Oneensquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft gescholden met 'kanker'....... (ik ben er fel op tegen, zal het nooit doen, maar ik kan met me ZO goed voorstellen van haar)
Grote kansquote:
Morrie pakt dit goed opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Morrie doet nu wel een beetje als haar moeder. Maar Morrie mag hetZe gaan ff papiertje halen voor de uitgelopen mascara.
Dat kun je stellen maar tyfus wordt al decennia gebruikt en is net zo min netjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Oneens
K*t of f*ck, dat floep je er wellicht per ongeluk uit, ‘kanker’ hoort niet eens in je scheldvocabulaire te zitten.
Als je die 2 gaat vergelijken ga ik de discussie verder niet eens aanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kun je stellen maar tyfus wordt al decennia gebruikt en is net zo min netjes
Uiteindelijk geen 1 scheld woord
dat denk ik nu ookquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het eenzelfde soort vrouwen zijn
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die 2 gaat vergelijken ga ik de discussie verder niet eens aan
Als ik ze daar weleens hoor, Wanda, Sasha, KimW volgens mij ook en natuurlijk zal ik lui vergeten, maar zij konden 'in besloten kring' behoorlijk losgaan.... dan zat ik soms met open mond te kijken, wat een vocabulaire!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kun je stellen maar tyfus wordt al decennia gebruikt en is net zo min netjes
Mora is dan ook een nuchtere vrouw waar je prima tegenaan kunt lullen en verstandig terugpraat ipv zo'n egocentrische fakegoeroe zoals Eunice. Ben sowieso totaal niet ontvankelijk voor zulke types maar ze slepen beïnvloedbare meisjes zoals Mirthe erin mee. Je merkt aan hoe ze hoe het allemaal weet te verwoorden dat ze desondanks slimmer is dan menigeen allicht zal denken. Het zou verstandig zijn als ze breekt met dat soort mensen en datzelfde gold dus al voor die strenge godsdienstige indoctrinatie. Niet voor niets vinden de meesten Mithe haar hele gedrag ontzettend vermoeiend. Als ze weleens met Babs of Jeff praat merk je gelijk dat ze een soort van openbloeit maar vervolgens rent ze weer terug naar haar 'veilige' uitvalsbasis.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Morrie doet nu wel een beetje als haar moeder. Maar Morrie mag hetZe gaan ff papiertje halen voor de uitgelopen mascara.
Sinds een week ofzo verbodenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wist niet eens dat grof taalgebruik een echte regel met sanctie was daar..
sinds dat ze zijn aangesproken noemt sas amper scheldwoorden meerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ik ze daar weleens hoor, Wanda, Sasha, KimW volgens mij ook en natuurlijk zal ik lui vergeten, maar zij konden 'in besloten kring' behoorlijk losgaan.... dan zat ik soms met open mond te kijken, wat een vocabulaire!!!
(voelde me soms echt 'dom' en zo dat ik die woorden amper ken, laat staan gebruik).... ze noemen het onmacht, ik vind het als je die lui hoorde meer een 'gewoonte', ze stonden er totaal niet bij stil wat ze eigenlijk zeiden.
(Sasha nog steeds)
Datd is haar lachje ( zonder geluid) en haar geruite lipquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets aan haar doet me dat ook steeds denken.
ik heb ooit eens gelezen dat tyfus meer is geaccepteerd omdat het eigenlijk niet meer voorkomt, kanker is nog steeds hot itemquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er best veel met een behoorlijk vocabulairquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als ik ze daar weleens hoor, Wanda, Sasha, KimW volgens mij ook en natuurlijk zal ik lui vergeten, maar zij konden 'in besloten kring' behoorlijk losgaan.... dan zat ik soms met open mond te kijken, wat een vocabulaire!!!
(voelde me soms echt 'dom' en zo dat ik die woorden amper ken, laat staan gebruik).... ze noemen het onmacht, ik vind het als je die lui hoorde meer een 'gewoonte', ze stonden er totaal niet bij stil wat ze eigenlijk zeiden.
(Sasha nog steeds)
eunice denkt enkel aan haar eigen , ik , ikquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ben het niet met jw eens... dat eunie altijd aan ander denkt en te goed is
Eunice denkt dat altijd wel, zo doet ze het wel altijd voorkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:25 schreef Thorelf het volgende:
ben het niet met jw eens... dat eunie altijd aan ander denkt en te goed is
Ze eist zo alle aandacht op, want zij is ook zielig en drietigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
JW praat met Eunice maar die geeft geen enkele reactie. Erger nog ze gaat liggen op de bank en draait hem de rug toe
Daarom schreef ik het eigenlijk in de 'verleden tijd'... maar wist het niet zeker meer wat Sasha betreft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
sinds dat ze zijn aangesproken noemt sas amper scheldwoorden meer
dat was dus eigenlijk wel te verwachtenquote:
Sinds een weekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wist niet eens dat grof taalgebruik een echte regel met sanctie was daar..
eunice verdiend exitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Wereld op z'n kop, Eunice verdiende geel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |