Nee toch? Ze waren dominant en kregen kans na kans tegen 11 man en waren het opeens volledig kwijt toen het 11 tegen 10 werdquote:
Die wedstrijden onder schreuder zijn al helemaal uit m'n geheugen gewistquote:Op maandag 22 mei 2023 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee toch? Ze waren dominant en kregen kans na kans tegen 11 man en waren het opeens volledig kwijt toen het 11 tegen 10 werd
Arsenal lijkt me wel een geschikte alhoewel ik alsnog denk dat het sportief gezien voor Kudus beter is om 150 eredivisie wedstrijden in de benen te hebben. Maar goed dat telt denk ik voor meer jonge spelers.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:52 schreef Black-Death het volgende:
En Kudus zou een voorstel tot contractverlenging naast zich neer leggen en willen vertrekken. Doei.
Kudus komt voor een hoger niveau alles te kort. Dat gaat een grote flop worden buiten Ajax.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Arsenal lijkt me wel een geschikte alhoewel ik alsnog denk dat het sportief gezien voor Kudus beter is om 150 eredivisie wedstrijden in de benen te hebben. Maar goed dat telt denk ik voor meer jonge spelers.
Talent heeft hij, maar hij is tactisch wat lui, verdedigt slecht mee, staat te vaak buitenspel.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Arsenal lijkt me wel een geschikte alhoewel ik alsnog denk dat het sportief gezien voor Kudus beter is om 150 eredivisie wedstrijden in de benen te hebben. Maar goed dat telt denk ik voor meer jonge spelers.
Dat laatstequote:Op maandag 22 mei 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Talent heeft hij, maar hij is tactisch wat lui, verdedigt slecht mee, staat te vaak buitenspel.
Bij Arsenal lachen ze hem uit joh.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Talent heeft hij, maar hij is tactisch wat lui, verdedigt slecht mee, staat te vaak buitenspel.
Prima. Maar toch wel een niveautjes of twee minder dan Hakim Ziyech,quote:Op maandag 22 mei 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, aan de bal is hij wel sterk.
En uiteindelijk zegt dat niets. Je weet echt niet hoe hij zich gaat ontwikkelen bij een andere club.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima. Maar toch wel een niveautjes of twee minder dan Hakim Ziyech,
Moeilijk te vergelijken, denk dat hij beter op z'n plek is bij een PL middenmoter, een sterk verdedigingsblok en hij op 10 of zo er voor, een beetje zoals Grealish speelde bij Aston Villa, dat ligt hem wel denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima. Maar toch wel een niveautjes of twee minder dan Hakim Ziyech,
quote:Op maandag 22 mei 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken, denk dat hij beter op z'n plek is bij een PL middenmoter, een sterk verdedigingsblok en hij op 10 of zo er voor, een beetje zoals Grealish speelde bij Aston Villa, dat ligt hem wel denk ik.
Zelfs bij ons is het niet geschikt voor 10. * Tjacka neemt vanaf nu jullie beiden niet meer serieusquote:Op maandag 22 mei 2023 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En uiteindelijk zegt dat niets. Je weet echt niet hoe hij zich gaat ontwikkelen bij een andere club.
Er zijn er wel meer spelers weggegaan die heel veel sterker zijn geworden waarvan 'men' het niet verwachtte.
Ajax is al een hoog niveau. En hij was één van de uitblinkers op het WK.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kudus komt voor een hoger niveau alles te kort. Dat gaat een grote flop worden buiten Ajax.
Bij Arsenal heb ik nog wel het idee dat ze jonge spelers de kans geven om zich aan te passen. Vandaar dat ik meen dat het wel een geschikte club is. Verder eens hoor. Dat mee verdedigen was laatst schrijnend. Ik snap ook niet dat je dat pikt als trainer.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een aanvaller op z'n meeverdedigen beoordelenquote:Op maandag 22 mei 2023 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij Arsenal heb ik nog wel het idee dat ze jonge spelers de kans geven om zich aan te passen. Vandaar dat ik meen dat het wel een geschikte club is. Verder eens hoor. Dat mee verdedigen was laatst schrijnend. Ik snap ook niet dat je dat pikt als trainer.
Al meen ik nog steeds dat Kudus een zes is ;-)
Welkom in 2023 Herman.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een aanvaller op z'n meeverdedigen beoordelen
James Rodriguez ookquote:Op maandag 22 mei 2023 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is al een hoog niveau. En hij was één van de uitblinkers op het WK.
Ziyech en James Rodriguez zijn slecht vergelijkingsmateriaal. Dat zijn spelers voor een in de PL niet-bestaande positie.quote:
Schitterend toch, loop je daar as in een fontein te pleuren tussen de ponypacks en blikken bier. Twee dagen later pompen ze dat ding leeg en ligt opa op het stortquote:
Dat soort seizoen zullen er altijd tussenzitten.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:33 schreef Intint het volgende:
Bizar dat het ajax van Duitsland ook naast de titel lijkt te gaan grijpen.
Robben heeft altijd ongeluk gebracht.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:33 schreef Intint het volgende:
ach zonder slot en met van nistelrooy worden wij volgend jaar zelfs met down met johnny kampioenquote:Op maandag 22 mei 2023 14:33 schreef Intint het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |