Ik ben er nogquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:33 schreef Frummelie het volgende:
En toen was het stil... maar Marciano en Babette kleppen nog even door..
Gezellie...quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Maar het gaat ook maar door en door. Ik kan het moeilijk volgen en het gaat ook wel nergens overmaar hun snappen elkaar wel heel goed blijkbaar.
Ja is echt zo... Jeff viel me zo tegen... hij ging echt voor eigen gewin..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:36 schreef engine het volgende:
Is Jeff vanmiddag bij de opdracht gewoon weggerend zonder Babbel te willen helpen? Zo zegt Babbel het.
Dat is toch wel apart. Er valt apart niks te winnen, alleen te verliezen. Ik krijg het idee dat het ergens anders om gaat want ik heb Babbel ook al horen zeggen vannacht dat ze verwacht dat Jeff morgen oorlog met haar gaat voeren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is echt zo... jeff viel me zo tegen... hij ging echt voor eigen gewin..
Oh dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net ook gelezen dat Jeff en Babette woorden hebben gehad.. hoop dat daar straks filmpjes over te vinden zijn..
Ja klopt, Jef kuurde zich weer uit op degene die meestal voor hem klaar staat..was ook in een keer klaar met zijn gedrag..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net ook gelezen dat Jeff en Babette woorden hebben gehad.. hoop dat daar straks filmpjes over te vinden zijn..
Ja is ook apart... en ik had het ook helemaal niet verwacht van Jeff... en inderdaad er valt in je 1tje niks te winnen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch wel apart. Er valt apart niks te winnen, alleen te verliezen. Ik krijg het idee dat het ergens anders om gaat want ik heb Babbel ook al horen zeggen vannacht dat ze verwacht dat Jeff morgen oorlog met haar gaat voeren.
Ja lullig, Babette is er altijd voor Jeff... hij heeft bij mij ook een paar minpunten gescoord.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, Jef kuurde zich weer uit op degene die meestal voor hem klaar staat..was ook in een keer klaar met zijn gedrag..
Jaloers op?quote:
Dat hij dan op een andere kamer wil slapen . Maar volgens mij is dat een grapquote:
Ah zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hij dan op een andere kamer wil slapen . Maar volgens mij is dat een grap
quote:Op woensdag 24 mei 2023 05:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga mee met Babette en Marciano...![]()
Night night...
Wat een bezopen hautaine teksten waren dit zeg en daarmee een heel erg interessante passage inderdaad. Babs bevestigt dus gewoon dat ze 'die mensen' allemaal gebruikt voor eigen doeleinden (lees: afstudeercasusjes) want 'valt dat stukje weg dan is het vanuit mijn kant allemaal oppervlakkig'. Het valt me sowieso altijd al op dat ze amper iets prijsgeeft over zichzelf maar ondertussen uit iedereen intieme info probeert te trekken. Al vanaf de allereerste dag. Babs praat bepaalde mensen zelfs heel gericht naar hun mond en daarmee stimuleert ze (ook) hun (foute) gedrag. Een figuurlijke jongleur die alle ballen overal wil hooghouden maar het tegendeel ermee bereikt omdat het nu eenmaal voldoening oplevert al neerkijkend op het plebs.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:12 schreef engine het volgende:
"Maar eerlijk...dan heb ik niks aan Wendy, niks aan Zoë, niks aan Jeffrey"
Ik denk dat ze met een projectje bezig is, maar het was wel vermakelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een bezopen hautaine teksten waren dit zeg en daarmee een heel erg interessante passage inderdaad. Babs bevestigt dus gewoon dat ze 'die mensen' allemaal gebruikt voor eigen doeleinden (lees: afstudeercasusjes) want 'valt dat stukje weg dan is het vanuit mijn kant allemaal oppervlakkig'. Het valt me sowieso altijd al op dat ze amper iets prijsgeeft over zichzelf maar ondertussen uit iedereen intieme info probeert te trekken. Al vanaf de allereerste dag. Babs praat bepaalde mensen zelfs heel gericht naar hun mond en daarmee stimuleert ze (ook) hun (foute) gedrag. Een figuurlijke jongleur die alle ballen overal wil hooghouden maar het tegendeel ermee bereikt omdat het nu eenmaal voldoening oplevert al neerkijkend op het plebs.
Tiano haalde even enkele voorbeelden aan. Jeff die door iedereen onderhand vierkant wordt uitgelachten maar telkens springt juist zij er bovenop en zelfs gaan lopen voeden en mee in z'n narcistische praat. Of als Zoe het heeft over haar denkbeeldige vriendje daarin meegaan en ze juist bij mekaar brengen waardoor voor jouzelf averechts effect want daardoor geef je Isaac een bepaalde macht over Zoe. Maar dus ook Wendy waarmee ze kan zuipen en roken maar geen serieuze gesprekken kan voeren. Als ze hoort dat Esther haar wil wegstemmen opeens de bestie gaan uithangen. 'Doe ik dat niet dan kan ik maar heel oppervlakkig met die mensen omgaan want ik heb er niets mee'. Voor iedere bewoner heeft ze een eigen agenda. Iedere ja.
Isaac heeft de naam dat ie iedereen bespeeld maar Babs is de vrouwelijke versie alleen dan op haar eigen manierquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een projectje bezig is, maar het was wel vermakelijk
Ja precies datquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac heeft de naam dat ie iedereen bespeeld maar Babs is de vrouwelijke versie alleen dan op haar eigen manier
lijkt wel, maar djiezus wat maken die een puinhoop van hun bed ik krijg het snikheet als ik dat ziequote:
Rupie en Ima hebben hun bedden aan elkaar geschoven. Dit ziet er uit als 1 bed?quote:
Rupert en Ima denk ik.quote:
Ja dit lijkt wel 1 bed. Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 24 mei 2023 06:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rupie en Ima hebben hun bedden aan elkaar geschoven. Dit ziet er uit als 1 bed?
Ze zouden toch buiten slapen. Rupi en imiquote:Op woensdag 24 mei 2023 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit lijkt wel 1 bed. Ik weet het niet zeker.
Ooit gaat iemand onder die dekens vandaan moeten komenquote:
ice gebruikt jef voor zijn stem meer nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 06:51 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen. Jammer dat t weer doordeweeks was.
Maar gelukkig hebben we de cos om up to date te blijven.
Als laatste zag ik gisteren ice met zoe in gesprek op kantoor.
Ice probeerde uit te leggen waarom hij jeff de hand boven t hoofd houd.
Ben toen maar gaan slapen
Wie het is moet nog blijken, maar ze is van het type Luvjoelongtime.. geen vluggertjequote:Op woensdag 24 mei 2023 06:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ooit gaat iemand onder die dekens vandaan moeten komen
bern ligt met sas in k2 in aangebouwd bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 06:56 schreef woxxel het volgende:
Het is niet het bed van jap.
Zou t bern zijn?
ja denk bed van wendy , eerst sliep bern daarboven , maar die is verhuist naar plek waar jw sliepquote:
Ja . Ksn niet Anders Anders zou er een hele plottwist zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 06:58 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat het jasper-wendy zijn in bed van wendy
De nood is hoog. Dit deden ze al toen hij hopte van bed naar bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:01 schreef cinsan het volgende:
nou ze staan er weer mooi op alle 2 , jasper met zijn gevoel voor wanda, wendy sorry ze heeft kids thuis
is het ook , maar snap wendy niet ze heeft kids thuis zittenquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
De nood is hoog. Dit deden ze al toen hij hopte van bed naar bed
Die kids zien toch niks?quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
is het ook , maar snap wendy niet ze heeft kids thuis zitten
nou ja heb ik andere mening overquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die kids zien toch niks?
Een bewegend dekbed. Alsof kinderen niet weten dat ouders sex hebben.
Het is niet dat Wendy in zicht op Jasper aan het hoppen is.
Ze hebben stik er niet in sex onder dekens.
Goedemorgen nog een keerquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou nou... Jappie en Wendy weer in 1 bed beland....
Ze moeten het ook zelf weten alleen snap ik sommige uitspraken van Jappie niet..
Helloooo.. . Lekker slapen...quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:23 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen nog een keer![]()
![]()
Moeten ze ook zelf weten![]()
Nu ga ik slapenleuke nacht stream kijken
Ja. Terwijl Babette hem had gevraagd haar te ondersteunen bij die balken die glad zouden zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:36 schreef engine het volgende:
Is Jeff vanmiddag bij de opdracht gewoon weggerend zonder Babbel te willen helpen? Zo zegt Babbel het.
Jasper is een naar mannetje. Die lult maar wat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou nou... Jappie en Wendy weer in 1 bed beland....
Ze moeten het ook zelf weten alleen snap ik sommige uitspraken van Jappie niet..
Een mooi voorbeeld hiervan is de kwestie van de kapper schaar van Esther.quote:Op woensdag 24 mei 2023 05:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een bezopen hautaine teksten waren dit zeg en daarmee een heel erg interessante passage inderdaad. Babs bevestigt dus gewoon dat ze 'die mensen' allemaal gebruikt voor eigen doeleinden (lees: afstudeercasusjes) want 'valt dat stukje weg dan is het vanuit mijn kant allemaal oppervlakkig'. Het valt me sowieso altijd al op dat ze amper iets prijsgeeft over zichzelf maar ondertussen uit iedereen intieme info probeert te trekken. Al vanaf de allereerste dag. Babs praat bepaalde mensen zelfs heel gericht naar hun mond en daarmee stimuleert ze (ook) hun (foute) gedrag. Een figuurlijke jongleur die alle ballen overal wil hooghouden maar het tegendeel ermee bereikt omdat het nu eenmaal voldoening oplevert al neerkijkend op het plebs.
Tiano haalde even enkele voorbeelden aan. Jeff die door iedereen onderhand vierkant wordt uitgelachten maar telkens springt juist zij er bovenop en zelfs gaan lopen voeden en mee in z'n narcistische praat. Of als Zoe het heeft over haar denkbeeldige vriendje daarin meegaan en ze juist bij mekaar brengen waardoor voor jouzelf averechts effect want daardoor geef je Isaac een bepaalde macht over Zoe. Maar dus ook Wendy waarmee ze kan zuipen en roken maar geen serieuze gesprekken kan voeren. Als ze hoort dat Esther haar wil wegstemmen opeens de bestie gaan uithangen. 'Doe ik dat niet dan kan ik maar heel oppervlakkig met die mensen omgaan want ik heb er niets mee'. Voor iedere bewoner heeft ze een eigen agenda. Iedere ja.
ze hebben gisteravond nog goed opgeruimd , behale een paar zuipersquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wow het ziet er netjes uit. Binnen en buiten.
Alsof er geen obstakelrun is geweest.
wendy had ook genoeg opquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:12 schreef Deisyy het volgende:
Wendy is vannacht met haar jurkje nog aan in bed gedoken.
Schattigquote:
Hu wat?quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:31 schreef Flow3r het volgende:
Jappie haalt even nieuwe batterijen voor hem en Wendy en kruipt in zijn eigen bed
Leuk dat bordje Lovers op de achtergrondquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:31 schreef Flow3r het volgende:
Jappie haalt even nieuwe batterijen voor hem en Wendy en kruipt in zijn eigen bed
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Wendy ligt al in haar eigen bed.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bed
Die kan hij nu wel in het vuur gooienquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat bordje Lovers op de achtergrond
Flow3r zegt dat Jappie in zijn eigen bed kruiptquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Ja, en hij gooide een nieuwe batterij op haar bed die hij had opgehaald, daarna klom hij in zijn eigen bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Ik zag het ineens. Ik ben een snelle lezer...quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flow3r zegt dat Jappie in zijn eigen bed kruipt
gooide ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, en hij gooide een nieuwe batterij op haar bed die hij had opgehaald, daarna klom hij in zijn eigen bed
Volgens mij kreeg ze het ook maar half mee want ze rolde zich helemaal in haar dekbed, denk niet dat ze die batterij heeft opgemerkt, zal nog een hele zoektocht worden waar die gebleven is, ergens onder haar kussen misschienquote:
Ze hielpen allemaal mee op Sacha na die ging slapen en Babette was aan het ouwehoerenquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hebben gisteravond nog goed opgeruimd , behale een paar zuipers
Alle vrouwen lagen in hun eigen bed,(op Wanda na) maar mocht je gedronken hebben is de kans groot dat je wakker wordt met Jappie naast je.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bed
jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle vrouwen lagen in hun eigen bed,(op Wanda na) maar mocht je gedronken hebben is de kans groot dat je wakker wordt met Jappie naast je.
toevallig de 2 dames waar hij sex mee had hun voornaam begint met een wquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja![]()
Hij loert er vaak op. Wie is het volgende vrouwtje waar ik sex mee kan hebben.
Wanda Yep
Wendy Yep
Sasha? Nope
Babette? Nope
Dan Wendy maar weer als ze stomdronken is.
Ik heb hem nog geen poging zien ondernemen bij Mirthe.
Hij zal Moirama en Janet niet willen en Zoe en Eunice ook niet denk ik.
Babette en Jappie zijn ook een keer in haar bed wakker geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja![]()
Hij loert er vaak op. Wie is het volgende vrouwtje waar ik sex mee kan hebben.
Wanda Yep
Wendy Yep
Sasha? Nope
Babette? Nope
Dan Wendy maar weer als ze stomdronken is.
Ik heb hem nog geen poging zien ondernemen bij Mirthe.
Hij zal Moirama en Janet niet willen en Zoe en Eunice ook niet denk ik.
ja maar is niks gebeurd toenquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette en Jappie zijn ook een keer in haar bed wakker geworden.
Ah okee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette en Jappie zijn ook een keer in haar bed wakker geworden.
Weten we toch niet met al dat censuur.quote:
Nee hoor die hebben ook samen wat uitgespooktquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En bij Kenzy, maar die stapte uit bed, toen Jappie tegen haar aan kroop.
Denk het niet, maar Jappie bleef het proberen, en toen stapte ze uit bed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor die hebben ook samen wat uitgespookt
Ik denk van welquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, maar Jappie bleef het proberen, en toen stapte ze uit bed.
In het begin lag Wendy met Kenzy , maar die stapte er meteen uit toen Jappie zich ook melde.
Neem aan dat Wanda zich nu ook wel even achter de oren krabtquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Snensie het volgende:
Jasper is gewoon een slet. Die vertrouw je echt niet als die met zijn motor in het buitenland zit. Je weet toch dat hij iedereen zou pakken als hij gedronken heeft en dat gaat hij zeker doen en niet zo’n beetje ook niet.
tja als ik in de plaats van wanda was , zou ik maar effe nadenken voor ze met jasper iets wil beginnenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Snensie het volgende:
Jasper is gewoon een slet. Die vertrouw je echt niet als die met zijn motor in het buitenland zit. Je weet toch dat hij iedereen zou pakken als hij gedronken heeft en dat gaat hij zeker doen en niet zo’n beetje ook niet.
Jap kroop erop, maar Kenzy hield een dekbed strak om haar heen, en even later verliet ze het bed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van wel
Daar heeft kenzi Smorgens ook over zitten smoezen
Ik heb het idee dat die in een ontkenningsfase zit. Maar is mijn aanname.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat Wanda zich nu ook wel even achter de oren krabt
was het ook een beetjequote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe heeft het over een ordinair zuipfestijn tegen Isaac.
Sas lag vroeg in bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:09 schreef Flow3r het volgende:
Sas : ze waren gisteren vol gas aan het tanken
[ afbeelding ]
met een stijf piemeltje ook nog of wat is daquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jap kroop erop, maar Kenzy hield een dekbed strak om haar heen, en even later verliet ze het bed.
[ afbeelding ]
Nee daar houdt Zoe niet (meer) vanquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Flow3r het volgende:
Zoe : Marciano; ik ga eerder naar bed, ordinair zuipfestijn bah
[ afbeelding ]
ze zal het van bern gehoord hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas lag vroeg in bed
Toch knap
Dat ze dat heeft gezien
sas heeft gewoon gelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:10 schreef Monique___ het volgende:
moraalridder sas vindt dat er een opdracht had moeten komen tijdens het gezuip om te laten zien wat er kan gebeuren
zowie beaamt..
zowie die zelf alle zuip wilde bewaren ook voor als ze manager af is en zelf mee kan zuipen.....
Dat is Jappie zelf.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
met een stijf piemeltje ook nog of wat is da![]()
Toen lag Sas al in bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
bedoel gisteravond was bern mee aan het opruimen toen de zuipers zich voltankten
Die kans zit er wel in, want dan hebben ze haar niet meer nodig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
Bah bah zoe
Ik hoop dat ze haar volgende week keihard laten vallen
waren sas en bern dronken , dacht ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen lag Sas al in bed
En daarvoor zaten ze beide zelf ook aan de wijn
Van Sas weet ik dat ze gisteren niet dronk en Bern is niet zo’n zuipertquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
waren sas en bern dronken , dacht ik niet
Al een paar dagen aan de gang, Zoe en Bep die samen over Wendy roddelen, dat wendy een alcoholist is en dat ze het sneu vinden voor de kinderen van Wendy dat ze zo doet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Babette heeft zich vannacht wel weer van haar beste kant laten zien, door zo te roddelen over Wendy, toffe vriendin.
Met Babette kan je geen goede gesprekken, want die is alleen zelf aan het woord. Ze maakt overal de grote Babette show van.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Al een paar dagen aan de gang, Zoe en Bep die samen over Wendy roddelen, dat wendy een alcoholist is en dat ze het sneu vinden voor de kinderen van Wendy dat ze zo doet.
echt heel erg kwalijk van Bep, ze gooit Wendy elke keer voor de bus, roddelt vreselijk over haar en pretendeert geen goede gesprekken te kunnen voeren met Wendy, ze voelt zich duidelijk beter dan Wendy
bah
Ze kan er toch even uit zijn gegaan om naar het toilet te gaan ofzo?quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas lag vroeg in bed
Toch knap
Dat ze dat heeft gezien
Maar al een tijd niet meer drinkt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:22 schreef Flow3r het volgende:
Zoe : zuipfestijn, ordinair, of vind jij het normaal ? tegen isaac
De Zoe die al 2 x heeft liggen kotsen van de alcohol
4 wekenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar al een tijd niet meer drinkt.
Nu ziet ze dus hoe het er uitziet, en het is niet fraai.
ze drinkt alleen niet in haar manager maand, en om Isaac te pleasenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar al een tijd niet meer drinkt.
Nu ziet ze dus hoe het er uitziet, en het is niet fraai.
Netjes toch, bep kondigt steeds aan dat ze niet gaat drinken en ligt vervolgens weer lam in de struiken.quote:
Vanaf 1 juni drinkt ze niet meer, echt niet meerquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Netjes toch, bep kondigt steeds aan dat ze niet gaat drinken en ligt vervolgens weer lam in de struiken.
Uhuh…quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf 1 juni drinkt ze niet meer, echt niet meer
Precies datquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:25 schreef Judiwi het volgende:
Wat een misselijk van Zoë over mensen die gisteren dronken zitten wel on de finale. Gatver, alsof zij zoveel geld met opdrachten heeft binnengehaald ze kan niks.
Backstabber eerste klas.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
Je hoeft niet zuipen voor het zuipen
Sommige mensen zijn ordinair van zichzelf
En sommigen maken zich ordinair
WoW zoe
Als we vandaag een opdracht hadden hadden we niks aan wendy Babs Jeff Marciano en ?
En zulke mensen komen wel in de finale
Ze gaat er van uit dat zij er langer in zit dan Wendy en Babsquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:25 schreef Judiwi het volgende:
Wat een misselijk van Zoë over mensen die gisteren dronken zitten wel on de finale. Gatver, alsof zij zoveel geld met opdrachten heeft binnengehaald ze kan niks.
en niet meer roken ook nogquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf 1 juni drinkt ze niet meer, echt niet meer
We hebben zoequote:
alleen die kop verklaart al dat ze geen vroege opstaander is, na haar managermaand zakt het zo weer inquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben zoe
Die is vast weer Zalando aan het kijken
er is een verschil tussen wat drinken en zuipen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Overigens heeft zoe ook gedronken
Van de week en gisteren
Pina coladaquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
er is een verschil tussen wat drinken en zuipen.
ja en? Ze was er niet strontlazerus van.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pina colada
Alleen voor de manager
Neequote:Op woensdag 24 mei 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben zoe
Die is vast weer Zalando aan het kijken
die zuipers hoeven in elk geval niet te kotsenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pina colada
Alleen voor de manager
Jaloers?quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan het niet loslaten
Jaloers ding
Ja enorm jaloersquote:
Ze heeft gisteren 2 x Babs ter verantwoording geroepen , dat ze er niet bij kon zijn en wou dat Babs vroeg naar bed zou gaanquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja enorm jaloers
Ze kan er niet bij zijn
Ze kan niet meedoen
En daarom doet ze zo
Babs moest gisteren op de grond gaan zittenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren 2 x Babs ter verantwoording geroepen , dat ze er niet bij kon zijn en wou dat Babs vroeg naar bed zou gaan
Ik hoop dat Babs gauw klaar is met dat geclaimquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs moest gisteren op de grond gaan zitten
Voor zoe
Zodat ze er bij kon zitten![]()
Het lijkt erop dat zij en ice haar moeten steunenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop dat Babs gauw klaar is met dat geclaim
Welnee, ze vindt het heerlijk dat geclaim en laat het zich lekker aanleunen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop dat Babs gauw klaar is met dat geclaim
Maakt haar belangrijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, ze vindt het heerlijk dat geclaim en laat het zich lekker aanleunen.
Heb haar er anders wel vaker over horen klagen, ook tegen Zoe zelfquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, ze vindt het heerlijk dat geclaim en laat het zich lekker aanleunen.
Tja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Erik vind het niet kunnen dat ze om half6 pas naar bed gingen, want het was een doordeweekse avond
Babs vind het ook niksquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb haar er anders wel vaker over horen klagen, ook tegen Zoe zelf
Dat zou ze er iets aan moeten doen, want ze houdt het zelf in stand.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb haar er anders wel vaker over horen klagen, ook tegen Zoe zelf
Wat een aanname weerquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs vind het ook niks
Maar ja
De manager moet aan alle kanten gesteund worden
Voor en achter de schermen
Ze spendeert veel tijd zonder Zoe, die er van baalt dat ze niet gezel boven met haar komt chillenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ze er iets aan moeten doen, want ze houdt het zelf in stand.
En het roken gaat ze afbouwen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:44 schreef mootie het volgende:
Bep was gister voor de laatste keer dronken.
No way!!quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
hij moet nog 285 euro over hebben maar het klopt voor geen meter zegt ice
'ze' zeiden dat alles onderweg is
Het klopt inderdaad voor geen meterquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
hij moet nog 285 euro over hebben maar het klopt voor geen meter zegt ice
'ze' zeiden dat alles onderweg is
Dit kan ook echt niet... weet niet hoe hij hier nou weer bij komt dat hij nog zooveel geld over zou hebben...quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
No way!!
Onmogelijk
Het eeuwige geld van ice
Nu de wimpers er nog afquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
ze ziet er wat moe uit maar ze oogt beter zonder die hele laag cement op haar gezicht.
[ afbeelding ]
En die vieze luizendingen moeten er nog uitquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
ze ziet er wat moe uit maar ze oogt beter zonder die hele laag cement op haar gezicht.
[ afbeelding ]
vind het wel grappig als er 1 afvalt zo nu en danquote:
Die is nog dronken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:49 schreef Flow3r het volgende:
Babs net wakker , 4 uurtjes geslapen en meteen weer lachen
Maar zo is het wel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
zowie: stel je voor je doet morrie.. die kan niet met de computer , dat moet ruppi dan voor haar doen
je weet ook wat er dan gebeurd met spullen
eigenlijk alles is kut
aldus de manager
Flauw van Janet. Het is bijna 10 uur, toch niet gek dat hij honger heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
Janet
Ik had het eten nog niet neergezet of Erik stond er al weer bij
quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft van crucket een vierde hol bedacht
stel je voor dat anderen zien dat hij eet...quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO de mic even uitzetten hij eten.
Sow die boterham zat binnen een minuut in zijn mond
Ik denk dat ice een persoonlijk budget heeft van 10000 bij de FEBOquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak weer druk met kleertjes bestellen?
Ik vraag mij altijd af wat Isaac daar de hele tijd doetquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak weer druk met kleertjes bestellen?
Hij en Bep hebben vreselijk veel last van Zoe, daarom zitten ze constant boven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat Isaac daar de hele tijd doet
In de Vs doen ze dit nog steeds vaak.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
marciano zegt dat mensen vroeger in de jaren 80 en 90 een plastic hoes om hun bankstel hielden om de bank schoon te houden?
Wat hij al vanaf het begin doet, alles in de gaten houden, niets ontgaat hem.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk spioneren en corrigerenquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik last van iemand heb dan blijf ik wel uit de buurt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij en Bep hebben vreselijk veel last van Zoe, daarom zitten ze constant boven.
In Amerika jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
marciano zegt dat mensen vroeger in de jaren 80 en 90 een plastic hoes om hun bankstel hielden om de bank schoon te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:05 schreef Flow3r het volgende:
Postimg proberen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar heeft ie nu toch geld voor?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil duurdere producten
Betere douchegel
Betere schampoo
Etc
quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:05 schreef Flow3r het volgende:
lukt het wel om ze te maken in gayazo? je kunt ze ook uploaden via imgur.. (doe ik zelf altijd op die manier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewone plaatjes lukken wel ,bewegende alleen nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lukt het wel om ze te maken in gayazo? je kunt ze ook uploaden via imgur.. (doe ik zelf altijd op die manier)
sorry zie dat ik giphy capture gebruikquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gewone plaatjes lukken wel ,bewegende alleen niet
Ik wacht wel tot het weer werkt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |