jaaa nóg eenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
toch nog een lepel pindakaas, cheers op papa
Veel te snelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net terug van mijn werk en dan lezen dat @:Aggie46 is overleden. Dank voor het doorgeven @:fritsie1960 . Ik zal haar missen
Ziet erik dit of doet ie lekker meequote:Op dinsdag 16 mei 2023 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt schaamteloos, een ander beschuldigen van diefstal en elke avond een paar lepels pindakaas en appelstroop eten
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is weer lekker aant lepelen geweest gisterenavond.. ik kan er niks aan doen maar als ik alles terug lees, vind ik het toch een heel apart meisje/vrouw... en ook 1 die je in de gaten moet houden... beetje vreemde uitspraken en acties...
En potverdepiel JW naar huis..
Goed gedaan Moraima..👏
Tis een aparte ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is weer lekker aant lepelen geweest gisterenavond.. ik kan er niks aan doen maar als ik alles terug lees, vind ik het toch een heel apart meisje/vrouw... en ook 1 die je in de gaten moet houden... beetje vreemde uitspraken en acties...
En potverdepiel JW naar huis..
Goed gedaan Moraima..👏
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ikjan willem is weg?
Had ik wel goed gegokt dat gisteren de dag van eliminatie zou zijn![]()
Ik denk dat als Erik dat te weten komt, dat hij wel raar op z'n neus staat te kijken..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis een aparte ja.
Anderen dingen verwijten en beschuldigen terwijl ze dat zelf ook doet.
Benieuwd wat Erik daar van vindt.( misschien is hij net zo en spelen ze een geraffineerd spelletje samen)
Ik snap dat jij haar leuk vindt maar ze heeft wel sneaky streekjes. En ze is vaag...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:13 schreef engine het volgende:
Ja Mirthe is inderdaad apartbijzondere vrouw. Leuk om te zien.
heb op fb gelezen dat zoe dat niet heeft gekocht , ze zegde alleen ice heeft armband van 175 euro gekocht , dus weer vaag verhaalquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:38 schreef Frummelie het volgende:
Wat lees ik nou net, heeft Zoe een armband gekocht van 175 euro voor Isaac en die oetlul draagt hem ook gewoon... hij had die armband nooit moeten accepteren.. die gast zend zo de verkeerde signalen uit.
bep moet vandaag naar k5 om over zoe te pratenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
En dat gelul van Babette en Wendy over Zoe moet ook eens klaar zijn, vat dan de koe bij de horens en trek je smoeltje open, ze blijven haar pamperen vooral Babette.
Oooh nou kan je nagaan wat voor onzin er uitgekraamt wordt maar ik zie het Zoe zo doen hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb op fb gelezen dat zoe dat niet heeft gekocht , ze zegde alleen ice heeft armband van 175 euro gekocht , dus weer vaag verhaal
Babette naar K5 om over Zoe te praten? ... oké ben benieuwd dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep moet vandaag naar k5 om over zoe te praten
Nou die is al vroeg aan de wandel.. ze duikt de kas in met een stapel papieren en haar matje.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:35 schreef cinsan het volgende:
eunice wakker , gedoucht en klaar om ons te vermaken met paar uur aandachtsstreams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |