Er komen TRIBUNALEN!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ x ]
Dit is echt een psychisch dingetje. Ik herken hier iemand in die aan waanbeelden lijdt.
Hij is nu ook stil op Twitter, misschien zijn ze met hem aan het praten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:29 schreef TanteMathilde het volgende:
De politie is er al mee bezig, zo te zien![]()
Op Facebook:
[ afbeelding ]
Wat gek. Iemand die een ban krijgt op X. Terwijl ik steeds hoor dat dit soort wappies daar alles mogen...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:29 schreef TanteMathilde het volgende:
De politie is er al mee bezig, zo te zien![]()
Op Facebook:
[ afbeelding ]
Hij is geblokkeerd op Twitterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is nu ook stil op Twitter, misschien zijn ze met hem aan het praten.
Ik hoop voor hem dat hij de hulp krijgt die hij overduidelijk nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn hemel, keek net op zijn fb, wat een bagger
Hopelijk spuiten ze hem snel plat en wordt hij in een dwangbuis afgevoerd.
Ja dat, maar dan iets minder lompquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn hemel, keek net op zijn fb, wat een bagger
Hopelijk spuiten ze hem snel plat en wordt hij in een dwangbuis afgevoerd.
Als hij Willem Alexander of Maxima had getagd was hij nu opgenomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat, maar dan iets minder lomp
Het is in Nederland erg moeilijk om iemand tegen zijn zin in de hulpverlening te krijgen, maar ik hoop dat ze dit even warm houden zeg maar en hem zelf laten inzien dat het niet lekker gaat zo. Gezien de escalatie die hij laat zien nadert misschien ook het punt dat er wel ingegrepen kan worden maar dat is dus erg moeilijk als er niet "echt iets gebeurt".
Belediging van Koningshuis is behoorlijk strafbaar. Vanuit daar zou je verplichte opname in detentie kunnen krijgen misschien?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als hij Willem Alexander of Maxima had getagd was hij nu opgenomen.![]()
Maar ff serieus. Hopelijk gebeuren er geen rare dingen en gaat hij het zelf inzien.
Alleen opzettelijke belediging.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Belediging van Koningshuis is behoorlijk strafbaar. Vanuit daar zou je verplichte opname in detentie kunnen krijgen misschien?
Zijn Twitteraccount is toch openbaar? En hij stuurt opzettelijk beledigende teksten over Maxima (en anderen) de wereld in. Waarom zou die wet op belediging dan niet op gaan hier?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen opzettelijke belediging.
Denk dat ze weinig gaan doen met wat tweets van een verward persoon op zijn eigen profiel.
Majesteitsschennis als apart strafbaar feit kennen we al even niet meer. Nu is belediging sowieso een klachtdelict, en heeft de koning als publiek figuur veel meer te dulden dan een privepersoon.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zijn Twitteraccount is toch openbaar? En hij stuurt opzettelijk beledigende teksten over Maxima (en anderen) de wereld in. Waarom zou die wet op belediging dan niet op gaan hier?
@:trein2000
Ah, ik zie het ja, paar jaar terug afgeschaft dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Majesteitsschennis als apart strafbaar feit kennen we al even niet meer. Nu is belediging sowieso een klachtdelict, en heeft de koning als publiek figuur veel meer te dulden dan een privepersoon.
Tot zover het algemene antwoord. Waar gaat dit over?
Als ik de tweetjes van die mafklapper zie denk ik dat een “gewone” zorgmachtiging inmiddels ook wel aan de orde is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, ik zie het ja, paar jaar terug afgeschaft dus.
Of Laurens Buijs kan worden veroordeeld voor beledigingen en via die weg door de rechter gedwongen in behandeling kan.
Etto had bijna 3/4 jaar geleden reeds gewag gemaakt van zijn labiliteit en ontsporing.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waar is @:EttovanBelgie? Die liep hier vorig jaar een hoop stampij te maken toen users het waagden om de geestelijke gesteldheid van Buijs in twijfel te trekken. Hij is immers een groot geleerde, aldus Etto.
Nee, die ontsporing kwam na de ophef nadat hij een stukje in een blaadje had geschreven en studenten zijn schorsing eisten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ook toen was Buijs al duidelijk aan het ontsporen. Sprong vol overgave op de FvD-trein, schoof aan bij Forum Inside en ging op een extreem agressieve manier publiekelijk tekeer tegen zijn voormalige UvA-collega's. Voor iedereen met een beetje verstand was toen al duidelijk dat die Buijs volledig de weg kwijt was.
Ik sta er dan ook helemaal niet van te kijken dat Buijs er nu een paar schepjes bovenop doet.
En natuurlijk is het grappig, maar het is vooral fascinerend en tragisch om te zien hoe zo'n kerel volledig doordraait. De man tikt hele verhalen over hoe Baudet graag in z'n reet wordt geneukt door Freek Jansen, lult over sex met Marc van Ranst en noemt onze koningin een 'kankerhoer'.
Flauwe aardappelen met doorweekte sperziebonen uit een potje.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga vanavond maar eens een lekker Volksgerecht koken.
Zolang die geen gevaar is voor zichzelf en anderen gaat hij nergens heen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef Qarrad het volgende:
Gezien de escalatie die hij laat zien nadert misschien ook het punt dat er wel ingegrepen kan worden maar dat is dus erg moeilijk als er niet "echt iets gebeurt".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |