quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.
Zowel gisteavond als vanmiddag, ik moet nu helemaal geen rekening hoeven hoiden met anderen die wel of niet willen blijven, ik moet heel erg mijn eigen tempo hebben op dit moment, en als de zit te lang is moet ik aan de wandel of naar huis kunnen.
Ooh waarom kwam je niet naar me toe?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:03 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Jullie waren er ook, toch? Ik denk dat ik jullie zag lopen, meende U. te herkennen
De Paay was leuk, maar inderdaad wel klein. Na een uur tot anderhalf uur ben je wel uitgekeken.
Daarna hebben we in de buurt nog een speeltuin opgezocht en heeft Simon nog lekker zich uitgeleefd en wij heerlijk in het zonnetje gezeten.
Oh, ik zit daar regelmatig met een kop thee of cappuccino, ik heb er niet zo'n moeite mee, maar dat heb ik sowieso niet met alleen onderweg zijn, of dat nou 2 uur of 2 maanden is, ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Ik heb het wel eens gedaan maar ik vind het toch te awkward, alleen uit eten gaan.
Waarom maak je dan die reservering?quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:18 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, de sauna, daar ga ik ook gewoon alleen heen, al was het alleen al omdat N het niets vindt (ik heb met veel moeite een reservering voor Spa Zuiver op een badkledingdag kunnen maken voor binnenkort), dus dan ga ik net zo lief alleen, en nooit op een badkledingdag
Omdat ze ook een hotel hebben, op loopafstand van de kliniek zitten en ik de volgende keer 's morgens al aan de beurt ben, dus erg handig als we op een half uurtje lopen zittenquote:Op donderdag 18 mei 2023 18:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Waarom maak je dan die reservering?als hij met tegenzin gaat en jij dan ook nog verplicht in een badpak moet
Ik durfde niet naar je toe te komenquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:28 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ooh waarom kwam je niet naar me toe?
1,5 uur vind ik echt heel lang, wij waren na een half uur alweer klaar.
Het park heeft veel potentie, maar helaas is er veel achterstallig onderhoud. Maar goed, zo af en toe is het een leuke afwisseling.
Goddelijkquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:49 schreef Bami het volgende:
Wij hebben vandaag voor het eerst gefietst met baby.![]()
Zo fijn dat het vandaag lekker weer was! Hoop dat iedereen het goed heeft kunnen benutten.
@:Leandra Dat ziet eruit als een uitstekend toetje!
Maar vond je zoon het wel lekker? En wat is er normaal niet halal aan sushi eigenlijk?quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Hóe kan iemand sushi lekker vinden?Ik wist het maar zoon wilde het zo graag. Ben nu wel van het gezeur af
![]()
Idd, dat toetje @:Leandra![]()
Ga ik nu een broodje frikandel maken want we hebben nog honger
Nee, die vond het nog erger dan ikquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar vond je zoon het wel lekker? En wat is er normaal niet halal aan sushi eigenlijk?
Hoe dan? Rauwe vis met droge rijst, gewikkeld in zeewierquote:
Serieusquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef LeSage het volgende:
Ik wilde de jongste van 5 laatst meelokken naar de McDonald’s na een dagje dierentuin.
‘Oh Mijnie, mama is echt té moe om nog te koken, wat zouden we dan kunnen eten?’ (We zaten nog in de auto een uur).
‘Sushiiiiiiiiii!’
Zelfs mijn kleuter is er dol op![]()
I did sign up for this.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef LeSage het volgende:
Ik wilde de jongste van 5 laatst meelokken naar de McDonald’s na een dagje dierentuin.
‘Oh Mijnie, mama is echt té moe om nog te koken, wat zouden we dan kunnen eten?’ (We zaten nog in de auto een uur).
‘Sushiiiiiiiiii!’
Zelfs mijn kleuter is er dol op![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Ik eet geen vis dus dan valt er al heel veel af.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Hóe kan iemand sushi lekker vinden?Ik wist het maar zoon wilde het zo graag. Ben nu wel van het gezeur af
![]()
Idd, dat toetje @:Leandra![]()
Ga ik nu een broodje frikandel maken want we hebben nog honger
Mijn lievelings zijn allemaal zonder vis.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik eet geen vis dus dan valt er al heel veel af.
Nou, dat gewoon.... mij straf je niet met een avondje sushirestaurant hoorquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hoe dan? Rauwe vis met droge rijst, gewikkeld in zeewier![]()
En de kip yakitori was ook maar mwah.
Yay, ben ik niet de enige sushihaterquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik eet geen vis dus dan valt er al heel veel af.
Volgens mij moet je daar ook wel mee uitkijken als je zwanger bent.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Yay, ben ik niet de enige sushihater![]()
Ik eet juist vaak vis, heb van de sushi dan ook de vis uit de rijst gepulkt en opgegetenMaar de rijst...😖 en zeewier😖😖
Nooit meer!
Vroeg net aan dochter. Die heeft laatst ook de sushi de kliko ingemikt. Zit in de familie
Same here. Ik vind het - ik ben een visliefhebber - niet vies, maar ook niet echt lekker. En het voelt nooit als een volwaardig avondmaal. Doe mij maar de Italiaanse keuken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:47 schreef trui het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar ook wel mee uitkijken als je zwanger bent.
Ik ben ook niet zo’n grote sushi fan. Lust het wel maar begrijp het nooit zo goed als mensen daar helemaal lyrisch over zijn.
Die houdt zich zó streng aan alles, is voor dr zwangerschap geweestquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:47 schreef trui het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar ook wel mee uitkijken als je zwanger bent.
Ik ben ook niet zo’n grote sushi fan. Lust het wel maar begrijp het nooit zo goed als mensen daar helemaal lyrisch over zijn.
Oooeh, Italiaansquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Same here. Ik vind het - ik ben een visliefhebber - niet vies, maar ook niet echt lekker. En het voelt nooit als een volwaardig avondmaal. Doe mij maar de Italiaanse keuken.![]()
Uit principe niet? Of omdat je vis niet lust?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Idee voor je volgende tattoo. Je favoriete sushi 😅quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Team vis hier, heeeeeeeerlijk!![]()
Alleen lust ik geen kipper en mosselen![]()
Gisteren toevallig ook lekker sushi besteld en afgehaald. In de ochtend eerst dochterlief nog ff 3 uur laten uitrazen in een krijsparadijs. Ik was vergeten mijn wekker uit te zetten voor sportdagen, dus op mijn vrije dag stond ik alsnog om 6:30 in de gym. Uurtje PT dan maardaarna op eigen kracht nog ff verder. Kwam ik thuis lagen dochterlief en manlief nog te slapen.
![]()
![]()
Ow, in de middag lekker geshopt met zijn 3tjes, was leuk en goed geslaagd alle 3![]()
Mal mens!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Idee voor je volgende tattoo. Je favoriete sushi 😅
Ondertussen weten we allemaal dat je zonet hebt geGoogled op sushi tattoo. 😇quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mal mens!![]()
Ik dacht dat ik gek was, maar nee zo gek ben ik niet.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Sushi tattooLaat ik een pizza tatoeëren. Op mn buik, past vast wel
Moest grinniken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Idee voor je volgende tattoo. Je favoriete sushi 😅
Tuinslang op de kat als hij er weer zit? Of plantenspuit wil ook al eens werken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog een briljante tip tegen een schijtende kat in je tuin?
Ik heb nu al 4 keer drollen staan scheppen en ik weet welke het is... alleen niet van wie dat beest is.
Maar ik ben er zo klaar mee.
Heb de neiging om van die duivenpinnen op de schutting te gaan lijmen ofzo, dan maar kattenkebab, maar dat beest moet gewoon zn behoeften ergens anders doen.
Koffiedrab op de plaats van poepen strooienquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nu al 4 keer drollen staan scheppen en ik weet welke het is... alleen niet van wie dat beest is.
Heb de neiging om van die duivenpinnen op de schutting te gaan lijmen ofzo, dan maar kattenkebab, maar dat beest moet gewoon zn behoeften ergens anders doen.
Ga ik zeker proberen!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuinslang op de kat als hij er weer zit? Of plantenspuit wil ook al eens werken.
Jup. Vorig jaar in onze voortuin een aantal keer op het gras kattenpoep en hondenpoep (!) gehad. Eendenpoep is ook ranzig. Die hebben we weggejaagd door de sproeier op afstand aan te zettenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:26 schreef Nijna het volgende:
weet je hoe smerig het is als je je gras maait door een drol.... zit de hele grasmaaier ermee vol en dat stinkt![]()
![]()
![]()
Verhuizen. Dat is wat wij hebben gedaan. We hebben nu geen last meer van de kat van de buren.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Maar wie weet hebben je nieuwe buren dan ook een kat... ik woon hier nog prima. Dus verhuizen... dan moet er echt wel iets heel bijzonders voorbij komen (en voor een redelijke prijs)quote:Op zaterdag 20 mei 2023 00:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Verhuizen. Dat is wat wij hebben gedaan. We hebben nu geen last meer van de kat van de buren.
Zelf een kat nemen was hetgeen wat bij ons werktequote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Met 2 mensen in huis die allergisch zijn voor katten, is dat geen optiequote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zelf een kat nemen was hetgeen wat bij ons werkte
https://goyvaerts.nl/ hierzo!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:58 schreef Aure het volgende:
Lekker exode! En je had natuurlijk ook wel een goede avond uitgezocht met al het uitgaanspubliek
Waar zijn jullie geweest @:SQ?
Ik vind het ribuitjelijfuiteten echt heel leuk om af en toe te doenMaar de laatste keer is hier ook alweer een tijdje geleden. Maar nu we een oppas hebben kan het wel eindelijk makkelijker
eerst maar even sparen
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:26 schreef Mushanga71 het volgende:
In mijn volgende leven wil ik een vogeltje zijn. Geen troep, geen gezeik dat er opgeruimd moet worden en als het kroost oud genoeg is, flikker je ze zó het nest uit
Opruimshit met zoon maar dat was peanuts in vergelijk met man, waarvan je steun mag verwachten, die dan finaal fliptquote:
Waarom uberhaupt trouwen in een volgend leven dan? In een volgend leven doe ik in ieder geval één ding goed. Of een goede partner zijn, of een goede werknemer of een goede moeder. Niet meer dat versnipperde en alles net niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Opruimshit met zoon maar dat was peanuts in vergelijk met man, waarvan je steun mag verwachten, die dan finaal flipt![]()
Laat dat vogeltje maar. In mijn volgende leven word ik een zwarte weduwe
Ooooh, trouwen never nooit meer. Ik word solitair.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt trouwen in een volgend leven dan? In een volgend leven doe ik in ieder geval één ding goed. Of een goede partner zijn, of een goede werknemer of een goede moeder. Niet meer dat versnipperde en alles net niet.
Ik heb helaas ook niet de ultieme oplossing, maar zelfs als je zou weten van wie die kat is, zou dat niet veel schelen vrees ik (behalve dat zij zouden kunnen aanbieden om te helpen met drollen scheppen af en toe). Al maken wij onze kattenbak vrijwel dagelijks schoon, de kat blijft het graag tussen de planten doen. Heeft mogelijk ook met territoriumdrang te maken. En bij ons is het echt onmogelijk om de tuin helemaal af te sluiten. Dus er komen helaas ook andere katten bij ons poepen (en ik kan ook niet beloven dat onze Gijs het niet bij anderen in de tuin doet).quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Hahaha, dat heb ik echt niet gedaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ondertussen weten we allemaal dat je zonet hebt geGoogled op sushi tattoo. 😇
Met het risico dat het een impopulaire mening is... (t is niks persoonlijks verder) wat mij betreft blijven katten lekker binnen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:28 schreef trui het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook niet de ultieme oplossing, maar zelfs als je zou weten van wie die kat is, zou dat niet veel schelen vrees ik (behalve dat zij zouden kunnen aanbieden om te helpen met drollen scheppen af en toe). Al maken wij onze kattenbak vrijwel dagelijks schoon, de kat blijft het graag tussen de planten doen. Heeft mogelijk ook met territoriumdrang te maken. En bij ons is het echt onmogelijk om de tuin helemaal af te sluiten. Dus er komen helaas ook andere katten bij ons poepen (en ik kan ook niet beloven dat onze Gijs het niet bij anderen in de tuin doet).
Weet je zeker dat t geen egelstront is trouwens? Dat hebben wij regelmatig..zwarte drolletjes zijn dat..quote:Op zondag 21 mei 2023 07:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Met het risico dat het een impopulaire mening is... (t is niks persoonlijks verder) wat mij betreft blijven katten lekker binnen.
Huisdier prima, maar ik wil geen overlast van jouw huisdier. Jij kiest daarvoor, ik niet.
En als het zielig is om een kat binnen te houden, dan moet je je misschien afvragen of het wel een geschikt huisdier is.
Ik baal er gewoon van dat ik in mijn eigen tuin alert moet zijn op kattenstront van een kat die niet van mij is.
En dat maakt me boos.
Ik zou willen dat ik zo moedig was dat ik (als ik wist wie de eigenaar was) daar aan zou bellen om te vragen of zij de stront uit mijn tuin willen scheppen, maar in real life ben ik echt een watje wat dat betreft.
Vanmiddag nog maar eens checken of er nog wat ligt en dan zal ik eens gaan strooien met het een of het ander...
Wat maak je me blij met deze posting! Ik zie de laatste tijd op een bepaalde plek in onze tuin zwarte hoopjes. Dat zouden heel goed egeldrolletjes kunnen zijn. Het is op deze plek, waar vorig jaar de egel regelmatig liep. Dit jaar hem ik 'em nog niet gezien:quote:Op zondag 21 mei 2023 08:47 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat t geen egelstront is trouwens? Dat hebben wij regelmatig..zwarte drolletjes zijn dat..
Verder sterkte, want t is wel heel irritant natuurlijk.
Ik snap nooit zo goed waarom dit inderdaad niet gemeengoed is. Zorg dat ze buiten kunnen, maar in eigen tuin. Daar zijn echt wel oplossingen voor te verzinnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:04 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben 2 katten, ze komen buiten, in onze tuin. Verder dan dag kunnen ze niet. Onze tuin is afgezet. Ten eerste wil ik niet dat anderen last hebben van mijn katten, ten tweede wil ik niet dat ze gaan zwerven over straat met alle gevolgen vandien.
Maar als dat je situatie is, dan is het denk ik ook goed om je af te vragen of je een kat moet nemen.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:17 schreef trui het volgende:
Onze tuin kan echt niet afgesloten worden voor katten. Of we zouden er voor onszelf ook een hele kooi omheen moeten maken ofzo. En katten aan een riempje, dat vind ik vrij zielig. Katten die alleen in een betegelde binnentuin kunnen ook trouwens. Het lijkt me wel goed als mensen voor ze een huisdier nemen ook echt goed kijken of ze dat dier werkelijk een beetje een goed leven kunnen bieden. En echt, er zijn veel en veel teveel katten in ons dichtbevolkte landje, denk 3x na voor je een nieuwe kat (of welk dier dan ook) aanschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |