quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.
Zowel gisteavond als vanmiddag, ik moet nu helemaal geen rekening hoeven hoiden met anderen die wel of niet willen blijven, ik moet heel erg mijn eigen tempo hebben op dit moment, en als de zit te lang is moet ik aan de wandel of naar huis kunnen.
Ooh waarom kwam je niet naar me toe?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:03 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Jullie waren er ook, toch? Ik denk dat ik jullie zag lopen, meende U. te herkennen
De Paay was leuk, maar inderdaad wel klein. Na een uur tot anderhalf uur ben je wel uitgekeken.
Daarna hebben we in de buurt nog een speeltuin opgezocht en heeft Simon nog lekker zich uitgeleefd en wij heerlijk in het zonnetje gezeten.
Oh, ik zit daar regelmatig met een kop thee of cappuccino, ik heb er niet zo'n moeite mee, maar dat heb ik sowieso niet met alleen onderweg zijn, of dat nou 2 uur of 2 maanden is, ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Ik heb het wel eens gedaan maar ik vind het toch te awkward, alleen uit eten gaan.
Waarom maak je dan die reservering?quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:18 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, de sauna, daar ga ik ook gewoon alleen heen, al was het alleen al omdat N het niets vindt (ik heb met veel moeite een reservering voor Spa Zuiver op een badkledingdag kunnen maken voor binnenkort), dus dan ga ik net zo lief alleen, en nooit op een badkledingdag
Omdat ze ook een hotel hebben, op loopafstand van de kliniek zitten en ik de volgende keer 's morgens al aan de beurt ben, dus erg handig als we op een half uurtje lopen zittenquote:Op donderdag 18 mei 2023 18:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Waarom maak je dan die reservering?als hij met tegenzin gaat en jij dan ook nog verplicht in een badpak moet
Ik durfde niet naar je toe te komenquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:28 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ooh waarom kwam je niet naar me toe?
1,5 uur vind ik echt heel lang, wij waren na een half uur alweer klaar.
Het park heeft veel potentie, maar helaas is er veel achterstallig onderhoud. Maar goed, zo af en toe is het een leuke afwisseling.
Goddelijkquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:49 schreef Bami het volgende:
Wij hebben vandaag voor het eerst gefietst met baby.![]()
Zo fijn dat het vandaag lekker weer was! Hoop dat iedereen het goed heeft kunnen benutten.
@:Leandra Dat ziet eruit als een uitstekend toetje!
Maar vond je zoon het wel lekker? En wat is er normaal niet halal aan sushi eigenlijk?quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Hóe kan iemand sushi lekker vinden?Ik wist het maar zoon wilde het zo graag. Ben nu wel van het gezeur af
![]()
Idd, dat toetje @:Leandra![]()
Ga ik nu een broodje frikandel maken want we hebben nog honger
Nee, die vond het nog erger dan ikquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar vond je zoon het wel lekker? En wat is er normaal niet halal aan sushi eigenlijk?
Hoe dan? Rauwe vis met droge rijst, gewikkeld in zeewierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |