Ook niet.quote:
Ik kan ook een wedstrijd van Antony voor de geest halen tegen FC Emmen waar hij geen 100 miljoen waard was.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jesper Karlsson, jongens. Is dat nou echt 20 miljoen euro waard als je dat vanavond ziet?
Ik vind het niet leuk dat ons seizoen al een tijdje niet meer spannend is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overgeschakeld naar Basel - Fiorentina.
Antony was ook geen 100 miljoen waard. We zijn allemaal niet gek.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan ook een wedstrijd van Antony voor de geest halen tegen FC Emmen waar hij geen 100 miljoen waard was.
Maarja. Zo werkt het natuurlijk niet
Wat doe je daar dan?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die goal in de laatste minuut van de verlenging was echt zuur. De dag ervoor verloor ook PSV in de laatste minuut.
Ik wil in een zomerslaap kunnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat ons seizoen al een tijdje niet meer spannend is.
Afkickverschijnselen denk ik. Ik heb zin in augustus.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook niet.
Was 2-0, werd 2-1, Cocu maakte nog 3-1 maar was niet genoeg na 2-0 uit
Erkende hooligan.quote:
Hadden WE alsnog 2 keer verlorenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was met de huidige regels 2x pingels geworden trouwens, maar daar heb je niks aan
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee daarvoor hebben we die netten
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vechtpartijen.
Jammer dat ik overgeschakeld ben. kan iemand mij op de hoogte brengen?
Met familie aanvallen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderatorquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers van WHU bemoeiden zich ermee want er werd familie aangevallen. Ook Eenhorn deed mee.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was vandaag weer een ongekend goed en verfijnde moderator
Wat is dit dan voor ass-kissing?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Kwaliteit wordt hier gewoon benoemd hé.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor ass-kissing?
Nee sorry had je maar moeten blijven kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vechtpartijen.
Jammer dat ik overgeschakeld ben. kan iemand mij op de hoogte brengen?
Weet je wanneer ze ook extreem streng waren in Duitsland?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer kijken naar Engeland en Duitsland daar hebben ze extreem strenge voetbalwet. Daar gebeurt nooit iets..
Nu weet je misschien hoe hij aan de titel "forumbeest" is gekomen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gaan we nog 10.000x horen. Play-offs gaan sowieso uit de hand lopen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef Tjacka het volgende:
We moeten meer kijken naar Engeland en Duitsland daar hebben ze extreem strenge voetbalwet. Daar gebeurt nooit iets..
Geen idee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weet je wanneer ze ook extreem streng waren in Duitsland?
Transferperiodes zijn ook altijd een grimmige periode in het Feyenoord-topic.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil in een zomerslaap kunnen.
Ben nu al de Slot-soap moe.
Zeker omdat hij gewoon blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |