Is de big 4 niet iets voor jouquote:
Ik wil graag een review bestellen van Bambi Blacks.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 08:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wil graag een review bestellen van Bambi Blacks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Coco op 22-05-2023 09:39:26 ]
Goedemorgen moderator Coco.quote:
Als je mij gemist hebt, ik was op pad.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedemorgen moderator Coco.
Ik maak mij een beetje zorgen om je en dit wil ik graag uitspreken, bij deze.
Jeetjequote:Op maandag 22 mei 2023 09:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk was het leuk.
En ja ik heb je gemist. Vaak zelfs.
quote:Op maandag 22 mei 2023 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En uiteindelijk zegt dat niets. Je weet echt niet hoe hij zich gaat ontwikkelen bij een andere club.
Er zijn er wel meer spelers weggegaan die heel veel sterker zijn geworden waarvan 'men' het niet verwachtte.
Deze twee users zijn helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken, denk dat hij beter op z'n plek is bij een PL middenmoter, een sterk verdedigingsblok en hij op 10 of zo er voor, een beetje zoals Grealish speelde bij Aston Villa, dat ligt hem wel denk ik.
Denk dat het tijd wordt dat jij weer eens serieus aan het werk gaat.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Deze twee users zijn helemaal de weg kwijt.
Kijk dit @:fetx @:dombohetolifantje1 @:caland @:onlogisch
ze denken dat kudus gaat slagen in de PL en er worden al vergelijkingen gemaakt met Jack Grealish![]()
Op zich wel knap dat zo'n kleine club het toch regelmatig redt. Alleen kunstgrasquote:Op maandag 22 mei 2023 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Tenminste iemand blij met de handhaving van Excelsior.
Nog even geduld hebbenquote:Op maandag 22 mei 2023 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op zich wel knap dat zo'n kleine club het toch regelmatig redt. Alleen kunstgras![]()
![]()
Roda boys veilig gespeeld. Handhaving in de 2e klasse is een feit.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:32 schreef tong80 het volgende:
Geroosterd brood en gebakken spek. Sinaasappel toe.
EXquote:Op maandag 22 mei 2023 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op zich wel knap dat zo'n kleine club het toch regelmatig redt. Alleen kunstgras![]()
![]()
Wat heb jij met Roda boys?quote:Op maandag 22 mei 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roda boys veilig gespeeld. Handhaving in de 2e klasse is een feit.
Hoe zit het met Nivo Sparta? Dat clubje draag jij een warm hart toe, toch?
Waarom ga je daar dan heen?quote:
Warm hartquote:Op maandag 22 mei 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roda boys veilig gespeeld. Handhaving in de 2e klasse is een feit.
Hoe zit het met Nivo Sparta? Dat clubje draag jij een warm hart toe, toch?
Schop die gereformeerde boeren in zessen !!quote:Op maandag 22 mei 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Warm hartIs m'n alles. 40 jaar gevoetbald, waarvan 15 jaar in het eerste.
Zaterdag voor de derde keer op rij gewonnen, tegen Bennekom. Daarmee directe degradatie ontlopen. Volgende week winnen van Almkerk en dan ook geen nacompetitie.
Vorig jaar zo zitten balen dat ADO die laatste pot in de nacompetitie vernaaide (wel eigen schuld dit dat).quote:Op maandag 22 mei 2023 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Ha ha haquote:Op maandag 22 mei 2023 13:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Schop die gereformeerde boeren in zessen !!
Ja, ADO hoort wel in de eredivisie thuis, jammer dat het daar altijd zo'n puinhoop is.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vorig jaar zo zitten balen dat ADO die laatste pot in de nacompetitie vernaaide (wel eigen schuld dit dat).
Excelsior is toch geen club man.
Groningen ook. Maar ik vind het wel mooi dat ze eruit liggen.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ADO hoort wel in de eredivisie thuis, jammer dat het daar altijd zo'n puinhoop is.
Met slecht beleid is het zomaar gebeurd met je als grote club, kijk maar naar Roda.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groningen ook. Maar ik vind het wel mooi dat ze eruit liggen.
Zuid Amerika?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:23 schreef aTypisch het volgende:
ik heb mijn vliegticket binnen jongens
als de arend is gevlogen ga ik ook, is het feyenoord topic nog een beetje blij die dag
#wedoenhetsamen
Ga je een tijdje naar Spanje?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:23 schreef aTypisch het volgende:
ik heb mijn vliegticket binnen jongens
als de arend is gevlogen ga ik ook, is het feyenoord topic nog een beetje blij die dag
#wedoenhetsamen
Je gaat daar toch een langere tijd heen dacht ik?quote:
Sevilla-genot. Prachtige stad. Wel mokertjewarmquote:Op maandag 22 mei 2023 13:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
idrissi weer aanschouwen volgend seizoen
ja ik kan daar tot nu toe goed tegenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla-genot. Prachtige stad. Wel mokertjewarm
Behalve afgelopen week.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla-genot. Prachtige stad. Wel mokertjewarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |