quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee daarvoor hebben we die netten
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vechtpartijen.
Jammer dat ik overgeschakeld ben. kan iemand mij op de hoogte brengen?
Met familie aanvallen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderatorquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderator
Wat is dit dan voor ass-kissing?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Kwaliteit wordt hier gewoon benoemd hé.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor ass-kissing?
Nee sorry had je maar moeten blijven kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vechtpartijen.
Jammer dat ik overgeschakeld ben. kan iemand mij op de hoogte brengen?
Weet je wanneer ze ook extreem streng waren in Duitsland?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer kijken naar Engeland en Duitsland daar hebben ze extreem strenge voetbalwet. Daar gebeurt nooit iets..
Nu weet je misschien hoe hij aan de titel "forumbeest" is gekomen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gaan we nog 10.000x horen. Play-offs gaan sowieso uit de hand lopen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer kijken naar Engeland en Duitsland daar hebben ze extreem strenge voetbalwet. Daar gebeurt nooit iets..
Geen idee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet je wanneer ze ook extreem streng waren in Duitsland?
Transferperiodes zijn ook altijd een grimmige periode in het Feyenoord-topic.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil in een zomerslaap kunnen.
Ben nu al de Slot-soap moe.
Zeker omdat hij gewoon blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |