Ze lijken me vrij serieus in hun overweging als je de video ziet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
Lijkt me gewoon een knipoog naar S10. Dat is een letterlijke quote van haar, en ze zijn bevriend.
Het zijn twee dertigers (bijna veertigers)... of zij nou echt jongeren aanspreken weet ik niet. Maar ze mogen het insturen hoor, natuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:53 schreef Momo het volgende:
Ik sta hier best open voor met een goed nummer. Weer heel wat anders en iets wat jongeren waarschijnlijk aanspreekt.
De ervaring leert dat als een Nederlandse artiest een nummer zelf echt geschikt vindt voor het songfestival, het dat doorgaans niet is. Ze denken allemaal dat je op het songfestival met iets heel anders moet komen, wat je juist niet moet doen. Gewoon doen waar je goed in bent.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk op zich ook niet dat leeftijd in dit geval zo veel uit moet maken als zij een knaller van een nummer hebben.
En ergens geloof ik ook wel dat ze een goed nummer hebbenHet is mijn stijl totaal niet, maar ik geloof niet dat deze twee met elk random nummer zich op zouden geven voor het ESF.
Dit dacht ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef Meke het volgende:
Huh is het geen grap ofzo? Ze zien er allebei ook niet als zichzelf uit, maar misschien heb ik ze gewoon een paar jaar niet gezien. Het lijkt alsof ze een pruik op hebben
Klopt welquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De ervaring leert dat als een Nederlandse artiest een nummer zelf echt geschikt vindt voor het songfestival, het dat doorgaans niet is. Ze denken allemaal dat je op het songfestival met iets heel anders moet komen, wat je juist niet moet doen. Gewoon doen waar je goed in bent.
Ze zijn ook niet de jongsten meer he. Misschien zijn ze al aan de haarimplantaten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:14 schreef Meke het volgende:
Huh is het geen grap ofzo? Ze zien er allebei ook niet als zichzelf uit, maar misschien heb ik ze gewoon een paar jaar niet gezien. Het lijkt alsof ze een pruik op hebben
Blijkbaar vond Armin dat nummer met Davina wél goed genoeg om uit te brengen, Hold On. Wat een slecht nummer is dat. Dan heb ik van het nummer met Jaap wel erg lage verwachtingen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt wel
Hoop wel dat als zij het niet worden dat ze (in tegenstelling tot Jaap Reesema en Armin van Buuren) wel de ballen hebben om uit te brengen waar ze dan mee hadden gekomen. Zodat we kunnen vergelijken.
Gevraagd, nough said.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Nu Ding a dong podcast met zomerstop is, luister ik nu naar de podcast van Songfestival Troubadours. Ze hebben een aflevering met Douwe Bob waarin hij vertelt dat hij best nog een keer naar ESF wil gaan als hij daarvoor gevraagd wordt.
Wat vinden we hiervan?
Ja en nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Nu Ding a dong podcast met zomerstop is, luister ik nu naar de podcast van Songfestival Troubadours. Ze hebben een aflevering met Douwe Bob waarin hij vertelt dat hij best nog een keer naar ESF wil gaan als hij daarvoor gevraagd wordt.
Wat vinden we hiervan?
Sinds zijn vorige deelname 0 hits gehad, is het niet gewoon een poging weer relevant te worden?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Afgekeurd. Niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Ja, goed idee! 2016 was zo'n leuk jaar en dat kwam deels door het enthousiasme van Douwe Bob!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden we hiervan?
Met Davina krijg je hetzelfde als met veel andere songfestivalinzendingen: dat ze per se met hun eigen team willen werken. En dat het dan gewoon niet goed genoeg is maar niemand het durft te zeggen. Zij schrijft al haar liedjes met haar vriend, tevens de drummer van haar band. Er zitten vaak wel goede ideeën in, maar ik denk ook vaak, laat even een Zweed hier naar luisteren en er even echt een hit van maken. Het is allemaal net niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Het is echt tijd voor Davina volgend jaar.
Daarvoor moeten ook nummers worden ingezonden dus het lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het ook angstaanjagend stil. Hierdoor ben ik een beetje bang dat we misschien toch een nationale finale krijgen
Dat is waar. Maar omdat het nog begin juli denk ik stiekem dat het nog zou kunnen. Gelukkig weten we dat Cornald daar fel op tegen is.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarvoor moeten ook nummers worden ingezonden dus het lijkt me heel sterk.
In 2016, 2017, 2018 en 2019 zijn er ook geen publieke oproepen geweest, ze hebben toen intern een act benaderd (of een act heeft hen benaderd) die een nummer had, er een ging schrijven of waar de artiest zelf een nummer uit een eigen selectie zou kiezen. Dus ik denk dat het zoiets gaat worden.
Denk je? Ik weet niet wat ze voor evaluatie hebben gehouden maar ik kan me niet voorstellen dat de conclusie daarvan is "we moeten de artiest nu echt helemaal carte blanche geven".quote:Op maandag 3 juli 2023 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarvoor moeten ook nummers worden ingezonden dus het lijkt me heel sterk.
In 2016, 2017, 2018 en 2019 zijn er ook geen publieke oproepen geweest, ze hebben toen intern een act benaderd (of een act heeft hen benaderd) die een nummer had, er een ging schrijven of waar de artiest zelf een nummer uit een eigen selectie zou kiezen. Dus ik denk dat het zoiets gaat worden.
Carte blanche gaan ze ook vast niet doen, ik denk dat ze iemand benaderen die al een nummer heeft. Of dat ze net als Henk Bakhuizen bij Ilse/Duncan deed iemand uit de rolodex halen met de vraag of ze nog iemand kennen in de hoop dat daar een goed nummer wordt aangedragen uit onbekende hoek.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Denk je? Ik weet niet wat ze voor evaluatie hebben gehouden maar ik kan me niet voorstellen dat de conclusie daarvan is "we moeten de artiest nu echt helemaal carte blanche geven".
De commissie heeft niet bepaald aangetoond enige feeling te hebben met de Europese tv-kijker, dus hoe gaan ze dat beoordelen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:54 schreef Aadrianus het volgende:
Ik gok op een selectie van Davina, maar niet op carte blanche. Ze willen zeker een vinger in de pap. En als dat voor de artiest vanaf het begin af aan duidelijk is, kan dat best iets moois opleveren. De commissie kan dan zeggen: jij wilt dit? Het is niet slecht, maar er moet nog wel wat aan gebeuren, want we willen die televotes binnen halen. 😊
Ik kan me dit maar heel moeilijk voorstellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:54 schreef Aadrianus het volgende:
Ik gok op een selectie van Davina, maar niet op carte blanche. Ze willen zeker een vinger in de pap. En als dat voor de artiest vanaf het begin af aan duidelijk is, kan dat best iets moois opleveren. De commissie kan dan zeggen: jij wilt dit? Het is niet slecht, maar er moet nog wel wat aan gebeuren, want we willen die televotes binnen halen. 😊
Ze schijnt ook wat meer te sporten en gezonder te leven tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:10 schreef Em31 het volgende:
Ik zat naar het optreden van Froukje te kijken op Rock Werchter en die klinkt live al een stuk beter dan vorig jaar op Lowlands bijvoorbeeld.
Hopelijk, over 5 jaar ofzo, samen met S10 naar het Songfestival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |