Alleen maar een beetje slepen met bitcoin, daar gaat het zweet ook niet van langs je pens gutsen.quote:
Roda en Groningen hebben een geweldig Europees verleden. Remember Inter Milaan, Anderlecht, Atletico Madrid en AC Milan. Triest.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met slecht beleid is het zomaar gebeurd met je als grote club, kijk maar naar Roda.
Schuine horizon -1quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
@:littlerabbit (Els is overigens jarig vandaag)
[ twitter ]
Zat mij toevallig dit weekend net af te vragen waar de liefde van mijn leven was gebleven op een enkele like na.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
@:littlerabbit (Els is overigens jarig vandaag)
[ twitter ]
Ze heeft haar leven in handen van God gegeven, dit zal vast veel van haar tijd opslokken.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat mij toevallig dit weekend net af te vragen waar de liefde van mijn leven was gebleven op een enkele like na.
Mijn week is nu al geslaagd!
Hele dagen samen in de kerk zitten kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 22 mei 2023 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze heeft haar leven in handen van God gegeven, dit zal vast veel van haar tijd opslokken.
Ze noemen voetbal ook weleens religie en het stadion een tempel...quote:Op maandag 22 mei 2023 16:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Hele dagen samen in de kerk zitten kan ook gezellig zijn
Spaghetti bolognese met geraspte kaas en gehaktquote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Stamppot andijvie spek en ui met gebraden saucijs.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijne avond maatquote:Op maandag 22 mei 2023 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot andijvie spek en ui met gebraden saucijs.
Tot morgen.
Raar.quote:
Hetzelfde hier!quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Corned beef filipino stylequote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Mmmm. Hopelijk allemaal met een dikke lepel MOSTERD.quote:
Ik denk dat niemand dit nog verbaast.quote:
Ik kan tenminste normaal typen.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niemand dit nog verbaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |