Tuinslang op de kat als hij er weer zit? Of plantenspuit wil ook al eens werken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog een briljante tip tegen een schijtende kat in je tuin?
Ik heb nu al 4 keer drollen staan scheppen en ik weet welke het is... alleen niet van wie dat beest is.
Maar ik ben er zo klaar mee.
Heb de neiging om van die duivenpinnen op de schutting te gaan lijmen ofzo, dan maar kattenkebab, maar dat beest moet gewoon zn behoeften ergens anders doen.
Koffiedrab op de plaats van poepen strooienquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nu al 4 keer drollen staan scheppen en ik weet welke het is... alleen niet van wie dat beest is.
Heb de neiging om van die duivenpinnen op de schutting te gaan lijmen ofzo, dan maar kattenkebab, maar dat beest moet gewoon zn behoeften ergens anders doen.
Ga ik zeker proberen!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuinslang op de kat als hij er weer zit? Of plantenspuit wil ook al eens werken.
Jup. Vorig jaar in onze voortuin een aantal keer op het gras kattenpoep en hondenpoep (!) gehad. Eendenpoep is ook ranzig. Die hebben we weggejaagd door de sproeier op afstand aan te zettenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:26 schreef Nijna het volgende:
weet je hoe smerig het is als je je gras maait door een drol.... zit de hele grasmaaier ermee vol en dat stinkt![]()
![]()
![]()
Verhuizen. Dat is wat wij hebben gedaan. We hebben nu geen last meer van de kat van de buren.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Maar wie weet hebben je nieuwe buren dan ook een kat... ik woon hier nog prima. Dus verhuizen... dan moet er echt wel iets heel bijzonders voorbij komen (en voor een redelijke prijs)quote:Op zaterdag 20 mei 2023 00:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Verhuizen. Dat is wat wij hebben gedaan. We hebben nu geen last meer van de kat van de buren.
Zelf een kat nemen was hetgeen wat bij ons werktequote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef Nijna het volgende:
Met 2 mensen in huis die allergisch zijn voor katten, is dat geen optiequote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zelf een kat nemen was hetgeen wat bij ons werkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |