Tenzij Engelse club interesse heeft, dan is het meer.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karlsson 20 miljoen
@:Alaphilippe_
Een Rotterdams jaar.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Excelsior gaat het gewoon weer flikken he. Erg jammer.
40e komt er ook nog wel en anders wel door AZ volgende weekquote:
Dit heb ik 5 minuten in de 1e helft volgehouden.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd of user @:AFCNiels nog op ESPN4 zit.
Nu Leo in je oren hebben is een hel
Erg mooiquote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Emmen gaat gewoon van Utrecht volgende weekquote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Top seizoen heb jij toch als doorgewinterde Sparta supporter. De Hugo Borst van VBL!quote:Op zondag 21 mei 2023 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb ik 5 minuten in de 1e helft volgehouden.
Jij snapt er echt helemaal geen klote vanquote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
Dat gehaat op Excelsior.
Gewoon een leuk clubje. Liever zij dan Volendam of Emmen ofzo.
Uhquote:Op zondag 21 mei 2023 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Emmen gaat gewoon van Utrecht volgende week
Nee daar is hun kunstgras echt te slecht en schandalig voor.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef bbuddybb het volgende:
Dat gehaat op Excelsior.
Gewoon een leuk clubje. Liever zij dan Volendam of Emmen ofzo.
Binnenkort is kunstgras sowieso niet meer toegestaan.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar is hun kunstgras echt te slecht en schandalig voor.
Nou ja, wel liever dan Emmen.
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top seizoen heb jij toch als doorgewinterde Sparta supporter. De Hugo Borst van VBL!
Ergens te zien?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
In Duitsland straks ook nog een leuke wedstrijd, Dortmund kan de koppositie van Bayern overnemen.
Hup Dortmund.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
In Duitsland straks ook nog een leuke wedstrijd, Dortmund kan de koppositie van Bayern overnemen.
Ik heb nog niet gekeken.quote:
Nog 1 seizoen die ellende.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Binnenkort is kunstgras sowieso niet meer toegestaan.
Straks worden ze nog 2e.quote:
Huh!?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:59 schreef KingRoland het volgende:
grappige is dat als feyenoord de titel niet had ze alsnog gelijk zouden spelen tegen Emmen
wat een competitie
Je moet niet proberen om alles te begrijpen.quote:
Ik wil een derde plek voor AZ. Doe er eens wat aan Utreg.quote:
Bedankt voor dit advies.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet niet proberen om alles te begrijpen.
Gaan we regelen maatjequote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een derde plek voor AZ. Doe er eens wat aan Utreg.
Ik gun het Dortmund, maar vrees dat ze weer ouderwets choken.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is toch wel mijn favoriete PSV-speler.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
Alleen om die irritante jongen Xavi Simons gun ik PSV de 2e plek niet
@:littlerabbit zelden zo een speler gezien
Hij is goed he.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit zelden zo een speler gezien
Wie is je favoriete Feyenoord-speler?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is toch wel mijn favoriete PSV-speler.
De laatste keer dat ik die competitie heb gekeken is nooit.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We verwelkomen FC Emmen in de mooiste competitie die er is: de nacompetitie.
Ik heb precies hetzelfde. Bayern heeft wel genoeg titels gewonnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:03 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik gun het Dortmund, maar vrees dat ze weer ouderwets choken.
Xavi haten. Oké.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef KingRoland het volgende:
Daarom ben je voor AZ.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die competitie heb gekeken is nooit.
Kokcu en Giminez.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Feyenoord-speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |