Sorry.quote:
Leuk al die tweetsquote:Op maandag 15 mei 2023 19:50 schreef ledn81 het volgende:
Jeff : "Doen we 1x een bochie?"
Jeff : "Kim zal trots op zijn na vandaag"
Jeff : "The champ is here, it is time to meet a legend"![]()
[ twitter ]
Heel opvallend idd.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:52 schreef Judiwi het volgende:
Heeft Marciano nu toegezegd met Eunice te gaan koken? Nee toch.
Eunice probeert zich overal in te werken. Bah bah.
Vervelend idd, opdringerige vrouw waar je maar beter met een grote boog omheen kan lopenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:52 schreef Judiwi het volgende:
Heeft Marciano nu toegezegd met Eunice te gaan koken? Nee toch.
Eunice probeert zich overal in te werken. Bah bah.
Wel of niet? voor mij handiger dan een gifje en filmpje.quote:
Ik het het allemaal prima *JW modus)quote:Op maandag 15 mei 2023 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel of niet? voor mij handiger dan een gifje en filmpje.
Maar als het niet leuk gevonden wordt stop ik ermee hoor
Ik vind het prima.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel of niet? voor mij handiger dan een gifje en filmpje.
Maar als het niet leuk gevonden wordt stop ik ermee hoor
Ik vind geel wel op z'n plekquote:Op maandag 15 mei 2023 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap die regel niet meer![]()
Maar dit mag dus wel
Volgens mij mag het dan wel?quote:
Die regels zijn mij ook compleet willekeur gebleken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij mag het dan wel?
Dat stukje vind ik wat vreemd van de febo, net als dat ze acht maanden hebben zitten schelden nu ineens drie maanden voor het einde mag het ineens niet meer want dan krijg je geel
Had dan vanaf het begin strenge regels gehanteerd
Wendy ook niet in elk gevalquote:Op maandag 15 mei 2023 20:00 schreef Ebinas het volgende:
Janet heeft op Mora gestemd omdat ze het wel zou halen
Tuurlijk Janet.
En gij geleuve da?
Mooi wel van Wendy, zij draait er niet omheen.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy ook niet in elk geval
Die zei al dat het raar is want ze wist niet wie er tegen Moraima kwam te staan en met GJ was het een afspraak met GJ zelf.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe is opgelucht dat Mori het gehaald heeft en niet JW.
Maar wel Mori gestemd natuurlijk.
Logisch toch
Daar ga ik van uit omdat Mori haar vanmiddag heeft aangesproken.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Hoorde haar wel over op JW stemmen.
Omdat iedereen dat weet en Mory er met Mirthe over heeft gesprokenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Hoorde haar wel over op JW stemmen.
Ja Eunie heeft zich al een soort van buiten de groep gezet door al maanden met JW te hebben zitten kwijlenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice loopt er verloren bij alsof het dus haar eerste schooldag is en ze niemand heeft om mee te praten
Het grote gros heeft sowieso niets met haar want net zoals bij Mirthe een heel erg vermoeiend persoonquote:Op maandag 15 mei 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Eunie heeft zich al een soort van buiten de groep gezet door al maanden met JW te hebben zitten kwijlen
Ja precies, eigen ruiten ingegooidquote:Op maandag 15 mei 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het grote gros heeft sowieso niets met haar want net zoals bij Mirthe een heel erg vermoeiend persoon
Daarom mag Mirthe haar nietquote:Op maandag 15 mei 2023 20:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mooi wel van Wendy, zij draait er niet omheen.
Kan ik wel aan haar waarderen.
Zij moet het juist hebben van een hele kleine cirkel met dus enkele beïnvloedbare types die uit haar hand etenquote:
Ja dat zei Ice vanmiddag ookquote:Op maandag 15 mei 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij moet het juist hebben van een hele kleine cirkel met dus enkele beïnvloedbare types die uit haar hand eten
Die stort zich vanaf nu op het cross trainen en fietsen en sporten met de bro'squote:Op maandag 15 mei 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice loopt er verloren bij alsof het dus haar eerste schooldag is en ze niemand heeft om mee te praten
Denk ik ook, dat is ook ineens sinds Wendy haar eens de waarheid zei tijdens die 48u opdracht.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ik ook, dat is ook ineens sinds Wendy haar eens de waarheid zei tijdens die 48u opdracht.
Daar kan ze niet mee omgaan en dan slaat ze gelijk door met allerhande tekstenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ik ook, dat is ook ineens sinds Wendy haar eens de waarheid zei tijdens die 48u opdracht.
Sas denkt het spel te kunnen bepalen.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:20 schreef Puzzie het volgende:
Sas had de verwachting dat vandaag geen eli zou zijn want ze had vragen gesteld aan K5 en daar had ze nog geen reactie op gekregen
Ze snappen er gewoon geen ene klote vanquote:Op maandag 15 mei 2023 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
In de kas gaan ze er nog steeds van uit dat de andere groep nu verdeeld is mede vanwege de info die Zoe Sas gaf. De hele groep zou op Erik gaan volgens de info van Zoe, maar dat bleek niet zo te zijn. De andere groep verdeelde de stemmen tactisch tussen Eunice en JW. Sas neemt daardoor aan dat die groep last minute hun plannen heeft veranderd en dat die groep verdeeld is.
Ze denken dat ze de overhand kunnen krijgen wanneer de andere groep allemaal op 1 persoon gaat stemmen bij een duel en zij zelf dan allemaal verspreid stemmen zodat er geen 2e deelnemer bepaald kan worden (nog steeds dat domme plan dus). Want, zo denkt Bern, dan gaat de andere groep de keer erop voorkomen dat het weer gebeurt en dan kunnen zij weer allemaal op 1 gaan.
Ze klinken echt overtuigt van de genialiteit van hun plan. Ik snap niet hoe ze zelf de gaten in hun plan niet zien.
Dat is de hele tijd. Zoë maakt zichzelf helemaal gek in de kopquote:Op maandag 15 mei 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
manager en marciano op kantoor
zowie denkt dat er iemand klopt
loopt naar de deur en gaat kijken
marcia: zowie rustig nou.. je denkt de hele tijd dat er iemand klopt..
jaaa haha die is echt een beetje para somsquote:Op maandag 15 mei 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is de hele tijd. Zoë maakt zichzelf helemaal gek in de kop
Voelt ie eigenlijk geen gêne ofzo? Je beste gabber van weleer?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
jappie nu weer aan het praten met jeff over wie er weg zou moeten voor hem
Apart wel jaquote:Op maandag 15 mei 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voelt ie eigenlijk geen gêne ofzo? Je beste gabber van weleer?
Het lijkt er niet op......quote:Op maandag 15 mei 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voelt ie eigenlijk geen gêne ofzo? Je beste gabber van weleer?
Zo duidelijk Jeff lult zo onduidelijk praat Jappiequote:Op maandag 15 mei 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op......
haha jeff verstaat hem ook niet altijd
ik versta jappie ook heel lastig
Mirthiequote:Op maandag 15 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:
ze vinden iemand heel raar..
dat die op moraima heeft gestemd
brabbel:
'dat is waarom wij altijd zeggen, zij is een actrice'
zij stond daar ook te huilen
ik dacht moeten wij jou gaan troosten om wat jij hebt gedaan, ik dacht doei
denk dat het over mirthe gaat?
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:
ze vinden iemand heel raar..
dat die op moraima heeft gestemd
brabbel:
'dat is waarom wij altijd zeggen, zij is een actrice'
zij stond daar ook te huilen
ik dacht moeten wij jou gaan troosten om wat jij hebt gedaan, ik dacht doei
denk dat het over mirthe gaat?
Dat is van een uur geledenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:37 schreef Monique___ het volgende:
zie nu wat er achter hun gebeurd
[ afbeelding ]
Hij weet precies wat ie zegt hoorquote:Op maandag 15 mei 2023 20:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap Jeff nu ook niet
Jappie krijgt nu wel zijn info
ja en neequote:Op maandag 15 mei 2023 20:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap Jeff nu ook niet
Jappie krijgt nu wel zijn info
Ik dacht dat het over Mirthe ging, omdat zij net langs hem liep.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
jeff zegt dat hij wilde dat Eunice erop kwam
dus Jappie zal aannemen dat er nog steeds verdeelheid is
Jeff laat los wat ie los wil laten en verzamelt ondertussen informatiequote:Op maandag 15 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
Dan is het goedquote:Op maandag 15 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Mirthe ging, omdat zij net langs hem liep.
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snapte dit al niet.. ik zag niemand kaarten (toen dan)
wellicht hoopt hij jappie weer aan hun kant te krijgen..quote:Op maandag 15 mei 2023 20:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff laat los wat ie los wil laten en verzamelt ondertussen informatie
Ja dat laatste hoorde ik ook, hij heeft het ook over 'dat kind' en dat drammerige, vandaar dat ik dacht dat het over Mirthe ging.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
nee dat hij liever Eunice had zien vertrekken
hij had het ook over Mirthe
maar gaf aan dat hij niet wilde dat Jan was gegaan
Jeff is wel een beetje hopeloos met dat soort dingenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht hoopt hij jappie weer aan hun kant te krijgen..
dat was Mirthe jaquote:Op maandag 15 mei 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat laatste hoorde ik ook, hij heeft het ook over 'dat kind' en dat drammerige, vandaar dat ik dacht dat het over Mirthe ging.
Maar dat hebben ze niet en dat was ook niet het planquote:Op maandag 15 mei 2023 20:42 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze Mirthe tegenover Mori gezet, was Mori nu thuis
ik hoor gewoon 'maat'quote:Op maandag 15 mei 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
ik vind het Maat van Jeff trouwen wat vreemd eruit komen
of hoor ik nu dingen die er niet zijn?
Inderdaad, d'r nieuwe pruiken achterlaten en naar huisquote:Op maandag 15 mei 2023 20:42 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze Mirthe tegenover Mori gezet, was Mori nu thuis
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
Jappie over verhaallijnen.Laat me niet lachen.![]()
![]()
zou ook zomaar Eunice kunnen zijn, die is heel drammerig en heeft het lijf van een kind.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat laatste hoorde ik ook, hij heeft het ook over 'dat kind' en dat drammerige, vandaar dat ik dacht dat het over Mirthe ging.
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat Jeff Eunice een kind noemt, Mirthe is wel echt een kindquote:Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook zomaar Eunice kunnen zijn, die is heel drammerig en heeft het lijf van een kind.
Die is gek.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
de een na de andere verhaallijn valt weg
aldus Jappie
27 jaarquote:Op maandag 15 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat Jeff Eunice een kind noemt, Mirthe is wel echt een kind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
kan net zo goed een act zijnquote:Op maandag 15 mei 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich regelmatig als een kind.
De handrem zit er nogal op en ikzelf zou het niet kunnen neequote:Op maandag 15 mei 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
ik vind het Maat van Jeff trouwen wat vreemd eruit komen
of hoor ik nu dingen die er niet zijn?
Ja daar had ik het in het in het begin van dit topic over met Dquote:Op maandag 15 mei 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
maaruh dit is toch ook geen DJ-en
maar muziek luisteren
het is subtiel maar hoorbaar het verschilquote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff noemde Mirthe de laatste dagen ook steeds 'Mir' zoals ie Wendy dus 'Wen' noemt terwijl het bij die laatste oprecht klinkt
zo krom als maar kanquote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar had in het in het begin van dit topic over met D
Ik snap niets meer van die regels van de febo
Omdat je Jeff ondertussen als je broekzak kent jaquote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is subtiel maar hoorbaar het verschil
Hoe noemde JW de jongeren ook alweer?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is subtiel maar hoorbaar het verschil
Ja,. net als dat schelden waar acht maanden geen regel over was en drie of maanden voor het einde ineens ditquote:
En gooien met kommetjes wel mag.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja,. net als dat schelden waar acht maanden geen regel over was en drie of maanden voor het einde ineens dit
Zo zou ik eerder Eunice noemenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe noemde JW de jongeren ook alweer?
Ah ja domme kippetjes
Jij heet ook geen JW.quote:
oan?quote:
Babette zei het net ook, ze keek naar buiten en zei Zo, niet normaal al die regen.quote:
bij Ice was het droogquote:Op maandag 15 mei 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette zei het net ook, ze keek naar buiten en zei Zo, niet normaal al die regen.
[ afbeelding ]
Ik hoor nu ook vaag regen op de achtergrondquote:Op maandag 15 mei 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette zei het net ook, ze keek naar buiten en zei Zo, niet normaal al die regen.
[ afbeelding ]
Ach jeetjequote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoor net dat ons @:Aggie46 gister is overleden
quote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
Ach wat verdrietigquote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
achjee wat verdrietigquote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
Ja aandachtorgelquote:Op maandag 15 mei 2023 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een theater zeg, straks al zo overdreven droevig achter dat drumstel, nu dit weer in die regen .. .
Ze is manager , en iedere manager krijgt een lijstjequote:
Nee maar het lijkt me best lekkerquote:Op maandag 15 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
stampot rucola
eet iemand dat wel eens??
quote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
ach verdorie........ dat vind ik echt erg, dank je wel Fritsie....quote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
Oh nee...quote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
Geen geklef in de kas.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe op 1
Sas op 2
Gesprekken buiten streams
hij kan doen wat hij wil op internet want ze kijkt toch niet mee, ook niet bij de anderenquote:Op maandag 15 mei 2023 21:39 schreef Puzzie het volgende:
Ice had ook bestellingen gedaan zonder omweg ,dus niet via Zoe
[ afbeelding ]
preciesquote:Op maandag 15 mei 2023 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Gesprek in de badkamer, maar echt veel valt er niet van de maken, Babs fluistert halve zinnen en rammelt met haar zender en Isaac zegt wel wat maar ook weer niet. Gaat over Zoe in elk geval..
zei Babs nu dat ze morgen naar K5 moet om te praten over Zoe ?quote:Op maandag 15 mei 2023 22:16 schreef Hoempah het volgende:
Je ontkomt niet aan Zoë als ze op beeld is en zelfs als ze niet op beeld is.
B: ik moet morgen {.....} maar niet met ze.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zei Babs nu dat ze morgen naar K5 moet om te praten over Zoe ?
ja dusquote:Op maandag 15 mei 2023 22:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
B: ik moet morgen {.....} maar niet met ze.
I: over?
B: over ehhhh Zoë
Dat is raarquote:Op maandag 15 mei 2023 22:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
B: ik moet morgen {.....} maar niet met ze.
I: over?
B: over ehhhh Zoë
is ze niet de loodspsycholoog danquote:Op maandag 15 mei 2023 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Babs is blijkbaar als begeleider van Zoe gebombardeerd door de Febo....
Moeilijk te volgen, zachte praten en het gekraak van die zenderquote:Op maandag 15 mei 2023 22:25 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn andere beter om het te vertalen.![]()
https://streamable.com/eow3ag
Knap hoor dat jij dat kan volgen zoquote:Op maandag 15 mei 2023 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
Wat ik uit dat badkamer gesprek haalde
Babs vindt het lastig, niet voor haar zelf maar voor Zoe. Maar ze doet het zelf.
Er zijn plannen met Zoe besproken toen Zoe verdrietig was, ze vindt het zielig dat er op dat moment misbruik van haar is geprobeerd te maken. Isaac en Babs vinden wel dat ze het uiteindelijk toch zelf doet.
Babs zegt steeds het boetekleed aan te trekken naar Zoe toe, omdat zij een sleutelfiguur voor Zoe is, net zoals Isaac dat is, zegt ze. Ze vraagt zich af tot hoe ver ze daarin moet gaan, want Zoe had straks weer gezegd dat ze wilde gaan.
Isaac bevestigt dit en vergelijkt het met Jeff, op een gegeven moment houdt het op, kan ie niet meer. En bij Zoe is het de ene keer Isaac die wat zegt de andere keer Babs, en op basis van wie wat gezegd heeft is altijd 1 van 2 de pineut (in de zin van ze klaagt bij Babs wat Isaac gezegd heeft en andersom).
Babs vindt dat Zoe geen rol moet aannemen, dat verwachten anderen ook niet. Ze kan gewoon naar beneden gaan en dingen met anderen doen. Isaac zegt met alles rekening te houden met haar, haar gevoelens en hoe ze is.
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 15 mei 2023 22:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij kan doen wat hij wil op internet want ze kijkt toch niet mee, ook niet bij de anderen
Wie is Hossa?quote:
Scheelt een hoop dat ze dingen zeggen die cossers ook benoemen (dat ze tegen Babs en Isaac aan hangt, en dat anderen Zoe proberen mee te trekken bijv) daardoor zijn soms met een paar woorden wel links te leggen.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap hoor dat jij dat kan volgen zoen dan ook zo duidelijk weergeven
Die kwam ver wegquote:Op maandag 15 mei 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt een hoop dat ze dingen zeggen die cossers ook benoemen (dat ze tegen Babs en Isaac aan hangt, en dat anderen Zoe proberen mee te trekken bijv) daardoor zijn soms met een paar woorden wel links te leggen.
Maar damn die microfoon!
Klopt,en dat ging mis.quote:Op maandag 15 mei 2023 23:18 schreef Judiwi het volgende:
Zie net filmpje waarin Janet zegt dat ze op Moraima stemde, terwijl er nog niet bekend was tegen wie ze kwam te staan.
Haar motivatie was dat ze dacht dat Moraima zou winnen.
Onzin ze wilde op Moirama als zwakste dat ze eruit ging.
En Marciano heeft voor 700 euro spullen uitgekozenquote:Op maandag 15 mei 2023 23:13 schreef Limbus het volgende:
Wat zegt Zoë nou, ze heeft een armband gekocht voor Isaac van 175 euro ? En hij draagt hem ook, mmm bijzonder
Ik wordt gewoon misselijk van haar, aan 1 stuk door over haarzelf, Ikke Ikke,,in elke zin.gewoon niet meer om aan te horen, ze is toch echt degene die dit programma nu om zeep helpt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe sterke verhalen aan het vertellen, ze heeft iig het hoogste woord
En overal tussen door kleppen, ze verstoort elk gesprekquote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon misselijk van haar, aan 1 stuk door over haarzelf, Ikke Ikke,,in elke zin.gewoon niet meer om aan te horen, ze is toch echt degene die dit programma nu om zeep helpt.
En ook nog het beter te weten..en dit kan niet vergroot worden door de regie, want ze is gewoon te aanwezig, tijd Dat Babs en Ice haar los laten, eens kijken of ze het red, maar dan gaat ze weer chanteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:32 schreef juul. het volgende:
[..]
En overal tussen door kleppen, ze verstoort elk gesprek
Precies, laat ze maar eens laten zien dat ze het zelf kan. Ze laat iedereen achter de PC en zit zelf uren te plamuren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En ook nog het beter te weten..en dit kan niet vergroot worden door de regie, want ze is gewoon te aanwezig, tijd Dat Babs en Ice haar los laten, eens kijken of ze het red, maar dan gaat ze weer chanteren.
En hopen dat iemand gaat banjeren en haar ff op haar plek zet.het mag iedereen zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar eens laten zien dat ze het zelf kan. Ze laat iedereen achter de PC en zit zelf uren te plamuren.
Zo leert ze helemaal niets!
Wtf....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net terug van mijn werk en dan lezen dat @:Aggie46 is overleden. Dank voor het doorgeven @:fritsie1960 . Ik zal haar missen
en daarna nog een lepeltje appelstroop, was net te laat met de capquote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een lepel pindakaas, nog eentje dan
Echt schaamteloos, een ander beschuldigen van diefstal en elke avond een paar lepels pindakaas en appelstroop etenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en daarna nog een lepeltje appelstroop, was net te laat met de cap
[ afbeelding ]
jaaa nóg eenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
toch nog een lepel pindakaas, cheers op papa
Veel te snelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net terug van mijn werk en dan lezen dat @:Aggie46 is overleden. Dank voor het doorgeven @:fritsie1960 . Ik zal haar missen
Ziet erik dit of doet ie lekker meequote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt schaamteloos, een ander beschuldigen van diefstal en elke avond een paar lepels pindakaas en appelstroop eten
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is weer lekker aant lepelen geweest gisterenavond.. ik kan er niks aan doen maar als ik alles terug lees, vind ik het toch een heel apart meisje/vrouw... en ook 1 die je in de gaten moet houden... beetje vreemde uitspraken en acties...
En potverdepiel JW naar huis..
Goed gedaan Moraima..👏
Tis een aparte ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is weer lekker aant lepelen geweest gisterenavond.. ik kan er niks aan doen maar als ik alles terug lees, vind ik het toch een heel apart meisje/vrouw... en ook 1 die je in de gaten moet houden... beetje vreemde uitspraken en acties...
En potverdepiel JW naar huis..
Goed gedaan Moraima..👏
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ikjan willem is weg?
Had ik wel goed gegokt dat gisteren de dag van eliminatie zou zijn![]()
Ik denk dat als Erik dat te weten komt, dat hij wel raar op z'n neus staat te kijken..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis een aparte ja.
Anderen dingen verwijten en beschuldigen terwijl ze dat zelf ook doet.
Benieuwd wat Erik daar van vindt.( misschien is hij net zo en spelen ze een geraffineerd spelletje samen)
Ik snap dat jij haar leuk vindt maar ze heeft wel sneaky streekjes. En ze is vaag...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:13 schreef engine het volgende:
Ja Mirthe is inderdaad apartbijzondere vrouw. Leuk om te zien.
heb op fb gelezen dat zoe dat niet heeft gekocht , ze zegde alleen ice heeft armband van 175 euro gekocht , dus weer vaag verhaalquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:38 schreef Frummelie het volgende:
Wat lees ik nou net, heeft Zoe een armband gekocht van 175 euro voor Isaac en die oetlul draagt hem ook gewoon... hij had die armband nooit moeten accepteren.. die gast zend zo de verkeerde signalen uit.
bep moet vandaag naar k5 om over zoe te pratenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
En dat gelul van Babette en Wendy over Zoe moet ook eens klaar zijn, vat dan de koe bij de horens en trek je smoeltje open, ze blijven haar pamperen vooral Babette.
Oooh nou kan je nagaan wat voor onzin er uitgekraamt wordt maar ik zie het Zoe zo doen hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb op fb gelezen dat zoe dat niet heeft gekocht , ze zegde alleen ice heeft armband van 175 euro gekocht , dus weer vaag verhaal
Babette naar K5 om over Zoe te praten? ... oké ben benieuwd dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep moet vandaag naar k5 om over zoe te praten
Nou die is al vroeg aan de wandel.. ze duikt de kas in met een stapel papieren en haar matje.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:35 schreef cinsan het volgende:
eunice wakker , gedoucht en klaar om ons te vermaken met paar uur aandachtsstreams
vertelde bep zelf tegen icequote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette naar K5 om over Zoe te praten? ... oké ben benieuwd dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |