Tenzij Engelse club interesse heeft, dan is het meer.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karlsson 20 miljoen
@:Alaphilippe_
Een Rotterdams jaar.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Excelsior gaat het gewoon weer flikken he. Erg jammer.
40e komt er ook nog wel en anders wel door AZ volgende weekquote:
Dit heb ik 5 minuten in de 1e helft volgehouden.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd of user @:AFCNiels nog op ESPN4 zit.
Nu Leo in je oren hebben is een hel
Erg mooiquote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Emmen gaat gewoon van Utrecht volgende weekquote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Top seizoen heb jij toch als doorgewinterde Sparta supporter. De Hugo Borst van VBL!quote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb ik 5 minuten in de 1e helft volgehouden.
Jij snapt er echt helemaal geen klote vanquote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
Dat gehaat op Excelsior.
Gewoon een leuk clubje. Liever zij dan Volendam of Emmen ofzo.
Uhquote:Op zondag 21 mei 2023 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Emmen gaat gewoon van Utrecht volgende week
Nee daar is hun kunstgras echt te slecht en schandalig voor.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
Dat gehaat op Excelsior.
Gewoon een leuk clubje. Liever zij dan Volendam of Emmen ofzo.
Binnenkort is kunstgras sowieso niet meer toegestaan.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar is hun kunstgras echt te slecht en schandalig voor.
Nou ja, wel liever dan Emmen.
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top seizoen heb jij toch als doorgewinterde Sparta supporter. De Hugo Borst van VBL!
Ergens te zien?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
In Duitsland straks ook nog een leuke wedstrijd, Dortmund kan de koppositie van Bayern overnemen.
Hup Dortmund.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
In Duitsland straks ook nog een leuke wedstrijd, Dortmund kan de koppositie van Bayern overnemen.
Ik heb nog niet gekeken.quote:
Nog 1 seizoen die ellende.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Binnenkort is kunstgras sowieso niet meer toegestaan.
Straks worden ze nog 2e.quote:
Huh!?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:59 schreef KingRoland het volgende:
grappige is dat als feyenoord de titel niet had ze alsnog gelijk zouden spelen tegen Emmen
wat een competitie
Je moet niet proberen om alles te begrijpen.quote:
Ik wil een derde plek voor AZ. Doe er eens wat aan Utreg.quote:
Bedankt voor dit advies.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet niet proberen om alles te begrijpen.
Gaan we regelen maatjequote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een derde plek voor AZ. Doe er eens wat aan Utreg.
Ik gun het Dortmund, maar vrees dat ze weer ouderwets choken.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is toch wel mijn favoriete PSV-speler.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
Alleen om die irritante jongen Xavi Simons gun ik PSV de 2e plek niet
@:littlerabbit zelden zo een speler gezien
Hij is goed he.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit zelden zo een speler gezien
Wie is je favoriete Feyenoord-speler?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is toch wel mijn favoriete PSV-speler.
De laatste keer dat ik die competitie heb gekeken is nooit.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We verwelkomen FC Emmen in de mooiste competitie die er is: de nacompetitie.
Ik heb precies hetzelfde. Bayern heeft wel genoeg titels gewonnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik gun het Dortmund, maar vrees dat ze weer ouderwets choken.
Xavi haten. Oké.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
Daarom ben je voor AZ.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die competitie heb gekeken is nooit.
Kokcu en Giminez.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Feyenoord-speler?
Tijd dat Jong AZ promoveert.quote:
Dat is toch die vechtsporter...quote:
Dit is Groningenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse komt ook op gang, jammer dat het pas in de 33e wedstrijd is.
@:Yats
Hier heb je een punt.quote:
Tegen Groningen komt iedereen op gang (behalve Ajax.. )quote:Op zondag 21 mei 2023 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse komt ook op gang, jammer dat het pas in de 33e wedstrijd is.
@:Yats
Willem zei niet dat hij niet kan koppen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
Apart dat iemand die niet kan koppen alweer met zijn hoofd scoort.
Je weet anders wel gelijk wie ik bedoel.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Willem zei niet dat hij niet kan koppen.
En dat na een hele week feesten en alles doen wat God verboden heeftquote:Op zondag 21 mei 2023 16:11 schreef KingRoland het volgende:
80 minuten nodig om van Emmen te winnen lol
Even een uurtje om de kater weg te spelen en dan alsnog winnen. Prima voorbereiding dus.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat na een hele week feesten en alles doen wat God verboden heeft
Alsof die erin geschoten wordt.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef PSVCL het volgende:
Wat een held die Bruma.. eerst Luukinho vrij in laten koppen en daarna een penal kado geven aan PSV
Alles onder plek 12 had dit niet gedaanquote:Op zondag 21 mei 2023 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen gaat de play-offs niet winnen.
quote:Op zondag 21 mei 2023 16:13 schreef Zorro het volgende:
at een held die Bruma.. eerst Luukinho vrij in laten koppen en daarna een penal kado geven aan PSV
FCGquote:
Wij zijn niet bang want Bruma is erbijquote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef PSVCL het volgende:
Wat een held die Bruma.. eerst Luukinho vrij in laten koppen en daarna een penal kado geven aan PSV
Wat voor style?quote:
Erve Asito, MAC3 Park en Yanmar. Prachtigr aanwinsten voor de 6e competitie van Europa.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk promoveert Almere City, MVV of FC Eindhoven.
Excelsior.quote:
Winst voor AZ en Twente zou genot zijn.quote:
Ja.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Winst voor AZ en Twente zou genot zijn.
Douvikas wel! Topscorergenotquote:Op zondag 21 mei 2023 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Pavlidis weer eens niet gescoord. Maar wel 3 assists.
Wel bedroevend laag aantal. Echte spitsen zijn er niet meer? Weet nog dat Huntelaar topscorer werd met 34 goals.quote:
Ajax heeft de lastigste uitwedstrijd van het seizoen. FYI.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:37 schreef RipCity het volgende:
Oh Ajax beter doelsaldo. Ajax pakt die 2e plek wel.
Geloof niet meer in psv .
Daarom staat fc utrecht voor het eerst ooit op 1 met topscorer 🤣🤣🤣quote:Op zondag 21 mei 2023 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel bedroevend laag aantal. Echte spitsen zijn er niet meer? Weet nog dat Huntelaar topscorer werd met 34 goals.
Twente is in topvorm en wil vast revanche nemen voor die bekernederlaagquote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax heeft de lastigste uitwedstrijd van het seizoen. FYI.
quote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom staat fc utrecht voor het eerst ooit op 1 met topscorer 🤣🤣🤣
Zou twente het nog iets boeien?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax heeft de lastigste uitwedstrijd van het seizoen. FYI.
Kan je ook meteen kijken wat de winnende nummers zijn bij de loterij in die glazen bol van je?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV gaat volgende week niet verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |