Is dit cryptisch, of ben ik dom?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dudok gebak in Amsterdam. Ik moest twee keer kijken.
Nee en nee, denk ik.quote:
Gelukkig maar!quote:
Vanuit mijn ervaring als zeven vinkjes man raad ik je aan de rest van je leven gebukt te gaan onder je eigen privilege.quote:
Dat gaat uiteindelijk naar de budgetbak van de Aldi net als het geld wat je doneert aan één van die organisaties dus eigenlijk maakt dat ook allemaal niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
7/7
Nu mag ik niet meer meedoen aan niet-witte mannen discussies.
Smerige walgelijke klootzakken.quote:
Laten we alsjeblieft beleefd en respectvol blijven in onze communicatie op FOK!. Het is belangrijk dat alle deelnemers zich veilig voelen om hun mening te uiten zonder bang te hoeven zijn voor bedreiging of intimidatie. Laten wij ons daarom concentreren op het bespreken van onderwerpen met wederzijds respect, zodat we positieve interacties kunnen hebben!quote:
straks is pietje daar ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:58 schreef fetX het volgende:
Graag een subforum voor mensen met 6 of meer vinkjes.
User @Wereldgozer stelde daar een vraag over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom hebben jullie het na een jaar ineens weer over vinkjes?
je hebt na al die jaren nog niet door dat deze SC gewoon een herhaling van zetten is?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom hebben jullie het na een jaar ineens weer over vinkjes?
je bent inmiddels nuttiger opgeleid dan menig 'hoog opgeleid' persoonquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is maar goed dat ik niet hoog opgeleid en weg uit de Randstad ben
Gelukkig hoeven we daar ons geen zorgen om te maken in ons zevenvinkjes-subforum.quote:
Liever andersom, voor mensen met maar 1 of 2 vinkjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:58 schreef fetX het volgende:
Graag een subforum voor mensen met 6 of meer vinkjes.
Pascal Jansen boekje?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja de schrijver van dat boekje triggert wat in mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |