Er komen TRIBUNALEN!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ x ]
Dit is echt een psychisch dingetje. Ik herken hier iemand in die aan waanbeelden lijdt.
Hij is nu ook stil op Twitter, misschien zijn ze met hem aan het praten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:29 schreef TanteMathilde het volgende:
De politie is er al mee bezig, zo te zien![]()
Op Facebook:
[ afbeelding ]
Wat gek. Iemand die een ban krijgt op X. Terwijl ik steeds hoor dat dit soort wappies daar alles mogen...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:29 schreef TanteMathilde het volgende:
De politie is er al mee bezig, zo te zien![]()
Op Facebook:
[ afbeelding ]
Hij is geblokkeerd op Twitterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is nu ook stil op Twitter, misschien zijn ze met hem aan het praten.
Ik hoop voor hem dat hij de hulp krijgt die hij overduidelijk nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn hemel, keek net op zijn fb, wat een bagger
Hopelijk spuiten ze hem snel plat en wordt hij in een dwangbuis afgevoerd.
Ja dat, maar dan iets minder lompquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn hemel, keek net op zijn fb, wat een bagger
Hopelijk spuiten ze hem snel plat en wordt hij in een dwangbuis afgevoerd.
Als hij Willem Alexander of Maxima had getagd was hij nu opgenomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat, maar dan iets minder lomp
Het is in Nederland erg moeilijk om iemand tegen zijn zin in de hulpverlening te krijgen, maar ik hoop dat ze dit even warm houden zeg maar en hem zelf laten inzien dat het niet lekker gaat zo. Gezien de escalatie die hij laat zien nadert misschien ook het punt dat er wel ingegrepen kan worden maar dat is dus erg moeilijk als er niet "echt iets gebeurt".
Belediging van Koningshuis is behoorlijk strafbaar. Vanuit daar zou je verplichte opname in detentie kunnen krijgen misschien?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als hij Willem Alexander of Maxima had getagd was hij nu opgenomen.![]()
Maar ff serieus. Hopelijk gebeuren er geen rare dingen en gaat hij het zelf inzien.
Alleen opzettelijke belediging.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Belediging van Koningshuis is behoorlijk strafbaar. Vanuit daar zou je verplichte opname in detentie kunnen krijgen misschien?
Zijn Twitteraccount is toch openbaar? En hij stuurt opzettelijk beledigende teksten over Maxima (en anderen) de wereld in. Waarom zou die wet op belediging dan niet op gaan hier?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen opzettelijke belediging.
Denk dat ze weinig gaan doen met wat tweets van een verward persoon op zijn eigen profiel.
Majesteitsschennis als apart strafbaar feit kennen we al even niet meer. Nu is belediging sowieso een klachtdelict, en heeft de koning als publiek figuur veel meer te dulden dan een privepersoon.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zijn Twitteraccount is toch openbaar? En hij stuurt opzettelijk beledigende teksten over Maxima (en anderen) de wereld in. Waarom zou die wet op belediging dan niet op gaan hier?
@:trein2000
Ah, ik zie het ja, paar jaar terug afgeschaft dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Majesteitsschennis als apart strafbaar feit kennen we al even niet meer. Nu is belediging sowieso een klachtdelict, en heeft de koning als publiek figuur veel meer te dulden dan een privepersoon.
Tot zover het algemene antwoord. Waar gaat dit over?
Als ik de tweetjes van die mafklapper zie denk ik dat een “gewone” zorgmachtiging inmiddels ook wel aan de orde is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, ik zie het ja, paar jaar terug afgeschaft dus.
Of Laurens Buijs kan worden veroordeeld voor beledigingen en via die weg door de rechter gedwongen in behandeling kan.
Etto had bijna 3/4 jaar geleden reeds gewag gemaakt van zijn labiliteit en ontsporing.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waar is @:EttovanBelgie? Die liep hier vorig jaar een hoop stampij te maken toen users het waagden om de geestelijke gesteldheid van Buijs in twijfel te trekken. Hij is immers een groot geleerde, aldus Etto.
Nee, die ontsporing kwam na de ophef nadat hij een stukje in een blaadje had geschreven en studenten zijn schorsing eisten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ook toen was Buijs al duidelijk aan het ontsporen. Sprong vol overgave op de FvD-trein, schoof aan bij Forum Inside en ging op een extreem agressieve manier publiekelijk tekeer tegen zijn voormalige UvA-collega's. Voor iedereen met een beetje verstand was toen al duidelijk dat die Buijs volledig de weg kwijt was.
Ik sta er dan ook helemaal niet van te kijken dat Buijs er nu een paar schepjes bovenop doet.
En natuurlijk is het grappig, maar het is vooral fascinerend en tragisch om te zien hoe zo'n kerel volledig doordraait. De man tikt hele verhalen over hoe Baudet graag in z'n reet wordt geneukt door Freek Jansen, lult over sex met Marc van Ranst en noemt onze koningin een 'kankerhoer'.
Flauwe aardappelen met doorweekte sperziebonen uit een potje.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga vanavond maar eens een lekker Volksgerecht koken.
Zolang die geen gevaar is voor zichzelf en anderen gaat hij nergens heen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef Qarrad het volgende:
Gezien de escalatie die hij laat zien nadert misschien ook het punt dat er wel ingegrepen kan worden maar dat is dus erg moeilijk als er niet "echt iets gebeurt".
Wie heeft er berichten van Buijs op FOK! verwijderd?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Dat soort schrijfsels van Buijs de laatste dagen worden op FOK! verwijderd en hij verbannen.
Elon Musk is niet zo woke... Het zijn weer hits... dus katingkassa............
Klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zolang die geen gevaar is voor zichzelf en anderen gaat hij nergens heen.
Ik begreep er ook al geen reet van, maar het interesseerde mij te weinig om het te vragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie heeft er berichten van Buijs op FOK! verwijderd?
Wat heeft Elon Musk hiermee te maken?
Wat is een katingkassa?
Dit is net zulke wartaal als dat van Buijs hoor
Ook weer op niets gebaseerd dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Etto is nogal fel als het gaat om dingen die hij beschouwt als 'woke'. Zoals je zelf al aangeeft ontpopte Buijs zich als een prominente stem vanuit de anti-woke hoek. Dat leidde tot applaus van gelijkgestemden, zowel FvD als de Etto's van deze wereld.
Dat terwijl anderen - waaronder ikzelf - Etto probeerden duidelijk te maken dat Buijs zich steeds meer manifesteerde als een labiele mafkees.
Weet ik niet.. vraag de moderators.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie heeft er berichten van Buijs op FOK! verwijderd?
Hij is de eigenaar van X die veel ruimte geef aan Laurens Buijsquote:Wat heeft Elon Musk hiermee te maken?
kating is het geluid van de kassa van Musk die opengaat en het gerinkel van geld wat binnenstroomtquote:Wat is een katingkassa?
Denk je ? Je snapt het niet. Heel normaal hoorquote:Dit is net zulke wartaal als dat van Buijs hoor
Volgens Bluesdude in post #248 wel.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens Bluesdude in post #248 wel.
In post #255 zegt hij ook dat hij in post #248 het FOK!beleid noemde.
Daarna iets over Musk. Maar ik neem aan dat Musk hier niet modereert.
Daarna iets over een kassa wat hij katingkassa noemt in post #248 wat dus eigenlijk een ka-chinggeluid had moeten zijn.
Blues heeft weer te vroeg aan de drank gezeten denk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In post #255 zegt hij ook dat hij in post #248 het FOK!beleid noemde.
Daarna iets over Musk. Maar ik neem aan dat Musk hier niet modereert.
Daarna iets over een kassa wat hij katingkassa noemt in post #248 wat dus eigenlijk een ka-chinggeluid had moeten zijn.
Dat beweerde ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat is juist beoordeeld. Ik vergeleek het FOK-beleid met die van Elon Muskquote:In post #255 zegt hij ook dat hij in post #248 het FOK!beleid noemde.
Je begreep de vergelijking niet ? Musk-beleid --->.> anders dan FOK-beleidquote:Daarna iets over Musk. Maar ik neem aan dat Musk hier niet modereert.
Ik lees serieus dat niet dat hij het in #248 over FOK!beleid heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blues heeft weer te vroeg aan de drank gezeten denk.
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was in #248 het ging over dat FOK-beleid veel beter is dan X-beleid bij dit soort agressie zoals die van Buijsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lees serieus dat niet dat hij het in #248 over FOK!beleid heeft.
Wat bedoel je ? Welke quote citeer ik niet goed ?quote:\Verder verneukt hij net ook een quote dus laat ook maar.
Wat gaan ze verder nou met zo iemand doen? Elke dag langs en aan de intercom praten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:19 schreef TanteMathilde het volgende:
Tweede poging van de hulpverlening vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Bluesdude het volgende:
https://chrisklomp.nl/open-brief-aan-laurens-buijs/
Beste Laurens...... zoek hulp !!
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:19 schreef TanteMathilde het volgende:
Tweede poging van de hulpverlening vandaag:
[ afbeelding ]
Wanneer komt er een eind aan deze gekte vraag ik me af.quote:Op maandag 18 november 2024 10:08 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oniaal-en-racistisch
Toettoetboingboing...
Hoe dan?quote:
Laten we stoppen met het aandacht geven. Wat daar draait het uiteindelijk weer om. En geld natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2024 10:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
Wanneer komt er een eind aan deze gekte vraag ik me af.
Stellen dat bepaald gedrag in iemands DNA verweven zit was heel erg racistisch. Toch?quote:Volgens Yusoff hebben donkere mensen van nature ook een ’intiemere’ band met de aarde dan blanken.
Land- en mijnbouw is de mens van oorsprong om nogal voor de hand liggende reden zo dicht mogelijk bij zijn woonplek begonnen. Dat men in de honger naar grondstoffen deze steeds verder weg is gaan zoeken klopt wel, maar dat maakt mijnbouw an sich niet inherent racistisch. Hoe het opgraven van een dino mogelijk racistisch is, is me helemaal een raadsel.quote:Een ’geotrauma’, noemt de hoogleraar de ’diefstal’ van land, mijnbouw en de aarde. Ook de studie van het prehistorische leven aan de hand van fossielen is gedeeltelijk verantwoordelijk voor hedendaags racisme
Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.quote:Op maandag 18 november 2024 10:08 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oniaal-en-racistisch
Toettoetboingboing...
quote:Volgens haar is er sprake van „blanke suprematie van de planeet.”
Het erge is dat er dus studenten zijn die dit echt voor waar aannemen....quote:Op maandag 18 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.
[..]
Geen witte suprematie?quote:Op maandag 18 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook televsie kijken, niet aan museumbezoek doen, geen gesubsidieerde kunsten consumeren, niet de (pseudo)wetenschap proberen te volgen, niet betrokken zijn bij de filmindustrie, geen baan zoeken bij de overheid, wetgeving negeren, geen kinderen op school hebben, en dan merk je er inderdaad nog maar heel weinig van, voorlopig.
Wat hij daar schijnbaar mee bedoelt is dat kindermisbruik andere motieven kan hebben dan seksualiteit. Maar dat het, zoals van seksueel geweld vaker wordt gezegd, meer over macht en sadisme gaat dan iets anders. Kun je het mee oneens zijn maar zo'n idiote redenering is het niet.quote:
Tja, binnen veel progressief linkse kringen, zoals bepaalde delen van de academische wereld, wordt dit enkel racistisch als het wordt gezegd over mensen die niet blank zijn. Over blanken moet je immers gewoon alles kunnen zeggen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Stellen dat bepaald gedrag in iemands DNA verweven zit was heel erg racistisch. Toch?
Het lijkt me ook onzin, de vroege westerse mens volgde net zo goed natuurgodsdiensten waarbij eigenschappen werden toegekend aan bomen, dieren, enzovoort.
[..]
Land- en mijnbouw is de mens van oorsprong om nogal voor de hand liggende reden zo dicht mogelijk bij zijn woonplek begonnen. Dat men in de honger naar grondstoffen deze steeds verder weg is gaan zoeken klopt wel, maar dat maakt mijnbouw an sich niet inherent racistisch. Hoe het opgraven van een dino mogelijk racistisch is, is me helemaal een raadsel.
Ah, zo.quote:Op maandag 18 november 2024 19:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat hij daar schijnbaar mee bedoelt is dat kindermisbruik andere motieven kan hebben dan seksualiteit. Maar dat het, zoals van seksueel geweld vaker wordt gezegd, meer over macht en sadisme gaat dan iets anders. Kun je het mee oneens zijn maar zo'n idiote redenering is het niet.
tso... koekoek.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:04 schreef VoMy het volgende:
De klokkenluider van anti-Woke aan de UvA is ondertussen helemaal doorgedraaid.
[ afbeelding ]
ooowjaaa feiten zoals in post #285... duidelijkquote:Op donderdag 12 december 2024 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is het verschil tegenwoordig tussen links en rechts.
Rechts probeert het gesprek aan te gaan en met feiten aan te komen.
Links tolereert geen andere opvattingen en wil je dood hebben, zowel letterlijk als figuurlijk.
De geestesziekte van Buijs maakt de UvA niet minder een bolwerk van hersenspoelend woke, hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:04 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat zie je inderdaad verkeerd, aangezien ik Buijs al een tijdje terug totaal ontspoord genoemd heb. Twee, drie jaar terug? Croft ze.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tso... koekoek.
en dit is dan de grote held van anit-woke, of hoe moet ik dat zien @:EttovanBelgie ?
Waarom worden dit soort mensen niet in bescherming genomen tegen zichzelf?
Als je dat gelooft, heb ik nog een mooie brug voor je te koop voor niet te veel geld.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is het verschil tegenwoordig tussen links en rechts.
Rechts probeert het gesprek aan te gaan en met feiten aan te komen.
Links tolereert geen andere opvattingen en wil je dood hebben, zowel letterlijk als figuurlijk.
waarvan aktequote:Op donderdag 12 december 2024 11:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat zie je inderdaad verkeerd, aangezien ik Buijs al een tijdje terug totaal ontspoord genoemd heb. Twee, drie jaar terug? Croft ze.
Voor VoMy dient dit dan ook vooral als handig middel om de eigen ideologie overeind te houden en de bizar onwetenschappelijke houding van bepaalde faculteiten en docenten aan de UvA een beetje onder het tapijt te vegen.
Want qua batshit insane doet woke niet veel onder voor complotdenkers als Buijs.
Weinig succes... de straten staan meer vol met opgefokte, slopende, vlaggenzwaaiende docenten en studenten in die contreien die ook nog eens van alles eisen van het CvB. Die er vervolgens naar luistert, ook nog.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Het stomme is dat Laurens Buijs nog genoeg bereik heeft en hiermee nog meer mensen opzet om een extreem pad te kiezen.
Ik heb niet alles gelezen hier, er zal vast wat dingen tussen zitten waar je aan kan twijfelen, maar dit ging in zijn algemeen over universiteiten en woke.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ooowjaaa feiten zoals in post #285... duidelijk![]()
welke straten? het is hier vrij rustig en ik woon nog wel in een universiteitsstad.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weinig succes... de straten staan meer vol met opgefokte, slopende, vlaggenzwaaiende docenten en studenten in die contreien die ook nog eens van alles eisen van het CvB. Die er vervolgens naar luistert, ook nog.
De invloed van allerlei hoogleraren postkoloniale niet-Westerse genderstudies is groter dan die van Buijs, zal ik maar zeggen.
Daar nog een mening over?
Linkse mensen willen discriminerende lieden vermoorden ? Alle linkse mensen?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dan zijn de feiten toch best helder, links kan dit niet hebben en wenst mensen dood en doen daar ook letterlijk en figuurlijk hun best voor.
Hij kan zo bij de redactie van https://niburu.co/quote:Op donderdag 12 december 2024 11:04 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |