SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Voorwaarde is dat schrijvers van liedje uit bepaald land komen volgens mij... Celine Dion deed ook niet voor Canada mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee toch? De zangeres van Frankrijk is Canadees. Maar Canada doet niet mee als land toch?
Komt goedquote:
Ah, dat is het dan. Hoorde net iets over Canada, maar ik zit dan ook nog niet echt op te lettenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee toch? De zangeres van Frankrijk is Canadees. Maar Canada doet niet mee als land toch?
Ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:16 schreef Fleischmeister het volgende:
GrahamGod had er tijdens de semi's ook gewoon moeten staan
Australië doet gewoon mee als Australië.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:16 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Voorwaarde is dat schrijvers van liedje uit bepaald land komen volgens mij... Celine Dion deed ook niet voor Canada mee.
Dat niet eens eigenlijk. Hoewel landen zelf daar vaak nog zelf wel eisen aan stellen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:16 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Voorwaarde is dat schrijvers van liedje uit bepaald land komen volgens mij... Celine Dion deed ook niet voor Canada mee.
Hij valt een beetje weg tegen alle kleur.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Graham had hakken aan moeten doen.
Hoeft ook niet eens. Elk jaar zijn er meerdere landen met een lied van een Zweedse schrijverquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:16 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:16 schreef Fleischmeister het volgende:
GrahamGod had er tijdens de semi's ook gewoon moeten staan
Bierdopjes uit je oren halen.quote:
Hij staat er nu al ontzettend ongemakkelijk bij op afstand.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Maar wie wil dit 3 avonden doen, ben je doodop
Hallo makkerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bierdopjes uit je oren halen.
Hoi R-woud
Onder Luxemburg.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederland hoog op de coëfficiëntenlijst.
Vier keer binnen 20 jaar, daarna ruim 40 jaar nietquote:
Evidementquote:
Dat weten we pas na de finale.quote:
LeenGod gaat niet eens kijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Duncan Lawrence gaat you never walk alone zingen???
Leengod verkoos Feyenoord waarschijnlijk
Tiktok ellendequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:19 schreef H_T het volgende:
Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe Poe
En toen was er Duncan, oh Duncanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Vier keer binnen 20 jaar, daarna ruim 40 jaar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |