Wat doe je daar dan?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die goal in de laatste minuut van de verlenging was echt zuur. De dag ervoor verloor ook PSV in de laatste minuut.
Ik wil in een zomerslaap kunnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat ons seizoen al een tijdje niet meer spannend is.
Afkickverschijnselen denk ik. Ik heb zin in augustus.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook niet.
Was 2-0, werd 2-1, Cocu maakte nog 3-1 maar was niet genoeg na 2-0 uit
Erkende hooligan.quote:
Hadden WE alsnog 2 keer verlorenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was met de huidige regels 2x pingels geworden trouwens, maar daar heb je niks aan
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee daarvoor hebben we die netten
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vechtpartijen.
Jammer dat ik overgeschakeld ben. kan iemand mij op de hoogte brengen?
Met familie aanvallen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderatorquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderator
Wat is dit dan voor ass-kissing?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |