abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209208169
Hier gaat het ook lekker. Leesbril kwijt, laat zoon overal kijken en net voor bij boven gaat zoeken, merk ik dat ie op mn hoofd zit :@ :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209208454
Uiterlijk 16 uur moest er een mail inclusief rapportage uit naar de hoge piefen. 15:59 klikte ik op send. Hoppa! Nog een stressweek te gaan en dan ga ik denk ik even in spaarstand ofzo.

Maar nu weekend! Op naar Rotterdam, met de trein weer eens een keer.
pi_209208458
Ennuh

UNAGI!

:)
pi_209209067
Veel plezier vanavond exode! Waar gaan jullie eten?
  vrijdag 19 mei 2023 @ 17:22:23 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_209209109
Ik ga weer eens écht uit eten in een sjiek restaurant.

Sta nu pannenkoeken te bakken voor de kinderen, dan kan ik nog even douchen zodat ik niet als halve pannenkoek daar die tent in loop. :')
disclaimer
  vrijdag 19 mei 2023 @ 17:24:27 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209209133
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 16:25 schreef exode het volgende:
Ennuh

UNAGI!

:)
Is dat niet een of andere zoetwateraal?
Of toch een hogere vorm van bewustzijn?
  vrijdag 19 mei 2023 @ 17:34:43 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209209193
Ik had een heerlijke losse-eindjes dag! *O* Geen idee waar ik de daadkracht ineens vandaan haalde, maar ik heb eindelijk die winkelhaakjes in de favo trui van kind1 genaaid en die stapel administratie op de stoel uitgezocht, leuke maar totaal nutteloze statistiekjes voor mijn werk zitten maken in excel en toen ook nog maar die enorme berg was weggevouwen. *O* Het voelt zo lekker opgeruimd zo. :Y

Oh, en nog iets: de restspetters van het topplan om met een open AA flesje naar je broer te gooien als je boos bent van een van de deuren afgepoetst. (Is de deur naar de cv-ketelkast op de puberkamer, daar kom ik niet heel vaak en vandaag viel het me ineens op. :') -O- ) Echt he... waar zit je dan met je puberhoofd! |:( Geef elkaar gewoon een klap ofzo! :{w

En zij zijn lekker naar het water met F. nieuwe surfboard uitproberen. O+
pi_209209290
Eet ze @SQ en @exode!
Lekker dagje @BE

Vanmorgen is deel 3 van project verduurzaming gedaan: vloer/bodemisolatie.

Ik moet zo pizzadeeg maken, maar ik heb geen zin 🤣🤣
Zit net zo lekker buiten me de tering te zweten in de tuin met boek.. eindelijk begonnen in Atlas

Oh en ik kocht een buitenkleed.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vicky op 19-05-2023 17:53:23 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209211853
Iemand nog een briljante tip tegen een schijtende kat in je tuin?
Ik heb nu al 4 keer drollen staan scheppen en ik weet welke het is... alleen niet van wie dat beest is.
Maar ik ben er zo klaar mee.
Heb de neiging om van die duivenpinnen op de schutting te gaan lijmen ofzo, dan maar kattenkebab, maar dat beest moet gewoon zn behoeften ergens anders doen. :(
Fake it till you make it...
  vrijdag 19 mei 2023 @ 21:20:57 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209211947
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nu al 4 keer drollen staan scheppen en ik weet welke het is... alleen niet van wie dat beest is.
Heb de neiging om van die duivenpinnen op de schutting te gaan lijmen ofzo, dan maar kattenkebab, maar dat beest moet gewoon zn behoeften ergens anders doen. :(
Tuinslang op de kat als hij er weer zit? Of plantenspuit wil ook al eens werken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 mei 2023 @ 21:23:54 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209211989
quote:
Koffiedrab op de plaats van poepen strooien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209212020
@BE Goed bezig! Ik had ook een productieve dag. We kochten eindelijk een grote mensen tuinset en ik heb geprobeerd om van ons maanlandschap toch weer een grasmat in wording te maken. Nu beentjes omhoog na 21k stappen.

@Nijna Tuinslang of sproeier inderdaad. Ze schijnen ook niet van koffiedrab te houden? Maar om dat nou in je tuin te leggen voor het geval dat...
pi_209212034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 21:20 schreef livelink het volgende:

[..]
Tuinslang op de kat als hij er weer zit? Of plantenspuit wil ook al eens werken.
Ga ik zeker proberen!

En de koffiedrab van @Ynske kan ik ook proberen, zou hij er dan niet gewoon naast gaan zitten?
Zal mn koffiecupjes eens leegschrapen ;).

@Hupje, het is steeds op hetzelfde plekje, dus misschien het proberen waard. Of ik verplaats het probleem... dat kan ook.
Het is op het gras, weet je hoe smerig het is als je je gras maait door een drol.... zit de hele grasmaaier ermee vol en dat stinkt :r :r :r
pi_209212142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 21:26 schreef Nijna het volgende:
weet je hoe smerig het is als je je gras maait door een drol.... zit de hele grasmaaier ermee vol en dat stinkt :r :r :r
Jup. Vorig jaar in onze voortuin een aantal keer op het gras kattenpoep en hondenpoep (!) gehad. Eendenpoep is ook ranzig. Die hebben we weggejaagd door de sproeier op afstand aan te zetten :D
pi_209212384
@Nijna je kan rode peper door je tuin strooien, met name op het schijtplekje. Vinden katten niet echt fijn :+
Zwarte peper helpt denk ik ook wel. Dat werkt iig tegen ratten en muizen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209214010
Onderweg naar huis met de trein, heerlijke avond. :)

We aten bij Bar Pepito, Aure.

Vooral omdat een ex van vriendin Pepito heet. We hangen eigenlijk altijd rond de/het Weena. Vriendin woont in het Timmerhuis direct achter de Coolsingel. Maar wat druuuuk overal, zegt de dorpsbewoner in mij.

Kwam er wel net op tijd achter dat dit de laatste normale trein was. De volgende treinen rijden via Schiphol, een omweg van een uur en extra toeslag.
  zaterdag 20 mei 2023 @ 00:18:27 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209214338
quote:
Verhuizen. Dat is wat wij hebben gedaan. We hebben nu geen last meer van de kat van de buren.
  zaterdag 20 mei 2023 @ 00:34:20 #168
56471 pinquit
oh my lama!
pi_209214421
Enige dat hier gewerkt heeft is zon ultrasoon apparaat. Ze blijven wel weg, dus heeeel blij mee
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 20 mei 2023 @ 01:22:00 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_209214610
Zo dat was lekker!

Wel een serieus rib uit mijn lijf maar hey vooruit. Doen we misschien maar eens in de twee jaar O+
disclaimer
pi_209215077
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Verhuizen. Dat is wat wij hebben gedaan. We hebben nu geen last meer van de kat van de buren.
Maar wie weet hebben je nieuwe buren dan ook een kat... ik woon hier nog prima. Dus verhuizen... dan moet er echt wel iets heel bijzonders voorbij komen (en voor een redelijke prijs) ;) .

@pinquit, ik hoor ze zelf niet meer die dingen. Maar man en kind wel, dus dat lijkt me niet zo prettig. Hier in de buurt hangen wat van die dingen. En ik vermoed dat honden dat ook horen, vind ik zielig voor onze buurhond.

Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat je ze ook kan tegenhouden met tijgerstront.... Kan natuurlijk bij de zoo vragen of ik een emmertje kan krijgen :+ maar dat stinkt vast nog meer...
  zaterdag 20 mei 2023 @ 07:47:00 #171
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_209215089
quote:
Zelf een kat nemen was hetgeen wat bij ons werkte _O-
pi_209215151
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 07:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Zelf een kat nemen was hetgeen wat bij ons werkte _O-
Met 2 mensen in huis die allergisch zijn voor katten, is dat geen optie ;)
  zaterdag 20 mei 2023 @ 08:17:19 #173
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209215208
Ik kan je in ieder geval zeggen dat cacao-doppen niet helpen. Dat heb ik wel eens geprobeerd om mijn eigen katten uit delen van mijn tuin te houden. Zonder succes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209215387
Wij deden gisteren een dagje Toverland. Dik 2 uur rijden bij ons vandaan, maar het was het zeker waard. Wat een heerlijk park met veel bankjes en ook gewone (water)speeltuinen. En vooral ook een park wat niet al te groot is, waardoor je geen 15km op een dag hoeft te lopen zoals in de Efteling. Ik was in ieder geval blij verrast. :)

Vandaag heb ik eindelijk eens een voetballoze zaterdag, ik ga heerlijk genieten van mijn vrije tijd met een boek in de zon. O+
pi_209215828
Lekker exode! En je had natuurlijk ook wel een goede avond uitgezocht met al het uitgaanspubliek :D

Waar zijn jullie geweest @SQ?

Ik vind het ribuitjelijfuiteten echt heel leuk om af en toe te doen O+ Maar de laatste keer is hier ook alweer een tijdje geleden. Maar nu we een oppas hebben kan het wel eindelijk makkelijker O+ eerst maar even sparen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')