Alleen maar een beetje slepen met bitcoin, daar gaat het zweet ook niet van langs je pens gutsen.quote:
Roda en Groningen hebben een geweldig Europees verleden. Remember Inter Milaan, Anderlecht, Atletico Madrid en AC Milan. Triest.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met slecht beleid is het zomaar gebeurd met je als grote club, kijk maar naar Roda.
Schuine horizon -1quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
@:littlerabbit (Els is overigens jarig vandaag)
[ twitter ]
Zat mij toevallig dit weekend net af te vragen waar de liefde van mijn leven was gebleven op een enkele like na.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
@:littlerabbit (Els is overigens jarig vandaag)
[ twitter ]
Ze heeft haar leven in handen van God gegeven, dit zal vast veel van haar tijd opslokken.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat mij toevallig dit weekend net af te vragen waar de liefde van mijn leven was gebleven op een enkele like na.
Mijn week is nu al geslaagd!
Hele dagen samen in de kerk zitten kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 22 mei 2023 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze heeft haar leven in handen van God gegeven, dit zal vast veel van haar tijd opslokken.
Ze noemen voetbal ook weleens religie en het stadion een tempel...quote:Op maandag 22 mei 2023 16:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Hele dagen samen in de kerk zitten kan ook gezellig zijn
Spaghetti bolognese met geraspte kaas en gehaktquote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Stamppot andijvie spek en ui met gebraden saucijs.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijne avond maatquote:Op maandag 22 mei 2023 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot andijvie spek en ui met gebraden saucijs.
Tot morgen.
Raar.quote:
Hetzelfde hier!quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Corned beef filipino stylequote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Mmmm. Hopelijk allemaal met een dikke lepel MOSTERD.quote:
Ik denk dat niemand dit nog verbaast.quote:
Ik kan tenminste normaal typen.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niemand dit nog verbaast.
Idem DITO.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
User @:fetx glijdt uit in het Feyenoordtopic
de beeldenquote:Op maandag 22 mei 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
User @:fetx glijdt uit in het Feyenoordtopic
uh okéquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:57 schreef Paul het volgende:
ONZ / Moderator Coco uitgedaagd door Alex Soze
Doctorandus Alex Mulder kent de VBL knokploeg blijkbaar nog niet. Die kleurplaat op anabolen heeft veel praatjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:57 schreef Paul het volgende:
Dit is de grootste randmongool die er op deze aardbol rondloopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:57 schreef Paul het volgende:
wiequote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de grootste randmongool die er op deze aardbol rondloopt.
Dat jij dit kijkt is een logisch gevolg.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
al roept @:haags wel vaak homo tegen mij dus misschien mag er een vinkje af.
Nog niet aan toe maat. Mag nog een jaartje of 4-5 duren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:55 schreef Bezsen het volgende:
@:oriente
Waarom heb je een kat genomen en geen kind
Tsja fijn is niet het goede woord. Interessant welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat een expert als @:rambodirk zijn licht hierover laat schijnen.
Onderwijskundige op een hogeschool waar je afgewezen wordt voor functies omdat je een witte hetero man bent.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderwijskundige op een hogeschool waar je afgewezen wordt voor functies omdat je een witte hetero man bent.
Sowquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer van de hoger opgeleide vinkjes.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderwijskundige op een hogeschool waar je afgewezen wordt voor functies omdat je een witte hetero man bent.
Je kan creatief zijn met de vinkjes door jezelf non-binair te verklaren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:25 schreef RamboDirk het volgende:
Als je 0 vinkjes hebt ben je een mokerdomme dikke lesbische troll uit een tokkiemilieu waarbij je moeder geneukt heeft met een gelukszoeker uit een AZC. En daarom mag je bij "spottv" komen.
had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt. Verder maak ik me nooit zorgen met m'n vele permbans. Alleen in VBL kun je al 20 topics doorstrepen zonder Tong. FOK! moet zich eerder zorgen maken. Vink was trouwens wel een kutscheidsrechter. Nog erger dan Bas Nijhuis.quote:
En blank zijn in plaats van wit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan creatief zijn met de vinkjes door jezelf non-binair te verklaren.
istanbulgodenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef Bezsen het volgende:
@:atypisch turkije verkoopt paspoorten en die leveren geen onderdanen uit.
Lijkt me een goede deal
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:55 schreef RamboDirk het volgende:
Met wappies @:Atypisch en @:Bezsen lijkt het hier steeds meer op de viruswaarheid sc.
@Bezsen heeft meer antistoffen in zijn bloed dan bloedcellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:55 schreef RamboDirk het volgende:
Met wappies @:Atypisch en @:Bezsen lijkt het hier steeds meer op de viruswaarheid sc.
een wandelend medisch experimentquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:bezsen heeft meer antistoffen in zijn bloed dan bloedcellen.
Ierse stoofpot en rundvlees met kriel en groenten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ik stelde me in 1987 al beschikbaar om een beetje xtc te doneren.quote:
Fijne avond, Tong.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ierse stoofpot en rundvlees met kriel en groenten.
Tot morgen brothers and sisters.
Hoe is het?quote:
Is dit cryptisch, of ben ik dom?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dudok gebak in Amsterdam. Ik moest twee keer kijken.
Nee en nee, denk ik.quote:
Gelukkig maar!quote:
Vanuit mijn ervaring als zeven vinkjes man raad ik je aan de rest van je leven gebukt te gaan onder je eigen privilege.quote:
Dat gaat uiteindelijk naar de budgetbak van de Aldi net als het geld wat je doneert aan één van die organisaties dus eigenlijk maakt dat ook allemaal niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
7/7
Nu mag ik niet meer meedoen aan niet-witte mannen discussies.
Smerige walgelijke klootzakken.quote:
Laten we alsjeblieft beleefd en respectvol blijven in onze communicatie op FOK!. Het is belangrijk dat alle deelnemers zich veilig voelen om hun mening te uiten zonder bang te hoeven zijn voor bedreiging of intimidatie. Laten wij ons daarom concentreren op het bespreken van onderwerpen met wederzijds respect, zodat we positieve interacties kunnen hebben!quote:
straks is pietje daar ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:58 schreef fetX het volgende:
Graag een subforum voor mensen met 6 of meer vinkjes.
User @Wereldgozer stelde daar een vraag over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom hebben jullie het na een jaar ineens weer over vinkjes?
je hebt na al die jaren nog niet door dat deze SC gewoon een herhaling van zetten is?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom hebben jullie het na een jaar ineens weer over vinkjes?
je bent inmiddels nuttiger opgeleid dan menig 'hoog opgeleid' persoonquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is maar goed dat ik niet hoog opgeleid en weg uit de Randstad ben
Gelukkig hoeven we daar ons geen zorgen om te maken in ons zevenvinkjes-subforum.quote:
Liever andersom, voor mensen met maar 1 of 2 vinkjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:58 schreef fetX het volgende:
Graag een subforum voor mensen met 6 of meer vinkjes.
Pascal Jansen boekje?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja de schrijver van dat boekje triggert wat in mij
Sorry. Ik maak me hevig druk wie op de plek van SlotGod komt. Praat vooral verder.quote:
@aTypisch lijkt mij iemand die er tijdens college geen reet van snapte en vervolgens maar zijn docenten uitlachte dat ze niet in staat waren hem het goed uit te leggenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bitcoin zat zijn hogeschool in de weg, een gebrekkige ruggengraat/concentratie de mijne.
Dick advocaat wil zijn pensioen vast nog een keer uitstellen voor jequote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry. Ik maak me hevig druk wie op de plek van SlotGod komt. Praat vooral verder.
ik kan mij niet vinden in deze omschrijvingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:atypisch lijkt mij iemand die er tijdens college geen reet van snapte en vervolgens maar zijn docenten uitlachte dat ze niet in staat waren hem het goed uit te leggen
Wat studeerde je?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:12 schreef aTypisch het volgende:
wat ik wel deed was erg actief irritant vragen stellen tussendoor
Dan had hij uiteindelijk gewoon een puntquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:atypisch lijkt mij iemand die er tijdens college geen reet van snapte en vervolgens maar zijn docenten uitlachte dat ze niet in staat waren hem het goed uit te leggen
Het is een kansloos kutboekje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja de schrijver van dat boekje triggert wat in mij
Stop eens met die zelfonderschatting.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iets waar je autisme voor nodig hebt
helaas net niet genoeg
Lesbian modern dance?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iets waar je autisme voor nodig hebt
helaas net niet genoeg
ja baasquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop eens met die zelfonderschatting.
ik maakte laatst een racistisch grapje over je. dit was niet leuk sorryquote:
Oh ok, geen probleemquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik maakte laatst een racistisch grapje over je. dit was niet leuk sorry
Havard summer school @KingRolandquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:36 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:kingroland energy
alleen komt hij niet van een ivy league bij de big 4, maar met nog minder papieren
Zo is het leven nou eenmaal, begrijpelijk wel als een van de grootste NY bank zijnde. Je hebt bijvoorbeeld 1k+ sollicitanten dus gewoon eruit filterenquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:36 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:kingroland energy
alleen komt hij niet van een ivy league bij de big 4, maar met nog minder papieren
Doorgestuurd naar @Erasmus @Wereldgozerquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:18 schreef RamboDirk het volgende:
Ivy league in Nederland:
- Nyenrode Business University
- Rotterdam School of Management
- TiasNimbas Tilburg
- Maastricht School of Management
@:Kingroland MBA @ RSM
van plekken als nyenrode krijg ik rode vlekken in mijn nekquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:18 schreef RamboDirk het volgende:
Ivy league in Nederland:
- Nyenrode Business University
- Rotterdam School of Management
- TiasNimbas Tilburg
- Maastricht School of Management
@:Kingroland MBA @ RSM
Arme hunebedden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik verkies groen boven faciliteiten.
universum graagquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor de grote der aarden @:klaasweetalles
Amsterdamgodquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik verkies groen boven faciliteiten.
Very naicequote:Op woensdag 24 mei 2023 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Die spelen ook woordle trouwens
Woordle 704 5/6
⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨
🟨⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 500 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨