Ik wordt gewoon misselijk van haar, aan 1 stuk door over haarzelf, Ikke Ikke,,in elke zin.gewoon niet meer om aan te horen, ze is toch echt degene die dit programma nu om zeep helpt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe sterke verhalen aan het vertellen, ze heeft iig het hoogste woord
En overal tussen door kleppen, ze verstoort elk gesprekquote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon misselijk van haar, aan 1 stuk door over haarzelf, Ikke Ikke,,in elke zin.gewoon niet meer om aan te horen, ze is toch echt degene die dit programma nu om zeep helpt.
En ook nog het beter te weten..en dit kan niet vergroot worden door de regie, want ze is gewoon te aanwezig, tijd Dat Babs en Ice haar los laten, eens kijken of ze het red, maar dan gaat ze weer chanteren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:32 schreef juul. het volgende:
[..]
En overal tussen door kleppen, ze verstoort elk gesprek
Precies, laat ze maar eens laten zien dat ze het zelf kan. Ze laat iedereen achter de PC en zit zelf uren te plamuren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En ook nog het beter te weten..en dit kan niet vergroot worden door de regie, want ze is gewoon te aanwezig, tijd Dat Babs en Ice haar los laten, eens kijken of ze het red, maar dan gaat ze weer chanteren.
En hopen dat iemand gaat banjeren en haar ff op haar plek zet.het mag iedereen zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar eens laten zien dat ze het zelf kan. Ze laat iedereen achter de PC en zit zelf uren te plamuren.
Zo leert ze helemaal niets!
Wtf....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net terug van mijn werk en dan lezen dat @:Aggie46 is overleden. Dank voor het doorgeven @:fritsie1960 . Ik zal haar missen
en daarna nog een lepeltje appelstroop, was net te laat met de capquote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een lepel pindakaas, nog eentje dan
Echt schaamteloos, een ander beschuldigen van diefstal en elke avond een paar lepels pindakaas en appelstroop etenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en daarna nog een lepeltje appelstroop, was net te laat met de cap
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |