stel je voor dat anderen zien dat hij eet...quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO de mic even uitzetten hij eten.
Sow die boterham zat binnen een minuut in zijn mond
Ik denk dat ice een persoonlijk budget heeft van 10000 bij de FEBOquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak weer druk met kleertjes bestellen?
Ik vraag mij altijd af wat Isaac daar de hele tijd doetquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak weer druk met kleertjes bestellen?
Hij en Bep hebben vreselijk veel last van Zoe, daarom zitten ze constant boven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat Isaac daar de hele tijd doet
In de Vs doen ze dit nog steeds vaak.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
marciano zegt dat mensen vroeger in de jaren 80 en 90 een plastic hoes om hun bankstel hielden om de bank schoon te houden?
Wat hij al vanaf het begin doet, alles in de gaten houden, niets ontgaat hem.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk spioneren en corrigerenquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik last van iemand heb dan blijf ik wel uit de buurt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij en Bep hebben vreselijk veel last van Zoe, daarom zitten ze constant boven.
In Amerika jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
marciano zegt dat mensen vroeger in de jaren 80 en 90 een plastic hoes om hun bankstel hielden om de bank schoon te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:05 schreef Flow3r het volgende:
Postimg proberen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar heeft ie nu toch geld voor?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil duurdere producten
Betere douchegel
Betere schampoo
Etc
quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:05 schreef Flow3r het volgende:
lukt het wel om ze te maken in gayazo? je kunt ze ook uploaden via imgur.. (doe ik zelf altijd op die manier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewone plaatjes lukken wel ,bewegende alleen nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lukt het wel om ze te maken in gayazo? je kunt ze ook uploaden via imgur.. (doe ik zelf altijd op die manier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |