Lahdo is nog minder.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hehe
Eindelijk die patatzak naar de kant
Moet hij weten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
Clasie schiet de bal richting de parkeerplaats.
Gezien zn postuur toch erg sterk aan de bal.quote:
Zou ook prima naast Frenkie in het Nederlands elftal kunnen spelen.quote:
Die man is echt niet goed hoorquote:
zure Boomer is zuurquote:
Ik vind dit wel een leuke opmerking van Sjaak.quote:
Als het eind van de wereld nabij is trek ik naar Rotterdam, want daar gebeurt alles 50 jaar later.quote:
Amsterdam werd in 1890 platgegooid?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als het eind van de wereld nabij is trek ik naar Rotterdam, want daar gebeurt alles 50 jaar later.
Het feit dat hij bij West Ham balt verklapte dat al een beetjequote:Op donderdag 18 mei 2023 22:40 schreef -XOR- het volgende:
Thilo Kehrer is ook maar een matig spelertje
Werd vroeger gezien als behoorlijk talentvolquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het feit dat hij bij West Ham balt verklapte dat al een beetje
OK, zure pre-Boomer danquote:
Alsnog meer actie dan bij honkbalquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:42 schreef RipCity het volgende:
al die Amerikaanse vloggers in het stadion straks klagen in de youtube video dat er niet eens een goal is gevallen
Neequote:Op donderdag 18 mei 2023 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit wel een penalty @:Klaasweetalles ?
jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
Is dit wel een penalty @:Klaasweetalles ?
Ze doen alles helemaal zelfquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een vrije trap voor West Ham is sowieso gek.
Dus eigenlijk een vrije trap voor AZ.quote:
Echt belachelijke regel idd. Die kan zo gek als die wil inkomen. Standaard fk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:44 schreef Wertha het volgende:
Ja... balletje op de hand. Maar als er een keeper bij is, wordt die altijd in bescherming genomen.
Waanzin natuurlijk, krijgt nu een vrije trap terwijlquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:44 schreef Wertha het volgende:
Ja... balletje op de hand. Maar als er een keeper bij is, wordt die altijd in bescherming genomen.
Mauroquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:47 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik vind dit toch wel hands hoor, hij ontneemt echt een grote kans op doel. Heb ze om veel minder zien geven.
Hij fluit voor de eerste overtreding.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:47 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik vind dit toch wel hands hoor, hij ontneemt echt een grote kans op doel. Heb ze om veel minder zien geven.
Zoontje van Gert-Jan Verbeekquote:
Dan hadden ze wel een strafschop gegevenquote:
Hoezo, die keeper komt zelf zo hard in. Wat een onzin.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij fluit voor de eerste overtreding.
Omdat het hier een warm bad is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
En waarom ben ik precies niet gaan slapen?
D opvolger van Pavlidis?!quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Meerdink wint kopduels van premier league verdedigers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Er gebeurde echt niets waar je een strafschop voor zou moeten gevenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:48 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Hoezo, die keeper komt zelf zo hard in. Wat een onzin.
Mee eens hoor. Maar het is een keeper en dan fluiten ze altijd wat eerder. Ondanks dat dat eigenlijk nergens op slaat.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:48 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Hoezo, die keeper komt zelf zo hard in. Wat een onzin.
Dat vraag je aan ons?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
En waarom ben ik precies niet gaan slapen?
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:49 schreef RipCity het volgende:
Conclusie: AZ heeft zich gewoon ontzettend tekort gedaan.Mwa. Ik vond het niet zoveel over 2 potjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:49 schreef RipCity het volgende:
Conclusie: AZ heeft zich gewoon ontzettend tekort gedaan.AZ heeft vandaag helemaal niks gecreerd. West Ham is dus verdiend door naar de finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan beter een beetje dichter bij het doel blijven, echt goed voetballen kan hij niet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pavlidis werkt vandaag hard maar was verder helemaal nergens.
Voor ploegen die meestal geen kampioen worden!quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cofficinten zijn voor autisten.
Als HFC Haarlem supporter van vruuuger moest ik hier toch om lachenquote:
Echt al sinds het begin in overdrijf x100 standjequote:Op donderdag 18 mei 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze doet helemaal geen pijn want de wedstrijd was over
Wytse is echt moker debiel vandaag
Psv?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor ploegen die meestal geen kampioen worden!
Ja, maar voor wie?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:52 schreef fetX het volgende:
Wel een fout om Clasie 10 min geleden niet te wisselen overigens, maar goed
Bij Sporting was het van doorgaan naar uitgeschakeld.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, daar doelde ik op ja.quote:
Ja, dat commentaar is behoorlijk slecht.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit lijkt mij een juiste constatering.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op dit punt denk ik dat AZ het lastig gaat krijgen om nog door te gaan
Yep, die goal in de laatste minuut van de verlenging was echt zuur. De dag ervoor verloor ook PSV in de laatste minuut.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Dit komt toch niet eens in de buurt van Sporting destijds?
je valt in herhalingquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:52 schreef Scrummie het volgende:
THEY FLIGH SO HIGH THEY REACH THE SKY
AND LIKE MY DREAMS THEY FAAAADE AND DIEEEEE
FORTUNES ALWAYS HIDING
I LOOKED EVERYWHERE
IM FOREVER BLOWING BUBBELS
PRETTY BUBBLES IN THE AIR
UNITED UNITED
Wat een onzin krijg jij toch elke dag uit je toetsenbord.quote:
Totaal niet idd.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Dit komt toch niet eens in de buurt van Sporting destijds?
PSV verloor nietquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die goal in de laatste minuut van de verlenging was echt zuur. De dag ervoor verloor ook PSV in de laatste minuut.
Bedanktquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een onzin krijg jij toch elke dag uit je toetsenbord.
Was die goal niet buiten de officile speeltijd van de verlenging?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die goal in de laatste minuut van de verlenging was echt zuur. De dag ervoor verloor ook PSV in de laatste minuut.
Oh ben je er ook weer met een az post.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jesper Karlsson, jongens. Is dat nou echt 20 miljoen euro waard als je dat vanavond ziet?
Kan er niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jesper Karlsson, jongens. Is dat nou echt 20 miljoen euro waard als je dat vanavond ziet?
Ook niet.quote:
Ik kan ook een wedstrijd van Antony voor de geest halen tegen FC Emmen waar hij geen 100 miljoen waard was.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind het niet leuk dat ons seizoen al een tijdje niet meer spannend is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overgeschakeld naar Basel - Fiorentina.
Antony was ook geen 100 miljoen waard. We zijn allemaal niet gek.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan ook een wedstrijd van Antony voor de geest halen tegen FC Emmen waar hij geen 100 miljoen waard was.
Maarja. Zo werkt het natuurlijk niet
Wat doe je daar dan?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wil in een zomerslaap kunnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat ons seizoen al een tijdje niet meer spannend is.
Afkickverschijnselen denk ik. Ik heb zin in augustus.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook niet.
Was 2-0, werd 2-1, Cocu maakte nog 3-1 maar was niet genoeg na 2-0 uit
Erkende hooligan.quote:
Hadden WE alsnog 2 keer verlorenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was met de huidige regels 2x pingels geworden trouwens, maar daar heb je niks aan
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee daarvoor hebben we die netten
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vechtpartijen.
Jammer dat ik overgeschakeld ben. kan iemand mij op de hoogte brengen?
Met familie aanvallen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderatorquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderator
Wat is dit dan voor ass-kissing?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Kwaliteit wordt hier gewoon benoemd h.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor ass-kissing?
Nee sorry had je maar moeten blijven kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vechtpartijen.
Jammer dat ik overgeschakeld ben. kan iemand mij op de hoogte brengen?
Weet je wanneer ze ook extreem streng waren in Duitsland?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer kijken naar Engeland en Duitsland daar hebben ze extreem strenge voetbalwet. Daar gebeurt nooit iets..
Nu weet je misschien hoe hij aan de titel "forumbeest" is gekomen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gaan we nog 10.000x horen. Play-offs gaan sowieso uit de hand lopen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer kijken naar Engeland en Duitsland daar hebben ze extreem strenge voetbalwet. Daar gebeurt nooit iets..
Geen idee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet je wanneer ze ook extreem streng waren in Duitsland?
Transferperiodes zijn ook altijd een grimmige periode in het Feyenoord-topic.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil in een zomerslaap kunnen.
Ben nu al de Slot-soap moe.
Zeker omdat hij gewoon blijft.
Thuis 1-0, uit 0-0, hij flikt het toch weer.quote:
Verplichte treincombi'squote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet je wanneer ze ook extreem streng waren in Duitsland?
Ik wil een ding van je weten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Transferperiodes zijn ook altijd een grimmige periode in het Feyenoord-topic.
Maar ik verwacht ‘slechts’ drie grote aankopen buiten Zerrouki deze keer. En Slot blijft.
Ik.moest hier te hard om lachenquote:
Welverdiende like uitgedeeldquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:02 schreef Tjacka het volgende:
Jos Mourinho, Jos Mourinho, Jos Mourinho, Jos Mourinho![]()
![]()
EISERN Union is het niet met u eens.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
Wat een walgelijke supporters heeft AZ toch.
Kunnen ze geen voorbeeld aan Feyenoord nemen?
Ik ook. Deze had ik nog niet eerder langs zien komen. Leuk!quote:
Houdt geen huid keer over door al die tattoos na een Europese prijsquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Thuis 1-0, uit 0-0, hij flikt het toch weer.
Natuurlijk, alleen ben ik niet enorm fan van hem nog een seizoen huren. Zoveel mogelijk waarde op het veld ajb.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil een ding van je weten.
Blijf Szymanski? Ja of Nee?
quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt geen huid keer over door al die tattoos na een Europese prijs
Fijn om te horen. Doet me goed.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen ben ik niet enorm fan van hem nog een seizoen huren. Zoveel mogelijk waarde op het veld ajb.
Maar als het de enige optie blijkt moet je het alsnog doen natuurlijk.
Basel met sterspeler Burger (lol)quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Basel dit trouwens gaat redden is dit een Gods wonder.
Fiorentina is 4 klassen beter.
Papa op zijn dijbeen, raar haar en een twijfelachtig talent maar wat een carrire.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op de knien voor Lord Neno Gudelj.
Wouter Burger heeft meteen kans op een goal.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Basel met sterspeler Burger (lol)
En @:atypisch en @:fetx mij maar belachelijk maken omdat ik het wel zag in die jongen (naja, een beetje)
Gudelj drinkt geen alcohol en koffie evenmin. ,,Omdat je na elke kop koffie zeven glazen water moet drinken om je vochthuishouding weer in evenwicht te krijgen", aldus de Servir.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Papa op zijn dijbeen, raar haar en een twijfelachtig talent maar wat een carrire.
Stukje onverzettelijkheid.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Papa op zijn dijbeen, raar haar en een twijfelachtig talent maar wat een carrire.
BurgerGODquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Basel met sterspeler Burger (lol)
En @:atypisch en @:fetx mij maar belachelijk maken omdat ik het wel zag in die jongen (naja, een beetje)
ME'er is niet zo snel in zo'n zwaar pakjequote:
Stoeltje vrij volgend seizoen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gast die de ME'er vol tegen zijn hoofd (helm) slaat heeft wel lef.
Ja iedere keer uit andere hoek. Niet echt nieuwsquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je telkens dezelfde situatie post.
Maar hee.
Dan moet je beter kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je telkens dezelfde situatie post.
Maar hee.
Twee keer een situatie waar als de scheidsrechter voor een pingel fluit de VAR ook niets gaat doen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:27 schreef TLC het volgende:
Volledig terecht dat WHU door gaat naar de finale, AZ had echt niks in de melk te brokkelen (afgezonderd van een paar minuten in de eerste helft in Londen)
Maar dan wel 2 partijen die het willen. Dit lijkt een vak te zijn met volk wat daar niets mee te maken wilt hebben, dan is het gewoon een laffe aanval.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Stiekem geniet ik ergens wel altijd van een goede rel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |