Je ziet dus dat Mirthe (zoals ze zo vaak doet) midden in een gesprek (over iets anders) een vraag stelt (daar hebben we heel wat andere bewoners ook al over horen klagen).quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Mag ik even...moment..van Eunie, Miertje werd idd gewoon weggezet als Kliertje
Snelle SW helaas
[ afbeelding ]
In dit geval ging de vraag niet over iets anders. JW opperde salade en Mirthe ging door op het plan door te vragen of hij feta over zijn salade wilde. Ze zaten te praten over wat ze gingen klaarmaken bij hun kookbeurt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet dus dat Mirthe (zoals ze zo vaak doet) midden in een gesprek (over iets anders) een vraag stelt (daar hebben we heel wat andere bewoners ook al over horen klagen).
ik kan me voorstellen dat iemand dit niet leuk vind, maar het gaat dus om de manier waarop Eunice Mirthe wéér terugfluit met haar sssttttttttt e.d., daar maakte Mirthe zich dus terecht zo kwaad over.
Dank je voor de beelden!
Denk meer dat het over Almere heen gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat rode maakt weer een hit volgens mij.
Wordt weer poedelen bij de rokersplek
ik heb het daarnet ook direct gewijzigd en het tussen haakjes gezetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
In dit geval ging de vraag niet over iets anders. JW opperde salade en Mirthe ging door op het plan door te vragen of hij feta over zijn salade wilde. Ze zaten te praten over wat ze gingen klaarmaken bij hun kookbeurt.
Bizar hoe Eunie altijd tegen haar doet , hopelijk laat Mirthie Eunie helemaal links liggen maar jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
In dit geval ging de vraag niet over iets anders. JW opperde salade en Mirthe ging door op het plan door te vragen of hij feta over zijn salade wilde. Ze zaten te praten over wat ze gingen klaarmaken bij hun kookbeurt.
klopt, maar dan hoef hij nog niet te weten wat er tussen eunice en Mirthe precies speeltquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe en JW liggen al heel lang niet lekker met elkaar
daar ga ik wel vanuit hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
klopt, maar dan hoef hij nog niet te weten wat er tussen eunice en Mirthe precies speelt
Misschien verteld Eunice hem niet alles
Bij SVquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al filmpjes aan het zoeken van het gebeurde
Er zijn er drie staan allemaal bij de SV Ik schrijf ze niet voor nietsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
van @:KinKiJan
Meer is er helaas niet
[..]
Ja was het ook, ze was echt van slagquote:
Maar haar emmertje laten vollopen en dan K****H**r roepen siert haar ook niet echt.. in de uren daarna liegen de kutverhalen die Miertje over Eunie heeft er niet om.. ze had weken eerder al kunnen stoppen met die Gluipkut Eunie dusquote:
Het is misschien wel heel goed geweest, achteraf gezien. Ze werd enorm gesteund, Vooral Erik en Morrie waren heel lief voor haar. Ze werd begrepen, dat was ook heel fijn. En er zijn niet veel klachten geweest over die 10.000 euro, er was eerder een sfeer van "wij samen tegen de Febo"quote:
Uiteindelijk heeft alles een reden , en moeten sommige dingen gebeuren om er iets van te lerenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is misschien wel heel goed geweest, achteraf gezien. Ze werd enorm gesteund, Vooral Erik en Morrie waren heel lief voor haar. Ze werd begrepen, dat was ook heel fijn. En er zijn niet veel klachten geweest over die 10.000 euro, er was eerder een sfeer van "wij samen tegen de Febo"
Maar wat vooral denk ik heel belangrijk was, was dat iedereen haar gelijk gaf . Goed ze had niet moeten schelden op die manier, dat kostte inderdaad een kaart en boete, maar de tendens was toch wel dat het goed was dat ze er nu eindelijk wat van had gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |