ze hebben gisteravond nog goed opgeruimd , behale een paar zuipersquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wow het ziet er netjes uit. Binnen en buiten.
Alsof er geen obstakelrun is geweest.
wendy had ook genoeg opquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:12 schreef Deisyy het volgende:
Wendy is vannacht met haar jurkje nog aan in bed gedoken.
Schattigquote:
Hu wat?quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:31 schreef Flow3r het volgende:
Jappie haalt even nieuwe batterijen voor hem en Wendy en kruipt in zijn eigen bed
Leuk dat bordje Lovers op de achtergrondquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:31 schreef Flow3r het volgende:
Jappie haalt even nieuwe batterijen voor hem en Wendy en kruipt in zijn eigen bed
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Wendy ligt al in haar eigen bed.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bed
Die kan hij nu wel in het vuur gooienquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat bordje Lovers op de achtergrond
Flow3r zegt dat Jappie in zijn eigen bed kruiptquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Ja, en hij gooide een nieuwe batterij op haar bed die hij had opgehaald, daarna klom hij in zijn eigen bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hu wat?
Ik zag het ineens. Ik ben een snelle lezer...quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flow3r zegt dat Jappie in zijn eigen bed kruipt
gooide ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, en hij gooide een nieuwe batterij op haar bed die hij had opgehaald, daarna klom hij in zijn eigen bed
Volgens mij kreeg ze het ook maar half mee want ze rolde zich helemaal in haar dekbed, denk niet dat ze die batterij heeft opgemerkt, zal nog een hele zoektocht worden waar die gebleven is, ergens onder haar kussen misschienquote:
Ze hielpen allemaal mee op Sacha na die ging slapen en Babette was aan het ouwehoerenquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze hebben gisteravond nog goed opgeruimd , behale een paar zuipers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |