ik heb ooit eens gelezen dat tyfus meer is geaccepteerd omdat het eigenlijk niet meer voorkomt, kanker is nog steeds hot itemquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kun je stellen maar tyfus wordt al decennia gebruikt en is net zo min netjes
Uiteindelijk geen 1 scheld woord
Er zijn er best veel met een behoorlijk vocabulairquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ik ze daar weleens hoor, Wanda, Sasha, KimW volgens mij ook en natuurlijk zal ik lui vergeten, maar zij konden 'in besloten kring' behoorlijk losgaan.... dan zat ik soms met open mond te kijken, wat een vocabulaire!!!
(voelde me soms echt 'dom' en zo dat ik die woorden amper ken, laat staan gebruik).... ze noemen het onmacht, ik vind het als je die lui hoorde meer een 'gewoonte', ze stonden er totaal niet bij stil wat ze eigenlijk zeiden.
(Sasha nog steeds)
eunice denkt enkel aan haar eigen , ik , ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ben het niet met jw eens... dat eunie altijd aan ander denkt en te goed is
Eunice denkt dat altijd wel, zo doet ze het wel altijd voorkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ben het niet met jw eens... dat eunie altijd aan ander denkt en te goed is
Ze eist zo alle aandacht op, want zij is ook zielig en drietigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
JW praat met Eunice maar die geeft geen enkele reactie. Erger nog ze gaat liggen op de bank en draait hem de rug toe
Daarom schreef ik het eigenlijk in de 'verleden tijd'... maar wist het niet zeker meer wat Sasha betreft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
sinds dat ze zijn aangesproken noemt sas amper scheldwoorden meer
dat was dus eigenlijk wel te verwachtenquote:
Sinds een weekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wist niet eens dat grof taalgebruik een echte regel met sanctie was daar..
eunice verdiend exitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Wereld op z'n kop, Eunice verdiende geel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |