abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215615881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef Bluesdude het volgende:
Beste QAnonn .. zoek hulp
Bijzonder dat je Chris hier verdedigd...
pi_215616074
Interessant fenomeen. Progressieve figuren die zich schuldig maken aan grensoverschrijdend gedrag en dan naar rechts rennen terwijl ze hier huilend op schoot worden genomen terwijl ze jammeren dat het de schuld is van woke (deze meneer, Russel Brand, Elon musk etc).
pi_215617646
quote:
Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.

quote:
Volgens haar is er sprake van „blanke suprematie van de planeet.”
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215617660
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.
[..]
Het erge is dat er dus studenten zijn die dit echt voor waar aannemen....
pi_215618736
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
Geen witte suprematie?

Klopt natuurlijk wel, probeer maar eens een paar succesvolle zwarte landen op te noemen...

Gele suprematie is natuurlijk wel flink in opkomst.
  maandag 18 november 2024 @ 19:21:53 #281
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215619067
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ook televsie kijken, niet aan museumbezoek doen, geen gesubsidieerde kunsten consumeren, niet de (pseudo)wetenschap proberen te volgen, niet betrokken zijn bij de filmindustrie, geen baan zoeken bij de overheid, wetgeving negeren, geen kinderen op school hebben, en dan merk je er inderdaad nog maar heel weinig van, voorlopig.
_O-

Heb jij kinderen op school? Hoe moet ik aan mijn kinderen op school dat dan merken?

En ik werk bij de overheid. Hoe merk ik er dan iets van?
  maandag 18 november 2024 @ 19:32:04 #282
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215619154
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe dan?

Enkeltje dwangbuis.
Wat hij daar schijnbaar mee bedoelt is dat kindermisbruik andere motieven kan hebben dan seksualiteit. Maar dat het, zoals van seksueel geweld vaker wordt gezegd, meer over macht en sadisme gaat dan iets anders. Kun je het mee oneens zijn maar zo'n idiote redenering is het niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215619221
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Stellen dat bepaald gedrag in iemands DNA verweven zit was heel erg racistisch. Toch?

Het lijkt me ook onzin, de vroege westerse mens volgde net zo goed natuurgodsdiensten waarbij eigenschappen werden toegekend aan bomen, dieren, enzovoort.
[..]
Land- en mijnbouw is de mens van oorsprong om nogal voor de hand liggende reden zo dicht mogelijk bij zijn woonplek begonnen. Dat men in de honger naar grondstoffen deze steeds verder weg is gaan zoeken klopt wel, maar dat maakt mijnbouw an sich niet inherent racistisch. Hoe het opgraven van een dino mogelijk racistisch is, is me helemaal een raadsel.
Tja, binnen veel progressief linkse kringen, zoals bepaalde delen van de academische wereld, wordt dit enkel racistisch als het wordt gezegd over mensen die niet blank zijn. Over blanken moet je immers gewoon alles kunnen zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215621295
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 19:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Wat hij daar schijnbaar mee bedoelt is dat kindermisbruik andere motieven kan hebben dan seksualiteit. Maar dat het, zoals van seksueel geweld vaker wordt gezegd, meer over macht en sadisme gaat dan iets anders. Kun je het mee oneens zijn maar zo'n idiote redenering is het niet.
Ah, zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 12 december 2024 @ 11:04:25 #285
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215845133
De klokkenluider van anti-Woke aan de UvA is ondertussen helemaal doorgedraaid.

Antifa
pi_215845223
Hierom moet je gewoon fiscaal recht, genees- of bouwkunde gaan studeren. Heb je niet te maken met al dit geneuzel en krijg je ook nog eens een lekker betaalde baan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2024 11:23:57 ]
pi_215845235
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:04 schreef VoMy het volgende:

[ afbeelding ]
tso... koekoek.

en dit is dan de grote held van anti-woke, of hoe moet ik dat zien @EttovanBelgie ?

Waarom worden dit soort mensen niet in bescherming genomen tegen zichzelf?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2024 11:31:55 ]
pi_215845242
Het is het verschil tegenwoordig tussen links en rechts.
Rechts probeert het gesprek aan te gaan en met feiten aan te komen.
Links tolereert geen andere opvattingen en wil je dood hebben, zowel letterlijk als figuurlijk.
pi_215845265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Links tolereert geen andere opvattingen en wil je dood hebben, zowel letterlijk als figuurlijk.
ooowjaaa feiten zoals in post #285... duidelijk _O- _O-
pi_215845271
quote:

[ afbeelding ]
De geestesziekte van Buijs maakt de UvA niet minder een bolwerk van hersenspoelend woke, hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215845280
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]
tso... koekoek.

en dit is dan de grote held van anit-woke, of hoe moet ik dat zien @:EttovanBelgie ?

Waarom worden dit soort mensen niet in bescherming genomen tegen zichzelf?
Nee, dat zie je inderdaad verkeerd, aangezien ik Buijs al een tijdje terug totaal ontspoord genoemd heb. Twee, drie jaar terug? Croft ze.

Voor VoMy dient dit dan ook vooral als handig middel om de eigen ideologie overeind te houden en de bizar onwetenschappelijke houding van bepaalde faculteiten en docenten aan de UvA een beetje onder het tapijt te vegen.

Want qua batshit insane doet woke niet veel onder voor complotdenkers als Buijs.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 december 2024 @ 11:33:35 #292
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215845284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je dat gelooft, heb ik nog een mooie brug voor je te koop voor niet te veel geld.

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215845292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat zie je inderdaad verkeerd, aangezien ik Buijs al een tijdje terug totaal ontspoord genoemd heb. Twee, drie jaar terug? Croft ze.

Voor VoMy dient dit dan ook vooral als handig middel om de eigen ideologie overeind te houden en de bizar onwetenschappelijke houding van bepaalde faculteiten en docenten aan de UvA een beetje onder het tapijt te vegen.

Want qua batshit insane doet woke niet veel onder voor complotdenkers als Buijs.
waarvan akte
pi_215845308
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]
waarvan akte
Fijn dat je je positie herziet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215845311
Het stomme is dat Laurens Buijs nog genoeg bereik heeft en hiermee nog meer mensen opzet om een extreem pad te kiezen.
pi_215845323
quote:
13s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Het stomme is dat Laurens Buijs nog genoeg bereik heeft en hiermee nog meer mensen opzet om een extreem pad te kiezen.
Weinig succes... de straten staan meer vol met opgefokte, slopende, vlaggenzwaaiende docenten en studenten in die contreien die ook nog eens van alles eisen van het CvB. Die er vervolgens naar luistert, ook nog.

De invloed van allerlei hoogleraren postkoloniale niet-Westerse genderstudies is groter dan die van Buijs, zal ik maar zeggen.

Daar nog een mening over?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215845339
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]
ooowjaaa feiten zoals in post #285... duidelijk _O- _O-
Ik heb niet alles gelezen hier, er zal vast wat dingen tussen zitten waar je aan kan twijfelen, maar dit ging in zijn algemeen over universiteiten en woke.
Dan gaat het al gauw over hoe blank (of wit als je racist bent) het grote kwaad achter alles is sinds begin van de beschaving en er meer als 2 geslachten zijn of dat dit fluïde is.

Dat zijn eigenlijk dé discussies wat je veelal hoort ook online.

Dan zijn de feiten toch best helder, links kan dit niet hebben en wenst mensen dood en doen daar ook letterlijk en figuurlijk hun best voor.

Zeg maar fascisme eigenlijk dus.
pi_215845489
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Weinig succes... de straten staan meer vol met opgefokte, slopende, vlaggenzwaaiende docenten en studenten in die contreien die ook nog eens van alles eisen van het CvB. Die er vervolgens naar luistert, ook nog.

De invloed van allerlei hoogleraren postkoloniale niet-Westerse genderstudies is groter dan die van Buijs, zal ik maar zeggen.

Daar nog een mening over?
welke straten? het is hier vrij rustig en ik woon nog wel in een universiteitsstad.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2024 12:07:52 ]
pi_215845518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Dan zijn de feiten toch best helder, links kan dit niet hebben en wenst mensen dood en doen daar ook letterlijk en figuurlijk hun best voor.
Linkse mensen willen discriminerende lieden vermoorden ? Alle linkse mensen?
Vertel.... linkjes svp
pi_215848085
quote:

[ afbeelding ]
Hij kan zo bij de redactie van https://niburu.co/ :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')