Dat haar zus aan kanker is overleden, gisteren was toch haar overlijdensdag?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe zit zelfs te denken dat ze het expres heeft gedaan.
Ze wist van haar verleden
Lijkt me het beste dat ze zelf de eer aan zichzelf houdt en vertrekt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
Als ze Eunice nomineren en ze wint de proef hebben we helemaal de poppen aan het dansen. Maar misschien vertrekt ze zelf wel naar haar kinderen.
Pffff wacht even, deze vat ik even niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat haar zus aan kanker is overleden, gisteren was toch haar overlijdensweg?
Daar is ze te narcistisch voor, al die maanden heeft ze niet naar Mirthe geluisterd, haar niet serieus genomen.... zij ziet totaal niet dat het allemaal aan haar ligt, zij doet niets verkeerd in haar ogenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me het beste dat ze zelf de eer aan zichzelf houdt en vertrekt.
Wie heeft met het woord kanker gegooid? oi ben net wakker..laat maar ik lees ff terug..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pffff wacht even, deze vat ik even niet.
Daar ging het nu niet over
-edit- ik lees je aanpassing.
Ja nu snap ik het .en ja was haar overlijdensdag
Mirthe heeft het K woord gebruikt, was uitlokking van Eunice die het bloed weer eens onder haarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie heeft met het woord kanker gegooid? oi ben net wakker..laat maar ik lees ff terug..
Normaliter krijg je dit resultaat als je -tig filters over een foto gegooid hebt...... bij haar hoef je er niks aan te doen!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die is echt ooit eens aangereden door lijn 10.....
[ afbeelding ]
Staat een SV met filmpjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie heeft met het woord kanker gegooid? oi ben net wakker..laat maar ik lees ff terug..
Nee ik bedoel het niet vervelend.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf blijkbaar een 'goeroe' hoorde ik Mirthe zeggen. Dat heb ik nog nooit gehoord door haar, lachwekkend!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar is ze te narcistisch voor, al die maanden heeft ze niet naar Mirthe geluisterd, haar niet serieus genomen.... zij ziet totaal niet dat het allemaal aan haar ligt, zij doet niets verkeerd in haar ogen
ze ging toch weg als de prijzenpot onder de 9 ton kwam... en ze is er nogquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
Als ze Eunice nomineren en ze wint de proef hebben we helemaal de poppen aan het dansen. Maar misschien vertrekt ze zelf wel naar haar kinderen.
Ja ik heb het nu gelezen..hmm de strenge nieuwe regel is er dan net op tijd gekomen, Eunice en Mirthe zijn al dagen boos op elkaar toch, 2 zuigers die samen een gele kaart erdoor hebben geduwd..18,000 euro op 48 uur..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mirthe heeft het K woord gebruikt, was uitlokking van Eunice die het bloed weer eens onder haar
nagel weg haalde.
ja dat woord is al veel vaker door anderen gebruikt, volgens mij ook door Mirthe de laatste keer dat ze over Eunice tekeer ging (en later zich weer om liet praten door haar)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf blijkbaar een 'goeroe' hoorde ik Mirthe zeggen. Dat heb ik nog nooit gehoord door haar, lachwekkend!
Echt bespottelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat woord is al veel vaker door anderen gebruikt, volgens mij ook door Mirthe de laatste keer dat ze over Eunice tekeer ging (en later zich weer om liet praten door haar)
Maar naar hoe Eunice omgaat met Erik is er ook eentje waar je twijfels bij mag zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd hoe Erik zich nu gaat opstellen naar met name Eunice.
Overigens mag je daar imo kaarten voor blijven uitdelen want met terugwerkende kracht was die prijzenpot dan nu al leegquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mirthe heeft het K woord gebruikt, was uitlokking van Eunice die het bloed weer eens onder haar
nagel weg haalde.
Nee etenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:56 schreef chufi het volgende:
Eunice nog ff snel al haar geld uitgeven voor het te laat is ?
Ja de laatste die ik heb gehoord was iets van midden in een proef, vieze hoerenbende..Sas die in elke zin vloekt,zou dit de druppel zijn geweest, Weet dat Mirthe mss niet vloekt , maar wel vloeken overbrengt, als ik wil hem dood en levend begraven zo,n uitspraken..niet oke.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens mag je daar imo kaarten voor blijven uitdelen want met terugwerkende kracht was die prijzenpot dan nu al leeg
Volgens mij bestelt ze eten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:56 schreef chufi het volgende:
Eunice nog ff snel al haar geld uitgeven voor het te laat is ?
Misschien denkt Bern wel dat ie droomt (of hallucineert)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Lekker voor al die slapers ook die moesten komen opdraven. Zit je net in je remslaap krijg je dit!
Wachten mss dat Babs wakker is, en dat zij dit weer moet doen, Nu is het Ice zijn taak om de nanny te spelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben héél benieuwd of iemand hierop terug gaat komen richting Eunice en wie openlijk laat merken het met haar en haar gedrag te hebben gehad (of dat ze weer doen of hun neus bloedt)
Vieze homo's fuck you.....in the ass.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja de laatste die ik heb gehoord was iets van midden in een proef, vieze hoerenbende..Sas die in elke zin vloekt,zou dit de druppel zijn geweest, Weet dat Mirthe mss niet vloekt , maar wel vloeken overbrengt, als ik wil hem dood en levend begraven zo,n uitspraken..niet oke.
Dat is imderdaad al veel vaker gezegd. Bizar dat het ineens 10k kost.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens mag je daar imo kaarten voor blijven uitdelen want met terugwerkende kracht was die prijzenpot dan nu al leeg
ja ook deze horen voorbij komen, maar meestal fluisterd ze dit..Ze had vanmorgen al slechte zin, dat ze niet bedankt werd, en over Eunice tja ook zo,n heks die jaloers is, en meent alles te kunnen doen door ook haar neplach op haar gezicht te toveren..quote:
Kan zo door naar het volgende programmaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef xsaskiax het volgende:
oh wat erg....... Janet in het jurkje van Zoë bezig in de badkamer.....
Ik dacht Mexx ook met haar kankergescheld...gele kaart.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is imderdaad al veel vaker gezegd. Bizar dat het ineens 10k kost.
-knip- niet doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ook deze horen voorbij komen, maar meestal fluisterd ze dit..Ze had vanmorgen al slechte zin, dat ze niet bedankt werd, en over Eunice tja ook zo,n heks die jaloers is, en meent alles te kunnen doen door ook haar neplach op haar gezicht te toveren..
Daarom waarschijnlijk ook de aangepaste regels, daar hebben ze de hele week al over lopen dollen onder elkaar wanneer er iets gezegd werdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik dacht Mexx ook met haar kankergescheld...gele kaart.
En die 3 maanden zijn zo voorbij ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is die prijzenpot nog gigantisch hoog en zolang FEBO niet rigoureus ingrijpt zal dat ook zo gaan blijven
Nee, voor het gooien met servies volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik dacht Mexx ook met haar kankergescheld...gele kaart.
Beiden zijn dysons, zuigers, en wraakzuchtig, ze zijn al dagen bezig tegen elkaar..Mirthe vergeet niks en vergeeft niks, maar regels zijn regels...En Eunice is ook een van de grootste bitch daar..ik zeg nergens dat iemand schuldig is.. heb het over gedrag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus de enige cosser die mirthe schuldig vindt
Mexx voor gooien met haar zender ( kapot) en slaan tegen een cameraquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, voor het gooien met servies volgens mij.
Meerdere mensen hebben met kanker gescholden zonder sanctie,
En vervolgens beginnen de ergernisssen over Mirthe dus weerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Mirthe gewoon gaan liggen ipv haar kast overhoop te halen in de kamer waar mensen slapen.
Erik krijgt grootmoed waanzinquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
Erik tegen Moraima dat ze met de 'verkeerde mensen' mee stemt, dat ze beter mee kan stemmen met de lui die het goed met de anderen voor hebben........ uhhhhh......zijn dat in zijn ogen JW en Eunice??????/
Ze doet het stilletjes, denk dat er nu wel meer geluidjes hoorbaar zijn dan 's nachts.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Mirthe gewoon gaan liggen ipv haar kast overhoop te halen in de kamer waar mensen slapen.
Ja lijkt me voor de slapers irritant dat lawaaiquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens beginnen de ergernisssen over Mirthe dus weer
Maar snapt Erik dan niet dat Mora er al acht maanden verblijft vanwege mensen die juist hijzelf er per se uit wil hebben?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
Erik tegen Moraima dat ze met de 'verkeerde mensen' mee stemt, dat ze beter mee kan stemmen met de lui die het goed met de anderen voor hebben........ uhhhhh......zijn dat in zijn ogen JW en Eunice??????/
Lawaai?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja lijkt me voor de slapers irritant dat lawaai
ja toen ze wegstampte met het Kwoord, rokershok die avond was dit ja..En dan Kim die scheldend in de keuken Ess aan het tergen was..ja dus deze regel bestaat al langer.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx voor gooien met haar zender ( kapot) en slaan tegen een camera
Welnee, er zijn zoveel dingen gezegd en gescholden waar geen sanctie op is gekomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:14 schreef Silves het volgende:
[..]
ja toen ze wegstampte met het Kwoord, rokershok die avond was dit ja..En dan Kim die scheldend in de keuken Ess aan het tergen was..ja dus deze regel bestaat al langer.
Hij heeft altijd gezegd ik krijg nooit een gele kaart en nu zegt ie Zoë Morrie iedereen kan een gele kaart krijgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
Erik voelt zich helemaal 'the man' hoor.... IK die altijd rustig is, als IK dan .....dan is er echt iets aan de hand hoor!!!
Hij heeft ineens iets over zich.. moeilijk te omschrijven... hij voelt zich 'gekend' of zo, belangrijk.
Hij heeft het nu over Martin die maar terug bleef komen.
Volgens de bewoners hebben de laatste tijd veel mensen vanuit social media geklaagd over het taalgebruik, daarom is de regel aangescherptquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO is gewoon een corrupte ambtenaar die functioneert naargelang hoe hun pet toevallig die dag staat
Ze kunnen beter gaan klagen over alle censuurquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens de bewoners hebben de laatste tijd veel mensen vanuit social media geklaagd over het taalgebruik, daarom is de regel aangescherpt
En nu hebben de kijkers beslist, dat er vaker een gele kaart op moet komen..sinds een week nu al, dit zou Mirthe toch wel hebben onthouden?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, er zijn zoveel dingen gezegd en gescholden waar geen sanctie op is gekomen.
Blijkbaar was haar emmertje vol, dan heb je niet meer de volledige controle.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu hebben de kijkers beslist, dat er vaker een gele kaart op moet komen..sinds een week nu al, dit zou Mirthe toch wel hebben onthouden?
Mexx heeft 2x haar zender gemold en daar was de gele kaarten voor.niet voor schelden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, er zijn zoveel dingen gezegd en gescholden waar geen sanctie op is gekomen.
Ach, tis een volwassen vent, die kan prima zeggen dat hij wil slapen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet mirthe mensen nu even laten slapen
Schoonmaken met "lekker chloor". En dan jurkje verpesten. Weet je wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef xsaskiax het volgende:
oh wat erg....... Janet in het jurkje van Zoë bezig in de badkamer.....
Ja gelijk heeft ze, mij kan het niet schelen, het is maar geld en een gele rakker.ik mag beide deelnemers niet echt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar was haar emmertje vol, dan heb je niet meer de volledige controle.
Marci praat gewoon, en dat klinkt niet als tegen zijn zinquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet mirthe mensen nu even laten slapen
Vind ik eigenlijk niet, blijft altijd belangrijk, je ouders trots maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft het weer over zijn ouders, dat ze trots op hem zullen zijn als hij eruit gaat, dat ze niets over hem zullen kunnen vinden..... frappant dat voor iemand van zijn leeftijd zijn ouders zo'n enorm belangrijke rol spelen in hoe hij gezien zal worden.
Ze heeft van de week al eerder met eunice gesproken, ook heel goed verwoord. Eunice had toen ineens het excuus van JW enz. Maar na dit gesprek had ze het zogenaamd "uitgemaakt" met JW en was Mirthe ineens weer voor een dagje belangrijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar was haar emmertje vol, dan heb je niet meer de volledige controle.
en dan de vermoorde (onverschillige) onschuld spelen en niet weten hoe het komt.... oh dat ze haar nog zoveel kleding lenen... ze molt alles!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Schoonmaken met "lekker chloor". En dan jurkje verpesten. Weet je wel.
Heeft ze vlekken op het jurkje gemaakt?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Schoonmaken met "lekker chloor". En dan jurkje verpesten. Weet je wel.
Trots dat ie zijn snot en oogprut op eet en zich afrukt in de douche zonder het kwakje weg te spoelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft het weer over zijn ouders, dat ze trots op hem zullen zijn als hij eruit gaat, dat ze niets over hem zullen kunnen vinden..... frappant dat voor iemand van zijn leeftijd zijn ouders zo'n enorm belangrijke rol spelen in hoe hij gezien zal worden.
Ik vind dat wel lief eigenlijk. Het is wel zijn thuisfront, zijn ouders, hij heeft niet een gezin thuis zitten wat trots op hem kan zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
Maar heeft ze vlekken gemaakt dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan de vermoorde (onverschillige) onschuld spelen en niet weten hoe het komt.... oh dat ze haar nog zoveel kleding lenen... ze molt alles!
( Nog) nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft ze vlekken op het jurkje gemaakt?
-knip -quote:
Dat is natuurlijk ook zo, maar meestal hebben ze het over een partner, kinderen e.d., zeker op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet, blijft altijd belangrijk, je ouders trots maken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Trots dat ie zijn snot en oogprut op eet en zich afrukt in de douche zonder het kwakje weg te spoelen.
Ja, die heeft hij toch niet…quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar meestal hebben ze het over een partner, kinderen e.d., zeker op zijn leeftijd
ja, en die heeft hij dus niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar meestal hebben ze het over een partner, kinderen e.d., zeker op zijn leeftijd
ja zoals ik net tegen mootie zei, gezien zijn leeftijd zou je een partner, kinderen e.d. verwachten, bij hem zijn het altijd zijn oudersquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lief eigenlijk. Het is wel zijn thuisfront, zijn ouders, hij heeft niet een gezin thuis zitten wat trots op hem kan zijn.
Zijn ze ook trots dat hij wel niet naar huis komt als ze doodziek zijn, alleen ff om dan wel naar de begrafenis te komen, en wel meteen terug naar de loods, deze uitspraak vergeet ik niet,quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Trots dat ie zijn snot en oogprut op eet en zich afrukt in de douche zonder het kwakje weg te spoelen.
Maar wat is daar dan frappant aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zoals ik net tegen mootie zei, gezien zijn leeftijd zou je een partner, kinderen e.d. verwachten, bij hem zijn het altijd zijn ouders
Is toch ook niets mis mee?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zoals ik net tegen mootie zei, gezien zijn leeftijd zou je een partner, kinderen e.d. verwachten, bij hem zijn het altijd zijn ouders
Marciano kletst toch mee, is een grote vent, kan het ook zelf zeggen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:31 schreef Silves het volgende:
En ze gaat weer verder, nadat Ice zegt laat ze slapen...
Die lezen hoop ik niet hier de Cos.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
ja je heb ook beleefde deelnemers ..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Marciano kletst toch mee, is een grote vent, kan het ook zelf zeggen.
Context?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe ( zacht tegen haar zelf) maar was tegen Rupi en Ima bedoeld
Behalve als ze het op haar heupen heeft, erg wraakzuchtig, ze doet het wel op haar sluwe manier..En nu heeft ze een gele..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Mirthe is nou juist een van de meer beleefde deelnemers, ze is alleen niet enorm opmerkzaam.
Liggen daar niet alleen Tiano en Babel?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
Er luisteren toch nog een paar slapers naar Miertje's testimonial in the dark
ja de feta ofzoietsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
Het Narcistische en Vernederende was wel de druppel.. het Ssst'en van Eunie waren nog meer druppels, een waterval
en straks weer chaos, want Zoë noemt net Wendy, nu aan Jasper en Janet weer van alles vragen..... dat is vragen om moeilijkheden.... straks kloppen bedragen weer niet (zoals eerder ook het geval was), worden dingen verwijderd/veranderd...... het geld mag schijnbaar niet in de huishoudpot blijven zitten, moet uitgegeven wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:45 schreef Silves het volgende:
Jap op kantoor om zooi uit te leggen hoeveel ze nog heeft en wat ze kan uitgeven.. heerlijk je eigen personeel die alles voor je doen, ze doet geeneens haar best om het telmachine te gebruiken..
En dan als een madam terug zitten en zich ook nog zich ermee bemoeien wat ze kiezen..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë let niet echt op wat ze aan het bestellen zijn, is ook niet zo belangrijk, haar make-up natuurlijk wel, dus gaat er her en der weer een extra laag op
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:52 schreef xsaskiax het volgende:
Dat is waar ook, toen Zoë vannacht naar bed ging riep ze dat er nog wel suiker .e.d. op het kantoor stonden, dat ze anders wel ff 'de code' zou geven zodat ze het zelf konden pakken!!!..... tja dat de manager er ALTIJD bij moet zijn als iemand in het kantoor komt was ze schijnbaar even vergeten....
Helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:51 schreef Juud79 het volgende:
Met een vriendin als Mirthe heb je geen vijand nodig. Beetje zelfreflectie zou haar sieren. Ze kan niet de ander de schuld geven van haar eigen gevoel. Dan had ze zelf dr mond open moeten trekken en er eerder wat van moeten zeggen.
Om straks weer tegen iemand anders te gaan klagen wanneer het weer eens niet klopt... zodat een ander (lees Wendy) het weer recht moet trekkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:52 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan als een madam terug zitten en zich ook nog zich ermee bemoeien wat ze kiezen..
Shoarma met aardappels en lekker broccoli,weet je welquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
Janet heeft shoarma met aardappelen..... en ze wil toch even voor groente kijken.
Ze zeggen dat ze aan haar budget zit..... maar Janet wil broccoli
Zoë probeert er tussen te komen met te zeggen dat niet 1 groente lekker is bij shoarma, maar Janet gaat door of ze haar niet hoort.... oh er moet iets anders weg, is veel te duur.... en zo gaat het maar door
Ze hebben vanmorgen toch Ī375 erbij gekregen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
Janet heeft shoarma met aardappelen..... en ze wil toch even voor groente kijken.
Ze zeggen dat ze aan haar budget zit..... maar Janet wil broccoli
Zoë probeert er tussen te komen met te zeggen dat niet 1 groente lekker is bij shoarma, maar Janet gaat door of ze haar niet hoort.... oh er moet iets anders weg, is veel te duur.... en zo gaat het maar door
Janet zegt net dat ze op de 355 euro zit, maar dan moeten er nog 'boodschappen' (zijn dat de huishoudelijke boodschappen e.d.?) nog bij....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen toch Ī375 erbij gekregen?
Daar moeten ze een aantal dagen mee doen. En de kookteams hebben allemaal een budget gekregen voor hun dag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen toch Ī375 erbij gekregen?
Ah, het raakt een beetje verwarrend sinds ze allemaal poen hebben , met de hele dag bestellers op het kantoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar moeten ze een aantal dagen mee doen. En de kookteams hebben allemaal een budget gekregen voor hun dag.
Op een of andere manier denk ik van nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk is het pakken van die gele kaart het uiteindelijk waard voor Mirthe om Eunice zo snel mogelijk op te laten tiefen.
Ze gaat eerst schrijvenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie focust strak op Erik, of haar deel van het verhaal wel gepikt wordt ... elke medestander is er een meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Jaja.. Werreke aan dersellef en meer van de bullshit, zolang de omstanders het maar blijven pikkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaat eerst schrijven
En kijken naar haar sociale spiegel
het is nu wel superstil, ik weet niet met hoeveel man en wie ze dit spel willen eindigen, maar dit is dan zo ongeveer het voorland op de streamsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
En alles was weer rustig in huize weltevree
Alle kaarten en spelletjes en schilderijtjes in de sluisquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is nu wel superstil, ik weet niet met hoeveel man en wie ze dit spel willen eindigen, maar dit is dan zo ongeveer het voorland op de streams
Dat heb je altijd aan het eind van een RLS dan blijven er steeds minder mensen over.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is nu wel superstil, ik weet niet met hoeveel man en wie ze dit spel willen eindigen, maar dit is dan zo ongeveer het voorland op de streams
Neuh, ik ben bang dat ze in de laatste 3½ maand voor nog minstens Ī100,000 aan meuk ter opleuk uit de Pot gaan halen, en groot aantal daar móet inmiddels een beetje door hebben never nooit die Pot te gaan pakken aan het eindquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle kaarten en spelletjes en schilderijtjes in de sluis
Ik denk dat een groot aantal nog steeds denkt kans te makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat ze in de laatste 3½ maand voor nog minstens Ī100,000 aan meuk ter opleuk uit de Pot gaan halen, en groot aantal daar móet inmiddels een beetje door hebben never nooit die Pot te gaan pakken aan het eind
k zie ze er overal meequote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
Muziek luisteren op de hedset mocht toch alleen tijdens het lopen ?!
en dan verbieden om buiten ook te gaan liggen duttenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle kaarten en spelletjes en schilderijtjes in de sluis
Vergeet niet dat ze "Gratis" wonen daar, thuis niets verbruiken, en ( waarschijnlijk) in dienst van JdM ook nog alle lopende kosten vergoed krijgen... alle redenen om flink te janken bij voortijdig vertrekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot aantal nog steeds denkt kans te maken
Anders waren ze waarschijnlijk wel vertrokken
headbangend zekerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k zie ze er overal mee
En misschien luisteren ze podcast
Dat is het ergste niet...... Isaac zingt soms mee!!!! (hard en vals)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
Muziek luisteren op de hedset mocht toch alleen tijdens het lopen ?!
En maakt vieze geluidenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het ergste niet...... Isaac zingt soms mee!!!! (hard en vals)
Zal wel beledigd zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:53 schreef spapaars het volgende:
Zie hem liggen, JW kan zo in de Playgrandpa.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat wel mag, ze veranderen de regels per uur volgens mijquote:
Sjahh, zijn geile Gluipkutje staat ter discussiequote:
Erik is wat dat betreft niet gek.quote:
Erik had ook al langer moeite met Euniequote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Erik is wat dat betreft niet gek.
Die gaat zo langzaamaan toch ook wel 1 en 1 optellen lijkt mij.
Hij was al niet veel, maar Eunice trekt JW verder mee naar benee
Dat rijmt
Esther en JW was gif, maar Eunie en JW is ook gifquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt dat het de duurste 24 uur zijn voor de prijzenpot 18,5k eruit in 24 uur (in theorie). Zal niet de laatste keer zijn, zegt JW. D'r flippen er nog wel meer uit straks.
Erik: "Ja je ziet het, kan ook gebeuren bij iemand waarvan je het niet van had verwacht"
JW: "Ja het sluimert dan toch, blijkbaar, ergens"
Erik: "ja dat wist ik wel. De een met gebruiksaanwijzing gaat onder de huid van de ander met gebruiksaanwijzing zitten en dan gaat het mis"
JW: "En dat was nu"
Erik: "Paar dagen te laat"
JW: "Hoezo te laat?"
Erik: "Was dat gebeurd voordat we allemaal dat gesprek gehad hadden van van de week, dan had er geen boete op gezeten."
JW: "Ik weet helemaal niet wat er gebeurd is"
Erik: "Er zijn een paar woorden gebruikt, 2 woorden die niet mogen, das eigenlijk het enige"
JW: "Ik heb het niet gehoord Erik"
Erik: "Ik wel, ik hoorde het meteen, das foute boel"
JW: "Hehehe"
JW stond er met zijn neus boven opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt dat het de duurste 24 uur zijn voor de prijzenpot 18,5k eruit in 24 uur (in theorie). Zal niet de laatste keer zijn, zegt JW. D'r flippen er nog wel meer uit straks.
Erik: "Ja je ziet het, kan ook gebeuren bij iemand waarvan je het niet van had verwacht"
JW: "Ja het sluimert dan toch, blijkbaar, ergens"
Erik: "ja dat wist ik wel. De een met gebruiksaanwijzing gaat onder de huid van de ander met gebruiksaanwijzing zitten en dan gaat het mis"
JW: "En dat was nu"
Erik: "Paar dagen te laat"
JW: "Hoezo te laat?"
Erik: "Was dat gebeurd voordat we allemaal dat gesprek gehad hadden van van de week, dan had er geen boete op gezeten."
JW: "Ik weet helemaal niet wat er gebeurd is"
Erik: "Er zijn een paar woorden gebruikt, 2 woorden die niet mogen, das eigenlijk het enige"
JW: "Ik heb het niet gehoord Erik"
Erik: "Ik wel, ik hoorde het meteen, das foute boel"
JW: "Hehehe"
Hij zoekt ze wel uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Esther en JW was gif, maar Eunie en JW is ook gif
Hij weet net zoveel als andere bewoners want het is verteld waar iedereen bij wasquote:
Jw was erbij dat mirthe los gingquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet net zoveel als andere bewoners want het is verteld waar iedereen bij was
Dat hi j niet wist dat dit met Mirthe en Eunice speelde kan zijn dat hij dat niet wist
Mirthe en JW liggen al heel lang niet lekker met elkaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet net zoveel als andere bewoners want het is verteld waar iedereen bij was
Dat hi j niet wist dat dit met Mirthe en Eunice speelde kan zijn dat hij dat niet wist
Ziekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw was erbij dat mirthe los ging
Hij wist straks precies te herhalen wat mirthe allemaal had geroepen
Minus de scheldwoorden
En Eunice klept alle gesprekken die ze met mirthe heeft bijna letterlijk door
In mei leggen alle vogels een eiquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Erik: Maart roert zijn staart, maar mei kan er ook wat van.
Tegeltje?
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mei leggen alle vogels een ei
En tegeltje moet je dan zelf maken
Of een aantal dagen wachten
Vind het wel typisch dat het erop lijkt dat de hele groep het ziet en achter Mirthe lijkt te staan, maar degene die altijd roept alles altijd wel in de smiezen te hebben er gewoon weer blind voor is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
precies dit, kon het niet beter omschrijven...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liefde( of lust) maakt blindquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het wel typisch dat het erop lijkt dat de hele groep het ziet en achter Mirthe lijkt te staan, maar degene die altijd roept alles altijd wel in de smiezen te hebben er gewoon weer blind voor is.
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een rare reactie van JW.
Hij stond bij de ruzie tussen Mirthe en Eunice, dat is al een paar keer gezegd, want Mirthe vroeg iets over de salade en toen was het sssssssssttttttttttttt omdat Eunice iets tegen JW moest zeggen.. (of begrijp ik het nou verkeerd?)
Nou zeg dat!! Ik heb daar vaak met verbazing maar zitten kijken , maar ook ergens herkenbaar met hoe ik vroeger wasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:09 schreef spapaars het volgende:
Altijd als je iets tegen Eunice wilt zeggen sluit ze je meteen af en zegt dat je eerst naar haar moet luisteren, dat was gewoon een tijdbom, Mirthe hield het lang vol.
Ik ben al filmpjes aan het zoeken van het gebeurdequote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Je hebt het prima begrepen
@:Kinkajan heeft zelfs een filmpje van JW buiten met Eunice na die tijd
We hebben het niet geziennquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al filmpjes aan het zoeken van het gebeurde
Ah gezellig , misschien moet Erik Mirte wakker maken om te vragen of ze mee wil doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Sas vraagt Erik zo te kaarten, is goed.
Ze zoekt nog een 4e
van @KinKiJanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe boos op Eunice, Moraima vangt haar op.
Voor de streamlock kwam ze pissed de keuken in gelopen.
Filmpje: https://streamable.com/cu7i7q
(struiken eruit geknipt)
Het Mag ik even...moment..van Eunie, Miertje werd idd gewoon weggezet als Kliertjequote:
Ah in beeld direct voorafgaandquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Mag ik even...moment..van Eunie, Miertje werd idd gewoon weggezet als Kliertje
Snelle SW helaas
[ afbeelding ]
Janet is gestriktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gezellig , misschien moet Erik Mirte wakker maken om te vragen of ze mee wil doen
Het ging om nix... Miertje vroeg iets voor haar beurt, en Eunie pakte haar daarop aan.. maar ja, de emmer van Miertje liep al danig over van eerdere issuesquote:
Sprak voor haar beurt? Ze zaten te brainstormen over het eten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging om nix... Miertje vroeg iets voor haar beurt, en Eunie pakte haar daarop aan.. maar ja, de emmer van Miertje liep al danig over van eerdere issues
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:11 schreef Ebinas het volgende:
Komt idd een flinke bui aan daar
[ afbeelding ]
Jup, zo werd het gespeeldquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Sprak voor haar beurt? Ze zaten te brainstormen over het eten.
Ja en Mirthe moest shhhtttt haar mond houden, Eu was eerst, en dat Shhttt doet EU wel vakerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Sprak voor haar beurt? Ze zaten te brainstormen over het eten.
Het gebeurde heel vaak, Mirthe heeft haar er ook op aangesproken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging om nix... Miertje vroeg iets voor haar beurt, en Eunie pakte haar daarop aan.. maar ja, de emmer van Miertje liep al danig over van eerdere issues
Je ziet dus dat Mirthe (zoals ze zo vaak doet) midden in een gesprek (over iets anders) een vraag stelt (daar hebben we heel wat andere bewoners ook al over horen klagen).quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Mag ik even...moment..van Eunie, Miertje werd idd gewoon weggezet als Kliertje
Snelle SW helaas
[ afbeelding ]
In dit geval ging de vraag niet over iets anders. JW opperde salade en Mirthe ging door op het plan door te vragen of hij feta over zijn salade wilde. Ze zaten te praten over wat ze gingen klaarmaken bij hun kookbeurt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet dus dat Mirthe (zoals ze zo vaak doet) midden in een gesprek (over iets anders) een vraag stelt (daar hebben we heel wat andere bewoners ook al over horen klagen).
ik kan me voorstellen dat iemand dit niet leuk vind, maar het gaat dus om de manier waarop Eunice Mirthe wéér terugfluit met haar sssttttttttt e.d., daar maakte Mirthe zich dus terecht zo kwaad over.
Dank je voor de beelden!
Denk meer dat het over Almere heen gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat rode maakt weer een hit volgens mij.
Wordt weer poedelen bij de rokersplek
ik heb het daarnet ook direct gewijzigd en het tussen haakjes gezetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
In dit geval ging de vraag niet over iets anders. JW opperde salade en Mirthe ging door op het plan door te vragen of hij feta over zijn salade wilde. Ze zaten te praten over wat ze gingen klaarmaken bij hun kookbeurt.
Bizar hoe Eunie altijd tegen haar doet , hopelijk laat Mirthie Eunie helemaal links liggen maar jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
In dit geval ging de vraag niet over iets anders. JW opperde salade en Mirthe ging door op het plan door te vragen of hij feta over zijn salade wilde. Ze zaten te praten over wat ze gingen klaarmaken bij hun kookbeurt.
klopt, maar dan hoef hij nog niet te weten wat er tussen eunice en Mirthe precies speeltquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe en JW liggen al heel lang niet lekker met elkaar
daar ga ik wel vanuit hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
klopt, maar dan hoef hij nog niet te weten wat er tussen eunice en Mirthe precies speelt
Misschien verteld Eunice hem niet alles
Bij SVquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn er drie staan allemaal bij de SV Ik schrijf ze niet voor nietsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
van @:KinKiJan
Meer is er helaas niet
[..]
Ja was het ook, ze was echt van slagquote:
Maar haar emmertje laten vollopen en dan K****H**r roepen siert haar ook niet echt.. in de uren daarna liegen de kutverhalen die Miertje over Eunie heeft er niet om.. ze had weken eerder al kunnen stoppen met die Gluipkut Eunie dusquote:
Het is misschien wel heel goed geweest, achteraf gezien. Ze werd enorm gesteund, Vooral Erik en Morrie waren heel lief voor haar. Ze werd begrepen, dat was ook heel fijn. En er zijn niet veel klachten geweest over die 10.000 euro, er was eerder een sfeer van "wij samen tegen de Febo"quote:
Uiteindelijk heeft alles een reden , en moeten sommige dingen gebeuren om er iets van te lerenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is misschien wel heel goed geweest, achteraf gezien. Ze werd enorm gesteund, Vooral Erik en Morrie waren heel lief voor haar. Ze werd begrepen, dat was ook heel fijn. En er zijn niet veel klachten geweest over die 10.000 euro, er was eerder een sfeer van "wij samen tegen de Febo"
Maar wat vooral denk ik heel belangrijk was, was dat iedereen haar gelijk gaf . Goed ze had niet moeten schelden op die manier, dat kostte inderdaad een kaart en boete, maar de tendens was toch wel dat het goed was dat ze er nu eindelijk wat van had gezegd.
Mirthe vroeg het niet midden in een gesprek. JW gaf aan salade te willen eten. En Mirthe vroeg als hij feta lustte. Toen zei Eunice sst sst. Is er geen filmpje met geluid?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet dus dat Mirthe (zoals ze zo vaak doet) midden in een gesprek (over iets anders) een vraag stelt (daar hebben we heel wat andere bewoners ook al over horen klagen).
ik kan me voorstellen dat iemand dit niet leuk vind, maar het gaat dus om de manier waarop Eunice Mirthe wéér terugfluit met haar sssttttttttt e.d., daar maakte Mirthe zich dus terecht zo kwaad over.
Dank je voor de beelden!
Neem het maar aan, Eunie deed geen Ssst hier in dit shot, maar zei "Mag ik even, Hij JW was aan het uitleggen " dat was alles en toen was Miertje van de kook daarnaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mirthe vroeg het niet midden in een gesprek. JW gaf aan salade te willen eten. En Mirthe vroeg als hij feta lustte. Toen zei Eunice sst sst. Is er geen filmpje met geluid?
Het gebeuren tussen die twee is niet te zien geweest op de streamsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mirthe vroeg het niet midden in een gesprek. JW gaf aan salade te willen eten. En Mirthe vroeg als hij feta lustte. Toen zei Eunice sst sst. Is er geen filmpje met geluid?
Het was de druppel , en of ze wel of niet heeft gesust ,gesist of anders doet er niet eens toe , het is de hele manier waarop Eunie haar al maanden kleineert . Dit was de druppelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neem het maar aan, Eunie deed geen Ssst hier in dit shot, maar zei "Mag ik even, Hij JW was aan het uitleggen " dat was alles en toen was Miertje van de kook daarna
[ afbeelding ]
Met speciale bedankjes voor Zoe en haar pak melkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau voor het halen van de opdracht, echt top gedaan met elkaar
Er valt geen peil op te trekkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij hadden ze al eerder mogen straffen voor grof taalgebruik
En voor mirthe een moment om te leren eerder te kappen met mensen die haar zo laten voelenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was de druppel , en of ze wel of niet heeft gesust ,gesist of anders doet er niet eens toe , het is de hele manier waarop Eunie haar al maanden kleineert . Dit was de druppel
Ik ga ze straks even kijken, want ik ben er wel benieuwd naar. Zijn ze inmiddels al on speaking terms?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeuren tussen die twee is niet te zien geweest op de streams
Wel wat er daarna gebeurde en het verhaal van Mirthe later aan de groep
Filmpjes staan in het Streamverslag
Mirthe kennende zijn ze over 2 dagen weer samen aan het yoga'enquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ze straks even kijken, want ik ben er wel benieuwd naar. Zijn ze inmiddels al on speaking terms?
Echt?!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Met speciale bedankjes voor Zoe en haar pak melk
(ik las hiert zoeits)
Ja precies , ik snap alleen niet waarom ze met woorden zoals kanker gooit , dat vind ik sowieso een teken van zwakte, maar goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En voor mirthe een moment om te leren eerder te kappen met mensen die haar zo laten voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |