Wie heeft er berichten van Buijs op FOK! verwijderd?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:22 schreef Bluesdude het volgende:
Dat soort schrijfsels van Buijs de laatste dagen worden op FOK! verwijderd en hij verbannen.
Elon Musk is niet zo woke... Het zijn weer hits... dus katingkassa............
Klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zolang die geen gevaar is voor zichzelf en anderen gaat hij nergens heen.
Ik begreep er ook al geen reet van, maar het interesseerde mij te weinig om het te vragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie heeft er berichten van Buijs op FOK! verwijderd?
Wat heeft Elon Musk hiermee te maken?
Wat is een katingkassa?
Dit is net zulke wartaal als dat van Buijs hoor
Ook weer op niets gebaseerd dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Etto is nogal fel als het gaat om dingen die hij beschouwt als 'woke'. Zoals je zelf al aangeeft ontpopte Buijs zich als een prominente stem vanuit de anti-woke hoek. Dat leidde tot applaus van gelijkgestemden, zowel FvD als de Etto's van deze wereld.
Dat terwijl anderen - waaronder ikzelf - Etto probeerden duidelijk te maken dat Buijs zich steeds meer manifesteerde als een labiele mafkees.
Weet ik niet.. vraag de moderators.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie heeft er berichten van Buijs op FOK! verwijderd?
Hij is de eigenaar van X die veel ruimte geef aan Laurens Buijsquote:Wat heeft Elon Musk hiermee te maken?
kating is het geluid van de kassa van Musk die opengaat en het gerinkel van geld wat binnenstroomtquote:Wat is een katingkassa?
Denk je ? Je snapt het niet. Heel normaal hoorquote:Dit is net zulke wartaal als dat van Buijs hoor
Volgens Bluesdude in post #248 wel.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens Bluesdude in post #248 wel.
In post #255 zegt hij ook dat hij in post #248 het FOK!beleid noemde.
Daarna iets over Musk. Maar ik neem aan dat Musk hier niet modereert.
Daarna iets over een kassa wat hij katingkassa noemt in post #248 wat dus eigenlijk een ka-chinggeluid had moeten zijn.
Blues heeft weer te vroeg aan de drank gezeten denk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In post #255 zegt hij ook dat hij in post #248 het FOK!beleid noemde.
Daarna iets over Musk. Maar ik neem aan dat Musk hier niet modereert.
Daarna iets over een kassa wat hij katingkassa noemt in post #248 wat dus eigenlijk een ka-chinggeluid had moeten zijn.
Dat beweerde ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat is juist beoordeeld. Ik vergeleek het FOK-beleid met die van Elon Muskquote:In post #255 zegt hij ook dat hij in post #248 het FOK!beleid noemde.
Je begreep de vergelijking niet ? Musk-beleid --->.> anders dan FOK-beleidquote:Daarna iets over Musk. Maar ik neem aan dat Musk hier niet modereert.
Ik lees serieus dat niet dat hij het in #248 over FOK!beleid heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blues heeft weer te vroeg aan de drank gezeten denk.
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was in #248 het ging over dat FOK-beleid veel beter is dan X-beleid bij dit soort agressie zoals die van Buijsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lees serieus dat niet dat hij het in #248 over FOK!beleid heeft.
Wat bedoel je ? Welke quote citeer ik niet goed ?quote:\Verder verneukt hij net ook een quote dus laat ook maar.
Wat gaan ze verder nou met zo iemand doen? Elke dag langs en aan de intercom praten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:19 schreef TanteMathilde het volgende:
Tweede poging van de hulpverlening vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Bluesdude het volgende:
https://chrisklomp.nl/open-brief-aan-laurens-buijs/
Beste Laurens...... zoek hulp !!
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:19 schreef TanteMathilde het volgende:
Tweede poging van de hulpverlening vandaag:
[ afbeelding ]
Wanneer komt er een eind aan deze gekte vraag ik me af.quote:Op maandag 18 november 2024 10:08 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oniaal-en-racistisch
Toettoetboingboing...
Hoe dan?quote:
Laten we stoppen met het aandacht geven. Wat daar draait het uiteindelijk weer om. En geld natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2024 10:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
Wanneer komt er een eind aan deze gekte vraag ik me af.
Stellen dat bepaald gedrag in iemands DNA verweven zit was heel erg racistisch. Toch?quote:Volgens Yusoff hebben donkere mensen van nature ook een ’intiemere’ band met de aarde dan blanken.
Land- en mijnbouw is de mens van oorsprong om nogal voor de hand liggende reden zo dicht mogelijk bij zijn woonplek begonnen. Dat men in de honger naar grondstoffen deze steeds verder weg is gaan zoeken klopt wel, maar dat maakt mijnbouw an sich niet inherent racistisch. Hoe het opgraven van een dino mogelijk racistisch is, is me helemaal een raadsel.quote:Een ’geotrauma’, noemt de hoogleraar de ’diefstal’ van land, mijnbouw en de aarde. Ook de studie van het prehistorische leven aan de hand van fossielen is gedeeltelijk verantwoordelijk voor hedendaags racisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |