Mirthe vroeg het niet midden in een gesprek. JW gaf aan salade te willen eten. En Mirthe vroeg als hij feta lustte. Toen zei Eunice sst sst. Is er geen filmpje met geluid?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet dus dat Mirthe (zoals ze zo vaak doet) midden in een gesprek (over iets anders) een vraag stelt (daar hebben we heel wat andere bewoners ook al over horen klagen).
ik kan me voorstellen dat iemand dit niet leuk vind, maar het gaat dus om de manier waarop Eunice Mirthe wéér terugfluit met haar sssttttttttt e.d., daar maakte Mirthe zich dus terecht zo kwaad over.
Dank je voor de beelden!
Neem het maar aan, Eunie deed geen Ssst hier in dit shot, maar zei "Mag ik even, Hij JW was aan het uitleggen " dat was alles en toen was Miertje van de kook daarnaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mirthe vroeg het niet midden in een gesprek. JW gaf aan salade te willen eten. En Mirthe vroeg als hij feta lustte. Toen zei Eunice sst sst. Is er geen filmpje met geluid?
Dan maak je zo maar een nieuwequote:
Het gebeuren tussen die twee is niet te zien geweest op de streamsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mirthe vroeg het niet midden in een gesprek. JW gaf aan salade te willen eten. En Mirthe vroeg als hij feta lustte. Toen zei Eunice sst sst. Is er geen filmpje met geluid?
Het was de druppel , en of ze wel of niet heeft gesust ,gesist of anders doet er niet eens toe , het is de hele manier waarop Eunie haar al maanden kleineert . Dit was de druppelquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neem het maar aan, Eunie deed geen Ssst hier in dit shot, maar zei "Mag ik even, Hij JW was aan het uitleggen " dat was alles en toen was Miertje van de kook daarna
[ afbeelding ]
Met speciale bedankjes voor Zoe en haar pak melkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau voor het halen van de opdracht, echt top gedaan met elkaar
Er valt geen peil op te trekkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij hadden ze al eerder mogen straffen voor grof taalgebruik
En voor mirthe een moment om te leren eerder te kappen met mensen die haar zo laten voelenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was de druppel , en of ze wel of niet heeft gesust ,gesist of anders doet er niet eens toe , het is de hele manier waarop Eunie haar al maanden kleineert . Dit was de druppel
Ik ga ze straks even kijken, want ik ben er wel benieuwd naar. Zijn ze inmiddels al on speaking terms?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeuren tussen die twee is niet te zien geweest op de streams
Wel wat er daarna gebeurde en het verhaal van Mirthe later aan de groep
Filmpjes staan in het Streamverslag
Mirthe kennende zijn ze over 2 dagen weer samen aan het yoga'enquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ze straks even kijken, want ik ben er wel benieuwd naar. Zijn ze inmiddels al on speaking terms?
Echt?!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Met speciale bedankjes voor Zoe en haar pak melk
(ik las hiert zoeits)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |