Tenzij Engelse club interesse heeft, dan is het meer.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karlsson 20 miljoen
@:Alaphilippe_
Een Rotterdams jaar.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Excelsior gaat het gewoon weer flikken he. Erg jammer.
40e komt er ook nog wel en anders wel door AZ volgende weekquote:
Dit heb ik 5 minuten in de 1e helft volgehouden.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd of user @:AFCNiels nog op ESPN4 zit.
Nu Leo in je oren hebben is een hel
Erg mooiquote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Emmen gaat gewoon van Utrecht volgende weekquote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Top seizoen heb jij toch als doorgewinterde Sparta supporter. De Hugo Borst van VBL!quote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb ik 5 minuten in de 1e helft volgehouden.
Jij snapt er echt helemaal geen klote vanquote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
Dat gehaat op Excelsior.
Gewoon een leuk clubje. Liever zij dan Volendam of Emmen ofzo.
Uhquote:Op zondag 21 mei 2023 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Emmen gaat gewoon van Utrecht volgende week
Nee daar is hun kunstgras echt te slecht en schandalig voor.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
Dat gehaat op Excelsior.
Gewoon een leuk clubje. Liever zij dan Volendam of Emmen ofzo.
Binnenkort is kunstgras sowieso niet meer toegestaan.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar is hun kunstgras echt te slecht en schandalig voor.
Nou ja, wel liever dan Emmen.
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top seizoen heb jij toch als doorgewinterde Sparta supporter. De Hugo Borst van VBL!
Ergens te zien?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
In Duitsland straks ook nog een leuke wedstrijd, Dortmund kan de koppositie van Bayern overnemen.
Hup Dortmund.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
In Duitsland straks ook nog een leuke wedstrijd, Dortmund kan de koppositie van Bayern overnemen.
Ik heb nog niet gekeken.quote:
Nog 1 seizoen die ellende.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Binnenkort is kunstgras sowieso niet meer toegestaan.
Straks worden ze nog 2e.quote:
Huh!?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:59 schreef KingRoland het volgende:
grappige is dat als feyenoord de titel niet had ze alsnog gelijk zouden spelen tegen Emmen
wat een competitie
Je moet niet proberen om alles te begrijpen.quote:
Ik wil een derde plek voor AZ. Doe er eens wat aan Utreg.quote:
Bedankt voor dit advies.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet niet proberen om alles te begrijpen.
Gaan we regelen maatjequote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een derde plek voor AZ. Doe er eens wat aan Utreg.
Ik gun het Dortmund, maar vrees dat ze weer ouderwets choken.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is toch wel mijn favoriete PSV-speler.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
Alleen om die irritante jongen Xavi Simons gun ik PSV de 2e plek niet
@:littlerabbit zelden zo een speler gezien
Hij is goed he.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit zelden zo een speler gezien
Wie is je favoriete Feyenoord-speler?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is toch wel mijn favoriete PSV-speler.
De laatste keer dat ik die competitie heb gekeken is nooit.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We verwelkomen FC Emmen in de mooiste competitie die er is: de nacompetitie.
Ik heb precies hetzelfde. Bayern heeft wel genoeg titels gewonnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik gun het Dortmund, maar vrees dat ze weer ouderwets choken.
Xavi haten. Oké.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
Daarom ben je voor AZ.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die competitie heb gekeken is nooit.
Kokcu en Giminez.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Feyenoord-speler?
Tijd dat Jong AZ promoveert.quote:
Dat is toch die vechtsporter...quote:
Dit is Groningenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse komt ook op gang, jammer dat het pas in de 33e wedstrijd is.
@:Yats
Hier heb je een punt.quote:
Tegen Groningen komt iedereen op gang (behalve Ajax.. )quote:Op zondag 21 mei 2023 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse komt ook op gang, jammer dat het pas in de 33e wedstrijd is.
@:Yats
Willem zei niet dat hij niet kan koppen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
Apart dat iemand die niet kan koppen alweer met zijn hoofd scoort.
Je weet anders wel gelijk wie ik bedoel.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Willem zei niet dat hij niet kan koppen.
En dat na een hele week feesten en alles doen wat God verboden heeftquote:Op zondag 21 mei 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
80 minuten nodig om van Emmen te winnen lol
Even een uurtje om de kater weg te spelen en dan alsnog winnen. Prima voorbereiding dus.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat na een hele week feesten en alles doen wat God verboden heeft
Alsof die erin geschoten wordt.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef PSVCL het volgende:
Wat een held die Bruma.. eerst Luukinho vrij in laten koppen en daarna een penal kado geven aan PSV
Alles onder plek 12 had dit niet gedaanquote:Op zondag 21 mei 2023 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen gaat de play-offs niet winnen.
quote:Op zondag 21 mei 2023 16:13 schreef Zorro het volgende:
at een held die Bruma.. eerst Luukinho vrij in laten koppen en daarna een penal kado geven aan PSV
FCGquote:
Wij zijn niet bang want Bruma is erbijquote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef PSVCL het volgende:
Wat een held die Bruma.. eerst Luukinho vrij in laten koppen en daarna een penal kado geven aan PSV
Wat voor style?quote:
Erve Asito, MAC3 Park en Yanmar. Prachtigr aanwinsten voor de 6e competitie van Europa.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk promoveert Almere City, MVV of FC Eindhoven.
Excelsior.quote:
Winst voor AZ en Twente zou genot zijn.quote:
Ja.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Winst voor AZ en Twente zou genot zijn.
Douvikas wel! Topscorergenotquote:Op zondag 21 mei 2023 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Pavlidis weer eens niet gescoord. Maar wel 3 assists.
Wel bedroevend laag aantal. Echte spitsen zijn er niet meer? Weet nog dat Huntelaar topscorer werd met 34 goals.quote:
Ajax heeft de lastigste uitwedstrijd van het seizoen. FYI.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:37 schreef RipCity het volgende:
Oh Ajax beter doelsaldo. Ajax pakt die 2e plek wel.
Geloof niet meer in psv .
Daarom staat fc utrecht voor het eerst ooit op 1 met topscorer 🤣🤣🤣quote:Op zondag 21 mei 2023 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel bedroevend laag aantal. Echte spitsen zijn er niet meer? Weet nog dat Huntelaar topscorer werd met 34 goals.
Twente is in topvorm en wil vast revanche nemen voor die bekernederlaagquote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax heeft de lastigste uitwedstrijd van het seizoen. FYI.
quote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom staat fc utrecht voor het eerst ooit op 1 met topscorer 🤣🤣🤣
Zou twente het nog iets boeien?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax heeft de lastigste uitwedstrijd van het seizoen. FYI.
Kan je ook meteen kijken wat de winnende nummers zijn bij de loterij in die glazen bol van je?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV gaat volgende week niet verliezen
Daar zijn voorrondes voor.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:34 schreef TLC het volgende:
PSV in de CL, daar moet je toch ook niet aan denken
Als RKC niet van Cambuur wint moeten ze zichzelf opheffen.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou lachen zijn als Kowet wint in Heerenveen en RKC niet weet te winnen.
Wat is daar gek aan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:41 schreef RipCity het volgende:
https://www.nieuwnieuws.n(...)tegen-voetbalgeweld/
Het wordt steeds gekker hè…
Maak het seizoen dan toch gewoon af joh lulquote:
Dat is wel een hele late reactie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak het seizoen dan toch gewoon af joh lul
Dat was ook mijn eerste gedachte. Die ene wedstrijd maakt toch ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak het seizoen dan toch gewoon af joh lul
We beginnen dus met AZ - PSV!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Het is bijna voorbij. 😪
Vlag op een modderschuit.quote:Op zondag 28 mei 2023 08:26 schreef Paul het volgende:
VBL / Vandaag kan een FCUtrecht-speler topscorer worden voor het eerst ooit
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Twente gebruiken ze nog postduiven om persberichten rond te sturen.
En daarna nog 3.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een potentieel 40 miljoen wedstrijd.
Volgens Fresia dan.
Ben je benieuwd of de Ibiza-voorbereiding iets is dat voor herhaling vatbaar is?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben we morgen feyenoord live of weer zo een kut schakelprogramma wat dit keer wel interresant is
2 zenders tegelijk kijken morgen
eentje op tv en eentje ziggo go
Ja, kom. Laten we een van de belangrijkste volktrekkers niet uitzenden.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom wordt Feyenoord uitgezonden?
Doe dan HEE-GA. Dat draait nog ergens om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat het niet zoveel uitmaaktquote:Op zondag 28 mei 2023 12:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je benieuwd of de Ibiza-voorbereiding iets is dat voor herhaling vatbaar is?
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat de pan aan. Bittenballen. Typisch Nederlands. @:de_kraam
Allebei is het niet erg spannend dus kan ik mooi mijn aandacht verdelen.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boet meer dan de GP van Monaco.
Vitesse wil toch wel boven NEC eindigen?quote:
Ik wens FA @GGMM heel veel plezier.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Forumgebruiker GGMM zit nu in de bioscoop voor The Little Mermaid (2023).
Ik denk het. Maar dat verdienen we eigenlijk niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vitesse wil toch wel boven NEC eindigen?
Dit was photoshop.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:17 schreef Malavita het volgende:
Een schaal voor champions league. Wie verzint die onzin
Wij deden ooit een hele huldiging.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:17 schreef Malavita het volgende:
Een schaal voor champions league. Wie verzint die onzin
fotoshop op tv?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was photoshop.
Maar dat jij er in tuint is wel niet zo gek.
quote:Op zondag 28 mei 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja je weet wel. Editors enzo
Ik gok dat ze vandaag verliezen omdat er teveel bier in de benen is gezakt en er natuurlijk 0 motivatie over is, niet dat het ook nog maar iets uitmaakt.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat het niet zoveel uitmaakt
ze gaan vandaag gewoon weer knallen
Wss welquote:Op zondag 28 mei 2023 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
ben ik de enige die vanmiddag voor psv hier is
Ik snap mensen die voor AZ/Twente zijn ook niet zo goed.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat AZ & Twente beide winnenquote:Op zondag 28 mei 2023 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap mensen die voor AZ/Twente zijn ook niet zo goed.
PSV gaat overigens sowieso niet winnen, het ligt dus aan Twente.
Ik zou er voor tekenen, laat ik het zo zeggen.quote:
gelijkspel is genoegquote:Op zondag 28 mei 2023 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap mensen die voor AZ/Twente zijn ook niet zo goed.
PSV gaat overigens sowieso niet winnen, het ligt dus aan Twente.
Nee hoor, heel schuimbekkend Rotterdam-Zuid met jou. Het boeit jullie meer dan ons.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2023 14:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee hoor, heel schuimbekkend Rotterdam-Zuid met jou. Het boeit jullie meer dan ons.
Flodderfrituur.gifquote:Op zondag 28 mei 2023 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat de pan aan. Bittenballen. Typisch Nederlands. @:de_kraam
Dan heb je nog steeds een hoop politieinzet nodig.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:25 schreef RvLaak het volgende:
W'rom hebben ze in Groningen niet gewoon alle plaatsen vrijgegeven voor Sparta supporters?
waarom wel?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:25 schreef RvLaak het volgende:
W'rom hebben ze in Groningen niet gewoon alle plaatsen vrijgegeven voor Sparta supporters?
Ja, maar dat was het probleem toch niet?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds een hoop politieinzet nodig.
Lijkt me niet dat de driehoek dat heel leuk vindt nee.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het probleem toch niet?
Ruimte aan de Kampioen geven, dit, datquote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo Feyenoord op ESPN 2 en niet Ajax?
Voorbij op alle frontenquote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
sereusquote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef Zorro het volgende:
De laatste keer Leo Driessen, hoorde ik dat nou goed?![]()
![]()
Ajax is een kleine club.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Flodderfrituur.gif
Vandaag weer een kringverjaardag allen. Van mien opa. Daardoor de ONTKNOPING missen.
Typisch Nederlands.
En dan moet je over een half uur nog schakelen om de GOAT 8e te zien worden, hahaha!quote:Op zondag 28 mei 2023 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
moeilijk om op 3 schermen tegelijk te concentreren
ik wordtduizelig
Nog een paar jaar, dan is ie dood. Eem opa op het spoor zetten in de rolstoel.quote:
begint dat over eeh half uur alquote:Op zondag 28 mei 2023 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan moet je over een half uur nog schakelen om de GOAT 8e te zien worden, hahaha!
1 scherm al lastig zat voor je denk. Niet te veel hooi op je vork nemen ouwe dibbesquote:Op zondag 28 mei 2023 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
moeilijk om op 3 schermen tegelijk te concentreren
ik wordtduizelig
Zet dit scherm maar uit.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
begint dat over eeh half uur al
ik dacht 4 uur
kut zeg
bedankt voor de tip dan zet ik scherm 4 ook aan
Hier alsnog een ontknoping voor jequote:Op zondag 28 mei 2023 14:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Flodderfrituur.gif
Vandaag weer een kringverjaardag allen. Van mien opa. Daardoor de ONTKNOPING missen.
Typisch Nederlands.
Je vergeet Paulquote:Op zondag 28 mei 2023 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht - Emmen
Dat boeit echt NIEMAND joh
@Paulquote:Op zondag 28 mei 2023 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht - Emmen
@Paulquote:Op zondag 28 mei 2023 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht - Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |