Zie nog meer sickogereutelquote:Op maandag 13 mei 2024 15:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Buijs is veel meer sicko dan Baudet
[ x ]
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ x ]
Maar dit is zo bizar en vergezocht dat ik me afvraag hoever hij het zelf nog gelooft.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ x ]
Ik snap niet dat die man aandacht krijgt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dit is zo bizar en vergezocht dat ik me afvraag hoever hij het zelf nog gelooft.
Neem deze man alsjeblieft tegen zichzelf in bescherming. Hij zet zichzelf onsterfelijk voor schut en komt zo nergens meer aan de bak.
Kunnen ze die kerel niet opsluiten voor die over gaat op geweld?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:33 schreef Starhopper het volgende:
Haha! Hij wil een potje anale seks met Marc van Ranst![]()
[ x ]
Ja, die gaat echt nog eens doordraaien en geweld gebruikenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kunnen ze die kerel niet opsluiten voor die over gaat op geweld?
De universiteit heeft hem niet voor niets ontslagenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie is deze man? Is hij ooit 'normaal' geweest?
Zes dubbelinterviews in de Telegraaf als dappere strijder tegen de Woke-waanzin die hem naar eigen zeggen dwars zat aan de UvA ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Wie is deze man? Is hij ooit 'normaal' geweest?
like gegevenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:33 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
Wat voor spul rookt dat figuur allemaal?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:33 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
Dat moet hij zelf weten. Ik vraag mij alleen af of X het meest geschikte medium is voor voorspel, maar goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:33 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
Waren die boetes niet ingetrokken?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wel een diskwalificatie voor een universitair docent om bij zulke extreme clubjes aan te schuiven.
Ach, de altijd mentaal verwarde mensen die zijn mening delen aan het woord latende Wierd Duk (interview uit januari 2023 toen de scherpe observator ook al door had dat Buijs een niet-sporende idioot was).quote:
Klopt. Die heeft oa zitten flikflooien met Dulmers. Wel een schattig stelletje die 2quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:56 schreef HiZ het volgende:
Overigens zou het me zelfs geen klein beetje verbazen als Baudet een kast nicht is.
Dit is/was dus een docent van de UvA?quote:
Volgens de docent in kwestie en een hele meute aan Telegraafscribenten en -lezers, is juist deze docent de 'normale' en is de rest van de UvA 'gek'. Hier op FOK! liepen er ook genoeg rond die deze man als geestelijke rots in de branding van het Woke-isme zagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit is/was dus een docent van de UvA?
Tering zeg, is het niet stiekem een gesubsideerd gekkenhuis?
Ja, ik geloof het meteen..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens de docent in kwestie en een hele meute aan Telegraafscribenten en -lezers, is juist deze docent de 'normale' en is de rest van de UvA 'gek'. Hier op FOK! liepen er ook genoeg rond die deze man als geestelijke rots in de branding van het Woke-isme zagen.
En het enge is, als niemand ingrijpt, dan lezen we straks iets in de krant over een verwarde man die mensen heeft neergemaaid.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ x ]
Dit is echt een psychisch dingetje. Ik herken hier iemand in die aan waanbeelden lijdt.
Godverquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ x ]
Dit is echt een psychisch dingetje. Ik herken hier iemand in die aan waanbeelden lijdt.
Deze man is studiemateriaal voor tig jaren voor aankomende psychiaters...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ x ]
Geen zin om alle tweets door te lezen maar is hij ineens zo ontspoort? Kan een psychose ofzo zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ x ]
Dat het nog niet is gebeurd, wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:51 schreef Loverboii het volgende:
die man is wel slim genoeg om geen geweld te gebruiken
Dat weet je niet bij iemand die in een psychose zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:51 schreef Loverboii het volgende:
die man is wel slim genoeg om geen geweld te gebruiken
er zit wel een doel achter, hij wil zijn boosheid kunnen uitenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat het nog niet is gebeurd, wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren.
Kunnen z’n tweets niet gerapporteerd worden, of mag je alles uitkotsen wat in je opkomt tegenwoordig op X?
Dat is geen goede manier.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:54 schreef Loverboii het volgende:
[..]
er zit wel een doel achter, hij wil zijn boosheid kunnen uiten
Hij is al 2 jaar lang steeds verder aan het aftakelen; de vroege fase is hij zelfs bekend mee geworden. Ben absoluut geen expert, maar als je een psychose of waanbeelden hebt dan verergert dat volgens mij als je het onbehandeld laat. Dus dit past wel in die diagnose ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen zin om alle tweets door te lezen maar is hij ineens zo ontspoort? Kan een psychose ofzo zijn.
Het lijkt iets van de laatste tijd te zijn dat hij zo is ontspoord. Wellicht dat het ontslag heeft gezorgd voor inname van genotsmiddelen wat niet helemaal goed valt ofzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zie de reactie vanuit het bestuur op de "vredesdemonstraties", inclusief docenten van diezelfde UvA, en trek je conclusies.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Beetje flauw. Indertijd deed hij niet zo gek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waar is @:EttovanBelgie? Die liep hier vorig jaar een hoop stampij te maken toen users het waagden om de geestelijke gesteldheid van Buijs in twijfel te trekken. Hij is immers een groot geleerde, aldus Etto.
Neuh, ook toen was Buijs al duidelijk aan het ontsporen. Sprong vol overgave op de FvD-trein, schoof aan bij Forum Inside en ging op een extreem agressieve manier publiekelijk tekeer tegen zijn voormalige UvA-collega's. Voor iedereen met een beetje verstand was toen al duidelijk dat die Buijs volledig de weg kwijt was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje flauw. Indertijd deed hij niet zo gek.
Net zo min als dat je de UvA kan verwijten dat ze hem ooit aangesteld hebben.
Verder vind ik het wel apart dat iemand overduidelijk hulp nodig heeft en een aantal users hier een dijenkletser in zien omdat deze man bekend is geworden wegens kritiek op woke.
Maar het gaat niet om de kritiek om woke dat hij ontslagen was door de uvA, hij ging tegen collega’s net zo tekeer als in zijn tweets. Een goede reden om iemand te laten vertrekken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje flauw. Indertijd deed hij niet zo gek.
Net zo min als dat je de UvA kan verwijten dat ze hem ooit aangesteld hebben.
Verder vind ik het wel apart dat iemand overduidelijk hulp nodig heeft en een aantal users hier een dijenkletser in zien omdat deze man bekend is geworden wegens kritiek op woke.
Zo, heeft hij die tweet over Maxima toch maar verwijderd?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ x ]
Gelukkig hebben we de screenshots nogquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo, heeft hij die tweet over Maxima toch maar verwijderd?
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de screenshots nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |