield in een tijdsperiode dat ze 'm ook buiten had gelaten, maar wie weet is de plant wel vanzelf stukgegaan of zo
Wel super rottig van je gordijn!
En waarom castreren ze die kater niet ook![]()
Ik zag 'm vanochtend nog een keer bij m'n planten, toen heb ik een hele emmer koud water over 'm heen gegooid. Nu kijken of hij er wat van leert
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:15 schreef Blues het volgende:
Zeg....
kennen jullie die mop van die 2 die een mooie route gingen rijden waarbij ze 7 kastelen zouden tegenkomen?
DAG 5 STAAT ONLINE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps foto vd kerktoren vergeten/Russisch verhaal. Staat er nu bij.
https://mantasleep.com/quote:Op zondag 28 mei 2023 00:01 schreef sigme het volgende:
@:isabeau, wat was ook al weer een goed oogmasker om mee te slapen als het licht is?
Dat laatste vooral. En nu zeker dat we niet voor de Quooker met bruisend water gaan, dat is echt nog eens een flinke extra unit in je kast. Vind ik echt zonde van de ruimte. En we gaan wel voor een andere koelkast. Minder vriesruimte in de keuken (we zetten wel een extra losse vriezer in de trapkast) maar wel meer ruimte in de koelkast. Wat extra stopcontacten en de hogere vaatwasser. En de nieuwe versie van de ovens is ook echt veel mooier, dus ook erg blij mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef… nog nieuwe ideeën opgedaan of nu nog sterker overtuigd van jullie eerdere keuzes?
Thanx! Ik ga de mevrouw en haar opvattingen bestuderen.quote:Op zondag 28 mei 2023 05:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://mantasleep.com/
Ik heb de Original. En de mevrouw op de foto naast 'Our Mission' heeft het nog stééds niet begrepen
Migratie doet wonderen.quote:Op zondag 28 mei 2023 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit een grap in naar Duitsland gaan en terugkomen met een "kan gewoon" mentaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |