Fixedquote:
Ja wellicht is het in dit geval beter alles te screenen haha.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja wellicht is het in dit geval beter alles te screenen haha.
Want hij gaat vrolijk verder hoor!
[ afbeelding ]
Ik kan mij wat lastig voorstellen dat Etto naast hem zat op de FvD trein, want van wat ik van hem lees is dat echt niet zijn kopje thee...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ook toen was Buijs al duidelijk aan het ontsporen. Sprong vol overgave op de FvD-trein, schoof aan bij Forum Inside en ging op een extreem agressieve manier publiekelijk tekeer tegen zijn voormalige UvA-collega's. Voor iedereen met een beetje verstand was toen al duidelijk dat die Buijs volledig de weg kwijt was.
Ik sta er dan ook helemaal niet van te kijken dat Buijs er nu een paar schepjes bovenop doet.
En natuurlijk is het grappig, maar het is vooral fascinerend en tragisch om te zien hoe zo'n kerel volledig doordraait. De man tikt hele verhalen over hoe Baudet graag in z'n reet wordt geneukt door Freek Jansen, lult over sex met Marc van Ranst en noemt onze koningin een 'kankerhoer'.
Geen idee, maar ik zou me niet veilig voelen met zo'n knakworst in de buurtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Zit die vent niet hardstikke diep in een psychose/manie?
Dat snap ik. Ik bedoel meer dat sommigen deze meltdown wel heel leuk lijken te vinden en dat ik vermoed dat het te maken heeft omdat hij indertijd een beetje als anti-woke boegbeeld naar voren werd geschoven.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de kritiek om woke dat hij ontslagen was door de uvA, hij ging tegen collega’s net zo tekeer als in zijn tweets. Een goede reden om iemand te laten vertrekken.
Heb even een oud artikel over zijn standpunten gelezen en die zijn helemaal niet vreemd.
Nou, ik vind wat ik nu lees van hem op Twitter, allesbehalve leuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik bedoel meer dat sommigen deze meltdown wel heel leuk lijken te vinden en dat ik vermoed dat het te maken heeft omdat hij indertijd een beetje als anti-woke boegbeeld naar voren werd geschoven.
Alsof het doordraaien van die man meteen alles wat hij ooit heeft beweerd niet valide maakt. Ik neem echter aan dat hij toch ooit verstandige dingen moet hebben beweerd, anders word je geen hoogleraar. Als is dat te kort door de bocht, aangezien Gloria Wekker bij mijn alma mater is aangesteld als hoogleraar. Maar goed, uitzonderingen bevestigen de regel.
Aangezien hij schijnbaar hoogleraar was bij de UvA trek ik serieus in twijfel of hij ooit iets zinnigs heeft gezegd... gezien de huidige staat van de UvA.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik bedoel meer dat sommigen deze meltdown wel heel leuk lijken te vinden en dat ik vermoed dat het te maken heeft omdat hij indertijd een beetje als anti-woke boegbeeld naar voren werd geschoven.
Alsof het doordraaien van die man meteen alles wat hij ooit heeft beweerd niet valide maakt. Ik neem echter aan dat hij toch ooit verstandige dingen moet hebben beweerd, anders word je geen hoogleraar. Als is dat te kort door de bocht, aangezien Gloria Wekker bij mijn alma mater is aangesteld als hoogleraar. Maar goed, uitzonderingen bevestigen de regel.
Ja laten we iedere hoogleraar even over 1 kam scheren. Beetje nutteloos, me dunkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Aangezien hij schijnbaar hoogleraar was bij de UvA trek ik serieus in twijfel of hij ooit iets zinnigs heeft gezegd... gezien de huidige staat van de UvA.
Hij was nooit hoogleraar. Hij was een mislukte promovendus die een vrij nietsige part-time aanstelling had als docent van een enkel vak.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof het doordraaien van die man meteen alles wat hij ooit heeft beweerd niet valide maakt. Ik neem echter aan dat hij toch ooit verstandige dingen moet hebben beweerd, anders word je geen hoogleraar.\
Etto is nogal fel als het gaat om dingen die hij beschouwt als 'woke'. Zoals je zelf al aangeeft ontpopte Buijs zich als een prominente stem vanuit de anti-woke hoek. Dat leidde tot applaus van gelijkgestemden, zowel FvD als de Etto's van deze wereld.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan mij wat lastig voorstellen dat Etto naast hem zat op de FvD trein, want van wat ik van hem lees is dat echt niet zijn kopje thee...
Ah ok tnx weer voor de infoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij was nooit hoogleraar. Hij was een mislukte promovendus die een vrij nietsige part-time aanstelling had als docent van een enkel vak.
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja laten we iedere hoogleraar even over 1 kam scheren. Beetje nutteloos, me dunkt.
Maar zelfs dan heeft hij echt wel beter gefunctioneerd dan hij nu doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij was nooit hoogleraar. Hij was een mislukte promovendus die een vrij nietsige part-time aanstelling had als docent van een enkel vak.
Teruglezend zie ik dat Etto ook al een tijdje door had dat hij uit de bocht aan het vliegen was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Etto is nogal fel als het gaat om dingen die hij beschouwt als 'woke'. Zoals je zelf al aangeeft ontpopte Buijs zich als een prominente stem vanuit de anti-woke hoek. Dat leidde tot applaus van gelijkgestemden, zowel FvD als de Etto's van deze wereld.
Dat terwijl anderen - waaronder ikzelf - Etto probeerden duidelijk te maken dat Buijs zich steeds meer manifesteerde als een labiele mafkees.
Op een gegeven moment had hij wel het oor van de NOS:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar zelfs dan heeft hij echt wel beter gefunctioneerd dan hij nu doet.
Nou ja, hij had er kennelijk onderzoek naar gedaan. Dus dan vind ik het niet zo gek om hem te vragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had hij wel het oor van de NOS:
https://nos.nl/artikel/22(...)en-wie-ze-lastigvalt
Maar goed, de NOS luistert naar iedereen van de UvA die min of meer zegt wat de NOS wil horen op dit soort gebieden.
Nee, maar de NOS heeft natuurlijk wel een agenda en een lijntje met de UvA. Maar het is apart om het verschil te zien met 5 jaar geleden en nu.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, hij had er kennelijk onderzoek naar gedaan. Dus dan vind ik het niet zo gek om hem te vragen.
Namelijk mensen vragen die onderzoek hebben gedaan naar een bepaald fenomeen, als ze het hebben over een bepaald fenomeen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, maar de NOS heeft natuurlijk wel een agenda
Ik zie wel eens wat voorbij komen van de NOS wat ik als gekleurd zou willen omschrijven. Maar ik zou dit artikel niet als voorbeeld daarvan willen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, maar de NOS heeft natuurlijk wel een agenda
Klopt, dit artikel op zichzelf is dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie wel eens wat voorbij komen van de NOS wat ik als gekleurd zou willen omschrijven. Maar ik zou dit artikel niet als voorbeeld daarvan willen gebruiken.
Klopt. Z’n account op X zal binnenkort ook wel gesloten worden. Wat gaat ie dan doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:55 schreef OllieA het volgende:
Wat triest dat die man, naar het lijkt, niemand heeft om hem een beetje tegen zichzelf te beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |