Ik ben er nogquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:33 schreef Frummelie het volgende:
En toen was het stil... maar Marciano en Babette kleppen nog even door..
Gezellie...quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Maar het gaat ook maar door en door. Ik kan het moeilijk volgen en het gaat ook wel nergens overmaar hun snappen elkaar wel heel goed blijkbaar.
Ja is echt zo... Jeff viel me zo tegen... hij ging echt voor eigen gewin..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:36 schreef engine het volgende:
Is Jeff vanmiddag bij de opdracht gewoon weggerend zonder Babbel te willen helpen? Zo zegt Babbel het.
Dat is toch wel apart. Er valt apart niks te winnen, alleen te verliezen. Ik krijg het idee dat het ergens anders om gaat want ik heb Babbel ook al horen zeggen vannacht dat ze verwacht dat Jeff morgen oorlog met haar gaat voeren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is echt zo... jeff viel me zo tegen... hij ging echt voor eigen gewin..
Oh dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net ook gelezen dat Jeff en Babette woorden hebben gehad.. hoop dat daar straks filmpjes over te vinden zijn..
Ja klopt, Jef kuurde zich weer uit op degene die meestal voor hem klaar staat..was ook in een keer klaar met zijn gedrag..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net ook gelezen dat Jeff en Babette woorden hebben gehad.. hoop dat daar straks filmpjes over te vinden zijn..
Ja is ook apart... en ik had het ook helemaal niet verwacht van Jeff... en inderdaad er valt in je 1tje niks te winnen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch wel apart. Er valt apart niks te winnen, alleen te verliezen. Ik krijg het idee dat het ergens anders om gaat want ik heb Babbel ook al horen zeggen vannacht dat ze verwacht dat Jeff morgen oorlog met haar gaat voeren.
Ja lullig, Babette is er altijd voor Jeff... hij heeft bij mij ook een paar minpunten gescoord.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, Jef kuurde zich weer uit op degene die meestal voor hem klaar staat..was ook in een keer klaar met zijn gedrag..
Jaloers op?quote:
Dat hij dan op een andere kamer wil slapen . Maar volgens mij is dat een grapquote:
Ah zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 04:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hij dan op een andere kamer wil slapen . Maar volgens mij is dat een grap
quote:Op woensdag 24 mei 2023 05:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga mee met Babette en Marciano...![]()
Night night...
Wat een bezopen hautaine teksten waren dit zeg en daarmee een heel erg interessante passage inderdaad. Babs bevestigt dus gewoon dat ze 'die mensen' allemaal gebruikt voor eigen doeleinden (lees: afstudeercasusjes) want 'valt dat stukje weg dan is het vanuit mijn kant allemaal oppervlakkig'. Het valt me sowieso altijd al op dat ze amper iets prijsgeeft over zichzelf maar ondertussen uit iedereen intieme info probeert te trekken. Al vanaf de allereerste dag. Babs praat bepaalde mensen zelfs heel gericht naar hun mond en daarmee stimuleert ze (ook) hun (foute) gedrag. Een figuurlijke jongleur die alle ballen overal wil hooghouden maar het tegendeel ermee bereikt omdat het nu eenmaal voldoening oplevert al neerkijkend op het plebs.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:12 schreef engine het volgende:
"Maar eerlijk...dan heb ik niks aan Wendy, niks aan Zoë, niks aan Jeffrey"
Ik denk dat ze met een projectje bezig is, maar het was wel vermakelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een bezopen hautaine teksten waren dit zeg en daarmee een heel erg interessante passage inderdaad. Babs bevestigt dus gewoon dat ze 'die mensen' allemaal gebruikt voor eigen doeleinden (lees: afstudeercasusjes) want 'valt dat stukje weg dan is het vanuit mijn kant allemaal oppervlakkig'. Het valt me sowieso altijd al op dat ze amper iets prijsgeeft over zichzelf maar ondertussen uit iedereen intieme info probeert te trekken. Al vanaf de allereerste dag. Babs praat bepaalde mensen zelfs heel gericht naar hun mond en daarmee stimuleert ze (ook) hun (foute) gedrag. Een figuurlijke jongleur die alle ballen overal wil hooghouden maar het tegendeel ermee bereikt omdat het nu eenmaal voldoening oplevert al neerkijkend op het plebs.
Tiano haalde even enkele voorbeelden aan. Jeff die door iedereen onderhand vierkant wordt uitgelachten maar telkens springt juist zij er bovenop en zelfs gaan lopen voeden en mee in z'n narcistische praat. Of als Zoe het heeft over haar denkbeeldige vriendje daarin meegaan en ze juist bij mekaar brengen waardoor voor jouzelf averechts effect want daardoor geef je Isaac een bepaalde macht over Zoe. Maar dus ook Wendy waarmee ze kan zuipen en roken maar geen serieuze gesprekken kan voeren. Als ze hoort dat Esther haar wil wegstemmen opeens de bestie gaan uithangen. 'Doe ik dat niet dan kan ik maar heel oppervlakkig met die mensen omgaan want ik heb er niets mee'. Voor iedere bewoner heeft ze een eigen agenda. Iedere ja.
Isaac heeft de naam dat ie iedereen bespeeld maar Babs is de vrouwelijke versie alleen dan op haar eigen manierquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een projectje bezig is, maar het was wel vermakelijk
Ja precies datquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac heeft de naam dat ie iedereen bespeeld maar Babs is de vrouwelijke versie alleen dan op haar eigen manier
lijkt wel, maar djiezus wat maken die een puinhoop van hun bed ik krijg het snikheet als ik dat ziequote:
Rupie en Ima hebben hun bedden aan elkaar geschoven. Dit ziet er uit als 1 bed?quote:
Rupert en Ima denk ik.quote:
Ja dit lijkt wel 1 bed. Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 24 mei 2023 06:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rupie en Ima hebben hun bedden aan elkaar geschoven. Dit ziet er uit als 1 bed?
Ze zouden toch buiten slapen. Rupi en imiquote:Op woensdag 24 mei 2023 06:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit lijkt wel 1 bed. Ik weet het niet zeker.
Ooit gaat iemand onder die dekens vandaan moeten komenquote:
ice gebruikt jef voor zijn stem meer nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 06:51 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen. Jammer dat t weer doordeweeks was.
Maar gelukkig hebben we de cos om up to date te blijven.
Als laatste zag ik gisteren ice met zoe in gesprek op kantoor.
Ice probeerde uit te leggen waarom hij jeff de hand boven t hoofd houd.
Ben toen maar gaan slapen
Wie het is moet nog blijken, maar ze is van het type Luvjoelongtime.. geen vluggertjequote:Op woensdag 24 mei 2023 06:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ooit gaat iemand onder die dekens vandaan moeten komen
bern ligt met sas in k2 in aangebouwd bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 06:56 schreef woxxel het volgende:
Het is niet het bed van jap.
Zou t bern zijn?
ja denk bed van wendy , eerst sliep bern daarboven , maar die is verhuist naar plek waar jw sliepquote:
Ja . Ksn niet Anders Anders zou er een hele plottwist zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 06:58 schreef cinsan het volgende:
denk toch wel dat het jasper-wendy zijn in bed van wendy
De nood is hoog. Dit deden ze al toen hij hopte van bed naar bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:01 schreef cinsan het volgende:
nou ze staan er weer mooi op alle 2 , jasper met zijn gevoel voor wanda, wendy sorry ze heeft kids thuis
is het ook , maar snap wendy niet ze heeft kids thuis zittenquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
De nood is hoog. Dit deden ze al toen hij hopte van bed naar bed
Die kids zien toch niks?quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
is het ook , maar snap wendy niet ze heeft kids thuis zitten
nou ja heb ik andere mening overquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die kids zien toch niks?
Een bewegend dekbed. Alsof kinderen niet weten dat ouders sex hebben.
Het is niet dat Wendy in zicht op Jasper aan het hoppen is.
Ze hebben stik er niet in sex onder dekens.
Goedemorgen nog een keerquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou nou... Jappie en Wendy weer in 1 bed beland....
Ze moeten het ook zelf weten alleen snap ik sommige uitspraken van Jappie niet..
Helloooo.. . Lekker slapen...quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:23 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen nog een keer![]()
![]()
Moeten ze ook zelf weten![]()
Nu ga ik slapenleuke nacht stream kijken
Ja. Terwijl Babette hem had gevraagd haar te ondersteunen bij die balken die glad zouden zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 04:36 schreef engine het volgende:
Is Jeff vanmiddag bij de opdracht gewoon weggerend zonder Babbel te willen helpen? Zo zegt Babbel het.
Jasper is een naar mannetje. Die lult maar wat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou nou... Jappie en Wendy weer in 1 bed beland....
Ze moeten het ook zelf weten alleen snap ik sommige uitspraken van Jappie niet..
Een mooi voorbeeld hiervan is de kwestie van de kapper schaar van Esther.quote:Op woensdag 24 mei 2023 05:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een bezopen hautaine teksten waren dit zeg en daarmee een heel erg interessante passage inderdaad. Babs bevestigt dus gewoon dat ze 'die mensen' allemaal gebruikt voor eigen doeleinden (lees: afstudeercasusjes) want 'valt dat stukje weg dan is het vanuit mijn kant allemaal oppervlakkig'. Het valt me sowieso altijd al op dat ze amper iets prijsgeeft over zichzelf maar ondertussen uit iedereen intieme info probeert te trekken. Al vanaf de allereerste dag. Babs praat bepaalde mensen zelfs heel gericht naar hun mond en daarmee stimuleert ze (ook) hun (foute) gedrag. Een figuurlijke jongleur die alle ballen overal wil hooghouden maar het tegendeel ermee bereikt omdat het nu eenmaal voldoening oplevert al neerkijkend op het plebs.
Tiano haalde even enkele voorbeelden aan. Jeff die door iedereen onderhand vierkant wordt uitgelachten maar telkens springt juist zij er bovenop en zelfs gaan lopen voeden en mee in z'n narcistische praat. Of als Zoe het heeft over haar denkbeeldige vriendje daarin meegaan en ze juist bij mekaar brengen waardoor voor jouzelf averechts effect want daardoor geef je Isaac een bepaalde macht over Zoe. Maar dus ook Wendy waarmee ze kan zuipen en roken maar geen serieuze gesprekken kan voeren. Als ze hoort dat Esther haar wil wegstemmen opeens de bestie gaan uithangen. 'Doe ik dat niet dan kan ik maar heel oppervlakkig met die mensen omgaan want ik heb er niets mee'. Voor iedere bewoner heeft ze een eigen agenda. Iedere ja.
ze hebben gisteravond nog goed opgeruimd , behale een paar zuipersquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wow het ziet er netjes uit. Binnen en buiten.
Alsof er geen obstakelrun is geweest.
wendy had ook genoeg opquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:12 schreef Deisyy het volgende:
Wendy is vannacht met haar jurkje nog aan in bed gedoken.
Schattigquote:
Hu wat?quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:31 schreef Flow3r het volgende:
Jappie haalt even nieuwe batterijen voor hem en Wendy en kruipt in zijn eigen bed
Leuk dat bordje Lovers op de achtergrondquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:31 schreef Flow3r het volgende:
Jappie haalt even nieuwe batterijen voor hem en Wendy en kruipt in zijn eigen bed
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Wendy ligt al in haar eigen bed.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bed
Die kan hij nu wel in het vuur gooienquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat bordje Lovers op de achtergrond
Flow3r zegt dat Jappie in zijn eigen bed kruiptquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Ja, en hij gooide een nieuwe batterij op haar bed die hij had opgehaald, daarna klom hij in zijn eigen bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Ik zag het ineens. Ik ben een snelle lezer...quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flow3r zegt dat Jappie in zijn eigen bed kruipt
gooide ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, en hij gooide een nieuwe batterij op haar bed die hij had opgehaald, daarna klom hij in zijn eigen bed
Volgens mij kreeg ze het ook maar half mee want ze rolde zich helemaal in haar dekbed, denk niet dat ze die batterij heeft opgemerkt, zal nog een hele zoektocht worden waar die gebleven is, ergens onder haar kussen misschienquote:
Ze hielpen allemaal mee op Sacha na die ging slapen en Babette was aan het ouwehoerenquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hebben gisteravond nog goed opgeruimd , behale een paar zuipers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |