Serieusquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef LeSage het volgende:
Ik wilde de jongste van 5 laatst meelokken naar de McDonald’s na een dagje dierentuin.
‘Oh Mijnie, mama is echt té moe om nog te koken, wat zouden we dan kunnen eten?’ (We zaten nog in de auto een uur).
‘Sushiiiiiiiiii!’
Zelfs mijn kleuter is er dol op![]()
I did sign up for this.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef LeSage het volgende:
Ik wilde de jongste van 5 laatst meelokken naar de McDonald’s na een dagje dierentuin.
‘Oh Mijnie, mama is echt té moe om nog te koken, wat zouden we dan kunnen eten?’ (We zaten nog in de auto een uur).
‘Sushiiiiiiiiii!’
Zelfs mijn kleuter is er dol op![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Ik eet geen vis dus dan valt er al heel veel af.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Hóe kan iemand sushi lekker vinden?Ik wist het maar zoon wilde het zo graag. Ben nu wel van het gezeur af
![]()
Idd, dat toetje @:Leandra![]()
Ga ik nu een broodje frikandel maken want we hebben nog honger
Mijn lievelings zijn allemaal zonder vis.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik eet geen vis dus dan valt er al heel veel af.
Nou, dat gewoon.... mij straf je niet met een avondje sushirestaurant hoorquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hoe dan? Rauwe vis met droge rijst, gewikkeld in zeewier![]()
En de kip yakitori was ook maar mwah.
Yay, ben ik niet de enige sushihaterquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik eet geen vis dus dan valt er al heel veel af.
Volgens mij moet je daar ook wel mee uitkijken als je zwanger bent.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Yay, ben ik niet de enige sushihater![]()
Ik eet juist vaak vis, heb van de sushi dan ook de vis uit de rijst gepulkt en opgegetenMaar de rijst...😖 en zeewier😖😖
Nooit meer!
Vroeg net aan dochter. Die heeft laatst ook de sushi de kliko ingemikt. Zit in de familie
Same here. Ik vind het - ik ben een visliefhebber - niet vies, maar ook niet echt lekker. En het voelt nooit als een volwaardig avondmaal. Doe mij maar de Italiaanse keuken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:47 schreef trui het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar ook wel mee uitkijken als je zwanger bent.
Ik ben ook niet zo’n grote sushi fan. Lust het wel maar begrijp het nooit zo goed als mensen daar helemaal lyrisch over zijn.
Die houdt zich zó streng aan alles, is voor dr zwangerschap geweestquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:47 schreef trui het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar ook wel mee uitkijken als je zwanger bent.
Ik ben ook niet zo’n grote sushi fan. Lust het wel maar begrijp het nooit zo goed als mensen daar helemaal lyrisch over zijn.
Oooeh, Italiaansquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Same here. Ik vind het - ik ben een visliefhebber - niet vies, maar ook niet echt lekker. En het voelt nooit als een volwaardig avondmaal. Doe mij maar de Italiaanse keuken.![]()
Uit principe niet? Of omdat je vis niet lust?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Idee voor je volgende tattoo. Je favoriete sushi 😅quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Team vis hier, heeeeeeeerlijk!![]()
Alleen lust ik geen kipper en mosselen![]()
Gisteren toevallig ook lekker sushi besteld en afgehaald. In de ochtend eerst dochterlief nog ff 3 uur laten uitrazen in een krijsparadijs. Ik was vergeten mijn wekker uit te zetten voor sportdagen, dus op mijn vrije dag stond ik alsnog om 6:30 in de gym. Uurtje PT dan maardaarna op eigen kracht nog ff verder. Kwam ik thuis lagen dochterlief en manlief nog te slapen.
![]()
![]()
Ow, in de middag lekker geshopt met zijn 3tjes, was leuk en goed geslaagd alle 3![]()
Mal mens!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Idee voor je volgende tattoo. Je favoriete sushi 😅
Ondertussen weten we allemaal dat je zonet hebt geGoogled op sushi tattoo. 😇quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mal mens!![]()
Ik dacht dat ik gek was, maar nee zo gek ben ik niet.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Sushi tattooLaat ik een pizza tatoeëren. Op mn buik, past vast wel
Moest grinniken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Idee voor je volgende tattoo. Je favoriete sushi 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |