Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.quote:Op maandag 18 november 2024 10:08 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oniaal-en-racistisch
Toettoetboingboing...
quote:Volgens haar is er sprake van „blanke suprematie van de planeet.”
Het erge is dat er dus studenten zijn die dit echt voor waar aannemen....quote:Op maandag 18 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.
[..]
Geen witte suprematie?quote:Op maandag 18 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zit een hele beweging achter die dit soort lesmateriaal aan het doordrukken is op de Britse universiteiten.
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook televsie kijken, niet aan museumbezoek doen, geen gesubsidieerde kunsten consumeren, niet de (pseudo)wetenschap proberen te volgen, niet betrokken zijn bij de filmindustrie, geen baan zoeken bij de overheid, wetgeving negeren, geen kinderen op school hebben, en dan merk je er inderdaad nog maar heel weinig van, voorlopig.
Wat hij daar schijnbaar mee bedoelt is dat kindermisbruik andere motieven kan hebben dan seksualiteit. Maar dat het, zoals van seksueel geweld vaker wordt gezegd, meer over macht en sadisme gaat dan iets anders. Kun je het mee oneens zijn maar zo'n idiote redenering is het niet.quote:
Tja, binnen veel progressief linkse kringen, zoals bepaalde delen van de academische wereld, wordt dit enkel racistisch als het wordt gezegd over mensen die niet blank zijn. Over blanken moet je immers gewoon alles kunnen zeggen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Stellen dat bepaald gedrag in iemands DNA verweven zit was heel erg racistisch. Toch?
Het lijkt me ook onzin, de vroege westerse mens volgde net zo goed natuurgodsdiensten waarbij eigenschappen werden toegekend aan bomen, dieren, enzovoort.
[..]
Land- en mijnbouw is de mens van oorsprong om nogal voor de hand liggende reden zo dicht mogelijk bij zijn woonplek begonnen. Dat men in de honger naar grondstoffen deze steeds verder weg is gaan zoeken klopt wel, maar dat maakt mijnbouw an sich niet inherent racistisch. Hoe het opgraven van een dino mogelijk racistisch is, is me helemaal een raadsel.
Ah, zo.quote:Op maandag 18 november 2024 19:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat hij daar schijnbaar mee bedoelt is dat kindermisbruik andere motieven kan hebben dan seksualiteit. Maar dat het, zoals van seksueel geweld vaker wordt gezegd, meer over macht en sadisme gaat dan iets anders. Kun je het mee oneens zijn maar zo'n idiote redenering is het niet.
tso... koekoek.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:04 schreef VoMy het volgende:
De klokkenluider van anti-Woke aan de UvA is ondertussen helemaal doorgedraaid.
[ afbeelding ]
ooowjaaa feiten zoals in post #285... duidelijkquote:Op donderdag 12 december 2024 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is het verschil tegenwoordig tussen links en rechts.
Rechts probeert het gesprek aan te gaan en met feiten aan te komen.
Links tolereert geen andere opvattingen en wil je dood hebben, zowel letterlijk als figuurlijk.
De geestesziekte van Buijs maakt de UvA niet minder een bolwerk van hersenspoelend woke, hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:04 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat zie je inderdaad verkeerd, aangezien ik Buijs al een tijdje terug totaal ontspoord genoemd heb. Twee, drie jaar terug? Croft ze.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tso... koekoek.
en dit is dan de grote held van anit-woke, of hoe moet ik dat zien @:EttovanBelgie ?
Waarom worden dit soort mensen niet in bescherming genomen tegen zichzelf?
Als je dat gelooft, heb ik nog een mooie brug voor je te koop voor niet te veel geld.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is het verschil tegenwoordig tussen links en rechts.
Rechts probeert het gesprek aan te gaan en met feiten aan te komen.
Links tolereert geen andere opvattingen en wil je dood hebben, zowel letterlijk als figuurlijk.
waarvan aktequote:Op donderdag 12 december 2024 11:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat zie je inderdaad verkeerd, aangezien ik Buijs al een tijdje terug totaal ontspoord genoemd heb. Twee, drie jaar terug? Croft ze.
Voor VoMy dient dit dan ook vooral als handig middel om de eigen ideologie overeind te houden en de bizar onwetenschappelijke houding van bepaalde faculteiten en docenten aan de UvA een beetje onder het tapijt te vegen.
Want qua batshit insane doet woke niet veel onder voor complotdenkers als Buijs.
Weinig succes... de straten staan meer vol met opgefokte, slopende, vlaggenzwaaiende docenten en studenten in die contreien die ook nog eens van alles eisen van het CvB. Die er vervolgens naar luistert, ook nog.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Het stomme is dat Laurens Buijs nog genoeg bereik heeft en hiermee nog meer mensen opzet om een extreem pad te kiezen.
Ik heb niet alles gelezen hier, er zal vast wat dingen tussen zitten waar je aan kan twijfelen, maar dit ging in zijn algemeen over universiteiten en woke.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ooowjaaa feiten zoals in post #285... duidelijk![]()
welke straten? het is hier vrij rustig en ik woon nog wel in een universiteitsstad.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weinig succes... de straten staan meer vol met opgefokte, slopende, vlaggenzwaaiende docenten en studenten in die contreien die ook nog eens van alles eisen van het CvB. Die er vervolgens naar luistert, ook nog.
De invloed van allerlei hoogleraren postkoloniale niet-Westerse genderstudies is groter dan die van Buijs, zal ik maar zeggen.
Daar nog een mening over?
Linkse mensen willen discriminerende lieden vermoorden ? Alle linkse mensen?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dan zijn de feiten toch best helder, links kan dit niet hebben en wenst mensen dood en doen daar ook letterlijk en figuurlijk hun best voor.
Hij kan zo bij de redactie van https://niburu.co/quote:Op donderdag 12 december 2024 11:04 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |